Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

P
Övr. Hund Hehe, ja vad säger man. Igår fick hundarna var sitt öra. Helt klart blev det att Jesper aldrig tidigare stött på en sådan märklig...
Svar
1
· Visningar
777
Senast: Excellent
·
Övr. Hund Just nu ligger det en underbar, gulbrun 13 veckor gammal amstaff/pitbull utsträckt på mitt golv!!! Jag ska få bli... 2
Svar
20
· Visningar
1 905
Senast: lis1e
·
Övr. Hund Vad är det med hundägare i stan som gör att de alldeles tappar sinnet för normal hyfs och hygien? Förutom att varenda hörn är fullt av...
Svar
6
· Visningar
1 400
Senast: astronaut
·
Övr. Hund en sak jag funderat över sen hugin var liten: svägerskan har en 4 årig blandras hund (wesley) som inte är riktigt rätt i huvudet. hugin...
Svar
1
· Visningar
711
Senast: CeciliaW
·
Övr. Hund Frågan ställs i rubriken :) Ska någon här på buke till västkustvalpen den 20 augusti? Jag ska dit och kika lite på olika...
Svar
7
· Visningar
1 035
Senast: JennyK
·
Övr. Hund "lite" bilder på hugin... 031215 är han född. labrador/bordercollie, han träffar sin helbror munin väldigt ofta, dom älskar det. de...
Svar
1
· Visningar
844
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Har blivit nyfiken på rasen...vad har ni för erfarenheter av dom? Bilder? 2
Svar
26
· Visningar
4 967
Senast: gejsa
·
A
Övr. Hund Någon härifrån som ska dit? vad har ni för hund isåfall? :) Vi ska ställa ut våran schäferhane (8,5 mån), är lite nervöst :) bara vart... 2
Svar
20
· Visningar
1 705
Senast: marika_
·
W
Övr. Hund Det sägs ju att man inte ska motionera hunden ungefär en timme innan hundens måltid och vänta med att motionera hunden ungefär en timme...
Svar
8
· Visningar
23 824
Senast: eldhroka
·
Övr. Hund Vilka ska på Stokk´s utställning på Täby Galopp den 28:e augusti, är det någon som ska dit? :)
Svar
8
· Visningar
1 125
Övr. Hund :smirk: Han är pappa upp i dagen
Svar
7
· Visningar
1 065
Senast: Blueeyes
·
Övr. Hund Jag har en snart 3 år gammal blandis: Långhårig schäfer, schäfer, boarder collie, collie, rotweiler, labrador. Han ser ut som... 2
Svar
29
· Visningar
2 852
Senast: escodobe
·
M
Övr. Hund Ja nu när ajg fått jobb och kan ta med hunarna till jobbet så flundrar jag på att köpa mig min efterlängtande tik! Rasen är självklart...
Svar
10
· Visningar
1 051
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Förlåt, jag vet att det finns tusen frågor av detta slag, men jag kan iaf inte låta bli att starta en ny. :o Startade en tråd... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 240
Övr. Hund Han är ju helt underbar! :love: :love: :love: Korv i luften: http://medlem.spray.se/seabaz/xander/P2010006.JPG Korven...
Svar
4
· Visningar
835
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Här är några bilder på nytillskottet i familjen.[/IMG] [/IMG] [/IMG]
Svar
6
· Visningar
945
Senast: fjolltroll
·
V
Övr. Hund och kissa så fort man går in :crazy: Jag har vart valpvakt idag åt en valp som gör det ovannämnda, hon är bara nio veckor och efter...
Svar
4
· Visningar
828
Senast: cano
·
M
Övr. Hund små barn ( 4-7 år ) som springer fram och börjar leka, oförsiktigt klappa, försöka lyfta er hund osv. ? undrar bara om min hunds... 2
Svar
21
· Visningar
1 996
Senast: rocketmin
·
M
Övr. Hund Ja, vad kan er hund? Nu menar jag sådant som: Sitt, ligg, varsegod m.m. Vad vill ni att eran hund ska kunna? Vad tycker ni man... 2
Svar
21
· Visningar
2 244
Senast: julia_v
·
Övr. Hund Vilka Bukefolk har den goda smaken att äga en sådan vovve? :) 2
Svar
22
· Visningar
4 029
Senast: Zlatan