Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hur gick det för alla som var på lilla Stockholm och ställde ut idag? Av våra uppfödningar (3st) fick en cert samt två 1:a pris så...
Svar
19
· Visningar
1 351
Senast: Fnurra
·
P
Övr. Hund Har en 1 ½ årigt(drygt) hane som jämt håller på och slickar min 7 månaders tik i munnen. Hon gapar villigt och han slickar. Till slut...
Svar
2
· Visningar
695
Senast: prince77
·
Övr. Hund Min JR kille är snart 6 mån (8/4). Han har senaste veckan börjat småskvätta lite här och där (som en hanhund brukar), men jag undrar om...
Svar
7
· Visningar
984
Senast: Milosari
·
Övr. Hund när vi ska klippa hans naglar.. Jag har en söt två-årig mops som får panik när vi ska försöka klippa hans naglar.. Det går helt ok...
Svar
9
· Visningar
1 202
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jösses vad han växer. Kommer knappt ihåg hans storlek. När folk frågar mig om hur hög han är har jag flera ggr kommit på mig själv med...
2
Svar
21
· Visningar
1 605
Senast: Milosari
·
Övr. Hund En kompis miste för ett tag sen sin gamla L. heeler. Nu har hon tittat runt lite efter en ny hund, men det verkar som de ser helt...
Svar
8
· Visningar
1 578
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund Mulle brukar ligga och slicka/gnaga på sin strypkedja och på karbinhakar som är gjorda av metall. Händer oftast när vi åker tåg, bil...
Svar
4
· Visningar
3 337
Senast: Meibla
·
S
Övr. Hund Någon som har någon erfarenhet av detta foder? Det jag läst om det verkar ganska lovande. Jag har hört att det är ett ganska billigt...
Svar
1
· Visningar
938
Senast: Sweet
·
Övr. Hund Så här mycket tycker min ena och och katt om varandra.[/IMG]
Svar
3
· Visningar
668
Senast: marieka
·
Övr. Hund Ska köpa en dvärgschnauzer i höst... Sitter och funderar på namn. Vet att jag ska kalla henne för Disco men i stamtavlan måste hon ha...
Svar
16
· Visningar
1 233
E
Övr. Hund nu är det så att jag och min sambo efter sommaren äntligen ska förverkliga våran dröm och skaffa oss en pyrenéer. I över ett år nu har...
Svar
6
· Visningar
941
Senast: Hjartagna
·
N
Övr. Hund Jag har alltså två papillon varav den ena är 9 och den andra är 2 år gammal. Unghunden har jag ALLTID varit tok-noga med att verkligen...
Svar
3
· Visningar
1 210
Senast: lady_vip
·
C
Övr. Hund 25 papp för en valp? Hallå? Är det nya modenycken? http://www.blocket.se/view/4596614.htm?caller=ys_s&l=0&c=1&city=0 :confused:
2
Svar
38
· Visningar
2 799
Senast: vendelay
·
Övr. Hund Alla mina tre hundar jag haft har alla fått knäppryck efter att de blivit duschade. Springer runt runt runt i huset, skakar på sig...
Svar
6
· Visningar
1 098
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Han är så Sööööt :love: Kaxig som få...inte rädd för nåt :D Här visste han nog inte med vilken eld han lekte med...
Svar
13
· Visningar
1 097
Senast: Mirre
·
K
Övr. Hund Hej! Hur fungerar det egentligen? Ju mer jag tänker på det, desto mer förvirrad blir jag. Man parar tikar när de löper men kvinnor blir...
Svar
6
· Visningar
1 357
Senast: Bubbla
·
H
Övr. Hund Hittade en länk.. http://www.deviantart.com/view/11454716/ Finns en hel del starka bilder , varnar för den känslige!
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 626
Senast: glee
·
Övr. Hund Nu har jag då äntligen hittat en hundras som faller mig i smaken. Detta har då bara tagit ungefär 10år. Jag ska skaffa en Beauceron...
Svar
9
· Visningar
1 904
Senast: qenzo
·
S
Övr. Hund Shakira, Donna o Baloo Sovdax... men donna har andra planer ;) Shakira.. sömnig! Små batteri drivna oranga hundar...
Svar
1
· Visningar
691
Senast: Ferrari
·
A
Övr. Hund Är på tjänsteresa i paris, har varit här många gånger och älskar staden, men efter en promenad igår, där jag passerade flera...
Svar
12
· Visningar
1 061
Senast: Bellocean
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattlucka + kattunge
  • Forl kostnad?
  • Kattsnack 3 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp