Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har en 15 årig Golden som igår kväll drabbades av plötslig yrsel. Han blev orolig, kunde inte kontrollera bakdelen riktigt (som...
Svar
5
· Visningar
16 285
Senast: Stoppard
·
R
Övr. Hund min lilla tik på nu 7 månader har blivit ordenkligt svullen mellan "rumphålet" och ... "kisshålet" ( :o ) hon ömmar inte eller nått...
Svar
3
· Visningar
833
Senast: ridskoleryttare
·
O
Övr. Hund Min hund ser en del på tv. Och hon gillar vissa program mer än andra. Mest av allt gillar hon naturprogram och program med barnröster...
Svar
9
· Visningar
815
Senast: Madde85
·
Övr. Hund Har era hundar en egen säng eller fast plats i hemmet, eller har de en bädd som du flyttar efter behov, tex till vardagsrummet om du...
2
Svar
26
· Visningar
2 579
Senast: dr.pepper
·
Övr. Hund Vi har blivit med hus! Vi skrev på köpekontraktet igår, besiktning sker i början av nästa vecka och inflyttning sker (om allt går väl...
Svar
17
· Visningar
1 247
Senast: cassina
·
W
Övr. Hund NÄR??? Jag blir tokig har väntat i flera månader på att våran hanhund ska börja lyfta benet. Jag börjar bli orolig för att han inte vet...
Svar
18
· Visningar
2 746
Senast: LIA
·
O
Övr. Hund Äntligen har dom kommit! Fem välskapta, söta och friska valpar. :bump: :love: :bump: Godingarna Dom är helt nyfödda på bilden och...
Svar
15
· Visningar
938
Senast: Orzon
·
Övr. Hund Mina föräldrar har en dvärgschnauzer som nu har hunnit bli över 14 år, han är helt döv sedan flera år och de senaste månaderna så vill...
Svar
6
· Visningar
1 243
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Var till Strömsholm och undersökte min halta hund igår. Inga fynd på rtg, och hon visar inte med en min var hon har ont vid...
Svar
2
· Visningar
803
Senast: Kira
·
Övr. Hund Idag fyller min Sirius 2 år. Men han är min lille bebis i alla fall ;) Han har inte fått det obligatoriska paketet med leverpastej ännu...
Svar
2
· Visningar
707
Senast: Milosari
·
M
Övr. Hund Hur mycket får jag betala för en Dvärgpinscher, cirka?
Svar
12
· Visningar
1 629
Senast: Thelma
·
Övr. Hund Så här ser det ut då en liten amris är med till stallet..... ;) Ren och fin Mer bilder. ett och två
Svar
1
· Visningar
650
B
Övr. Hund Nu har jag frågat på några ställen om någon vet en bra hundtränare i hamstads/harplinge omr. Men har inte fått någe svar :cry: Finns...
Svar
10
· Visningar
883
Senast: Madde85
·
C
Övr. Hund Nu har vi börjat busa med hinder och saker att klättra på, Mildas självförtroende tog en vändning på två dagar! Iofs. är allt...
Svar
2
· Visningar
772
Senast: Snurrfian
·
B
Övr. Hund Hej! Är det någon som ska till Brolöten på läger nummer 2 i sommar?
Svar
10
· Visningar
1 823
Senast: GaurdianAngel
·
B
Övr. Hund Hej I all hast är jag bara tvungen att informera er om att jag nu är med i EFIT där man ska ta ett foto i timmen en speciell dag i...
Svar
1
· Visningar
637
Senast: Carla
·
Hundträning efter en ganska misslyckad tävling där M bara ville ut från ringen har jag bestämt mig för att installera en motor i henne så att hon...
Svar
16
· Visningar
2 113
Senast: skrocken
·
Övr. Hund Jag blir snart helt knäpp!!! :mad: Min hund tar av sig det hela tiden. Och jag sätter på det igen. Jag har ett som jag köpte 1999 med...
2
Svar
20
· Visningar
6 083
Senast: Tippan
·
M
Övr. Hund ni som har tikar, hur tränar ni när tiken löper? jag tycker att det är så jobbigt att inte få gå till hundparken eller till hundskolan...
Svar
5
· Visningar
1 043
Senast: Tippan
·
Övr. Hund idag var det teori, första dagen på hundkursen som komma skall. Mycket positivt intryck fick jag. Det här kan nog bli bra ändå...
Svar
3
· Visningar
849
Senast: glee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hur valde ni uppfödare?
  • Fästingmedel på innekatt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp