Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund hur funkade det när den yngre valpen kom (om de inte är lika gammla) hur reagerade den äldre hunden? Hur blev det med mat o så...
Svar
7
· Visningar
798
Senast: julia_v
·
Övr. Hund Hur gör man när man vill börja prova bruksspår och viltspår??? Vill ha massor med tips och förlaringar!! Min hund är tolv år och har...
Svar
12
· Visningar
1 202
Senast: Lady_A
·
Övr. Hund Som en del vet har jag tre hundar. De äldsta är en dobermann på tre år och den yngsta är en dobermann på ca 3 månader och det är de två...
Svar
6
· Visningar
905
Senast: enjes
·
Övr. Hund Det borde vara förbjudet att använda flexikoppel på hund, eller iallafall finnas körkort för sådant. Jag är så less på att när vi...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 714
Senast: glee
·
M
Övr. Hund Vi ska skaffa hund :) Kan någon komma på ett namn till en blue roan (svart/vit/grå fläckig) engelsk cockerspanielhane? Namnet...
2
Svar
21
· Visningar
4 194
Senast: millansnillan
·
Övr. Hund Är det någon här som ska dit? Jag och Tara ska vara där lörd-söndag, ev. åker vi in och kollar på invigningen imorgon.
Svar
6
· Visningar
928
Senast: CA
·
G
Övr. Hund Tänkte bara berätta, för jag är så glad! På måndag börjar jag praktisera på ett jättetrevligt hunddagis och får ev. jobb där till...
2
Svar
33
· Visningar
1 761
Senast: glee
·
B
Övr. Hund Vad ger ni era hundar om ni ger dom B-vitaminer? Kan man ge dom de jag har till hästen Shy feeder B? Vad rekomenderar ni?
Svar
10
· Visningar
1 147
Senast: linafina
·
M
Övr. Hund Jag vill ställa ut valpen men har ingen aning om hur man gör. Någon som är bra på utställningar här?
2
Svar
24
· Visningar
1 609
Senast: cano
·
H
Övr. Hund Jag har en jätteduktig valp som kan sitt, ligg, rulla runt osv.. men han ser endast på mina hand rörelser för att få veta vad han ska...
Svar
10
· Visningar
854
Senast: Humzan
·
Övr. Hund Någon som har något bra tips för hur man undviker att hunden får det? Min valp som inte är 5 mån än har redan haft ögoninflammation två...
Svar
4
· Visningar
2 102
Senast: cassiopeja
·
S
Övr. Hund ska ev. köpa en boxer valp, har tittat lite på föräldrarna till denna lilla sötnos. Hur ska man tyda alla dessa förkortningar o ord. Vet...
Svar
5
· Visningar
1 019
Senast: GaurdianAngel
·
B
Övr. Hund Jag har alltid låtit min hund vara överallt i huset - utom i sängen. (han fick en egen säng istället :D ) Alla som har skinnsoffa +...
2
Svar
36
· Visningar
3 995
Senast: Lebrozo
·
Övr. Hund Passgångare till salu... Till salu: På grund av felköp söker jag nu efter ett nytt hem till vår underbara familjemedlem. Plutten är...
Svar
15
· Visningar
1 299
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Var idag och tittade på en kastrerad han hund som ska omplaceras. Han är 6 år och kraftigt överviktig (ca 10 kg för mycket på hund som...
Svar
4
· Visningar
965
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Min boxervalp på tio veckor äter dåligt. Hon ska äta ca 6 dl RC Maxi Baby Dog om (fördelat på 4 gånger) dagen, men hon äter som mest 3...
Svar
11
· Visningar
5 881
Senast: moe
·
Övr. Hund Här kommer den första riktigt lyckade stå-bilden på Arne! :banana: Lägg märke till svansen, som ser ut att vara kuperad... I själva...
Svar
3
· Visningar
784
Senast: giowanna
·
G
Övr. Hund Kan inte bestämma mig, så hur gör Ni? När jag lägger ut ett godissök hemma, så tar det ju en stund för hundarna att leta reda på...
Svar
10
· Visningar
1 348
Senast: glee
·
Övr. Hund tralalalala nu är loke uppflyttad. det heter väl tredje gången gillt? efter en skakig inledande 5:a i platsliggandet (han satte sig...
Svar
7
· Visningar
911
Senast: Milosari
·
C
Övr. Hund Om en Dobermann hund har dessa meriter vad innebär/betyder det?? SUCh SFUCh SBCh SF & S UCH SBCH :)
Svar
14
· Visningar
1 792
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2023 -den andra
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp