Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Jag undrar vad jag ska göra när valpen (tolv veckor) gnäller. Just nu är jag tvärsäker på att han gnäller bara för att jag ger lite tid...
Svar
4
· Visningar
873
Senast: martha
·
Övr. Hund Hur klarar er hund värmen? Ändrar ni rutinerna på sommarna, och går till exempel bara ut på morgon och kväll? Hur gör ni? Min stora...
Svar
17
· Visningar
1 026
Senast: crazy
·
Övr. Hund har funderat lite nu igen :p Vilka färger är vanligast på dessa hundar? när jag tittar runt ser jag mest svarta, bruna (vissa med...
Svar
1
· Visningar
903
Övr. Hund Är det nån som vet en kennel i Bollnäs där dom föder upp Collie? Tacksam för svar! :bow:
Svar
1
· Visningar
598
Senast: Farinen
·
Övr. Hund an min granne och hans hund.Ja det är väl igentligen gubben(medelålders karl) som jag ska ösa galla över.Så här är det han har alltså en...
Svar
3
· Visningar
813
Senast: citron
·
J
Övr. Hund Jag vet att det är väldigt olika hur mycket det kostar i månaden att ha hund. Funderar på att skaffa en labrador. I en tidning läste jag...
Svar
12
· Visningar
952
Senast: Trissa
·
Övr. Hund ... med era hundar vid åska? Fick inspiriation från hästhantering och dessutom var det åska häromdan. Jag har lärt mig att man ska vara...
Svar
9
· Visningar
984
M
Övr. Hund Jag ska börja med ensamträning på valpen och jag vet att det skulle gå väldigt mycket bättre om han fick vara med tiken (som har fri...
Svar
4
· Visningar
727
Senast: Enya
·
H
Övr. Hund I år verkar det vara mygginvation och våran valp har redan fått några myggbett. Tänkte höra vad ni använder till era hundar för att...
Svar
5
· Visningar
1 021
Senast: Pangare
·
J
Övr. Hund är eran hund ensam på dagrna? Har ni den på hunddagis?
Svar
10
· Visningar
881
Senast: *mathilda*
·
Övr. Hund Vi har fått en livs levande mossrivare och ogräsrensare! :D Så fort mamma eller pappa börjar rensa i rabatterna är Izor där och ska...
Svar
11
· Visningar
1 303
Senast: Humzan
·
Övr. Hund Min valp (10 v) blev DHPPI-vaccinerad den 1/6 i Ultuna. Nu ska hon snart få sin andra spruta (om drygt en vecka), måste detta också ske...
Svar
5
· Visningar
975
Senast: Kilauea
·
W
Övr. Hund Hur mycket motionerar ni eran/era hundar på en dag? 2
Svar
25
· Visningar
1 834
Senast: CA
·
Övr. Hund Jajamensan, valp-bilder ;) Jag och pojkvän var hundvakt åt denna sötnos idag under ett par timmar. :) Hunden i fråga är en...
Svar
18
· Visningar
1 224
Övr. Hund Hej! Jag roade mig med att fixa till ett foto på mig o min älskade lilla tax Ronja! Det vart skithäftigt tycker jag själv... :D
Svar
5
· Visningar
755
Senast: Novelette
·
M
Övr. Hund Uppfödare av Engelsk cockerspaniel i Karlstad eller Värmland?
Svar
10
· Visningar
993
Senast: cano
·
G
Övr. Hund Nu kan ni få hjälpa mig att spåna lite här.. :) Det skulle vara så bra att kunna ta med Selma och cykla lite längre. Vet inte riktigt...
Svar
8
· Visningar
2 061
Senast: glee
·
Övr. Hund Jag har hittat en hundkarta, och hundstadgar för Malmö, det borde finnas för alla kommuner. Hundstadgarna för Malmö finns här...
Svar
3
· Visningar
2 306
Senast: cassiopeja
·
M
Övr. Hund är det någon här som har en sådan? Såg en tik på bild och den var otroligt vacker! Hur är de? Vill gärna få mkt. info om denna ras :bow...
Svar
0
· Visningar
1 098
Senast: MissDaisy
·
K
Övr. Hund Japp, letar efter organisationer här i sverige som omplacerar omhändertagna hundar. Någon som vet ?! /Koko_
Svar
4
· Visningar
1 266
Senast: pippi27
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Smitare - hur gör ni?
  • Vilken ras passar mig?