Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Alla mina tre hundar jag haft har alla fått knäppryck efter att de blivit duschade. Springer runt runt runt i huset, skakar på sig...
Svar
6
· Visningar
1 097
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Han är så Sööööt :love: Kaxig som få...inte rädd för nåt :D Här visste han nog inte med vilken eld han lekte med...
Svar
13
· Visningar
1 093
Senast: Mirre
·
K
Övr. Hund Hej! Hur fungerar det egentligen? Ju mer jag tänker på det, desto mer förvirrad blir jag. Man parar tikar när de löper men kvinnor blir...
Svar
6
· Visningar
1 353
Senast: Bubbla
·
H
Övr. Hund Hittade en länk.. http://www.deviantart.com/view/11454716/ Finns en hel del starka bilder , varnar för den känslige!
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 618
Senast: glee
·
Övr. Hund Nu har jag då äntligen hittat en hundras som faller mig i smaken. Detta har då bara tagit ungefär 10år. Jag ska skaffa en Beauceron...
Svar
9
· Visningar
1 900
Senast: qenzo
·
S
Övr. Hund Shakira, Donna o Baloo Sovdax... men donna har andra planer ;) Shakira.. sömnig! Små batteri drivna oranga hundar...
Svar
1
· Visningar
689
Senast: Ferrari
·
A
Övr. Hund Är på tjänsteresa i paris, har varit här många gånger och älskar staden, men efter en promenad igår, där jag passerade flera...
Svar
12
· Visningar
1 056
Senast: Bellocean
·
Övr. Hund ...för oss idag. Vi ska nämligen på utställning, en specialare med bara Ridgeback. 90 st hundar kommer att vara med. Jag börjar bli...
Svar
4
· Visningar
727
Övr. Hund Hittade denna annonsen på blocket idag, och ringde upp, det är helskumt...
Svar
13
· Visningar
1 457
Senast: Kilauea
·
T
Övr. Hund En liten fundering... Om en hund har dålig syn finns det något man kan göra?
Svar
2
· Visningar
1 008
Senast: Tofflan
·
N
Övr. Hund \"flickan som blev biten av en collie!! \" Fejko tog upp detta på senior...om hunden som bet flickan. Vad tycker ni här inne på hund...
10 11 12
Svar
230
· Visningar
13 996
Senast: LIA
·
C
Övr. Hund Kanske minns ni tråden med de hemska bilderna med hundarna? Detta fick jag idag: Kära djurvän, Tack för ditt engagemang mot...
Svar
3
· Visningar
833
Senast: Cronis
·
Övr. Hund Är det fler än jag som ska ställa ut sin guldklimp på lördag eller söndag? Jag har fått alla papper från arrangören och då står det...
Svar
14
· Visningar
869
Senast: kpist
·
Övr. Hund Jag börjar bli mycket fundersam över min hunds nya idé om att böka runt i vår säng som en galning. Det är ju inget jag är direkt...
Svar
12
· Visningar
4 879
Senast: Imoreien
·
G
Övr. Hund Vi sitter ju här nästan dagligen och diskuterar hund med varandra. Många gånger tycker vi olika och många gånger tycker vi lika. Men då...
2
Svar
24
· Visningar
3 750
Senast: skrocken
·
Övr. Hund Har en 2½ år gammal Boxertik som är veteöverkänslig och som därför är uppfödd på enbart Lamm och Ris-foder. Ger just nu hunden Lone...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 989
C
Övr. Hund Hej alla! Jag är ny här. Finns det någon som har New Foundland här. Har följt er lite, det är nog inte många som har det. Vore kul om...
Svar
7
· Visningar
959
Senast: Ankan
·
Övr. Hund Jag är bara så nyfiken och måste få fråga er kunniga - hur uppfostrar man en hund som inte bryr sig om korrigeringar? Jag har träffat...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 455
Senast: Tippan
·
F
Övr. Hund Imorgon kommer han, hunden vi ska ha på prov! :bump: Tiden kommer att gå lååångsamt fram tills 15-16-tiden imorgon :crazy:
Svar
9
· Visningar
796
Senast: Smillan
·
S
Övr. Hund Undrar vad ni har för erfarenheter av Doggy Light? Vet att "vanliga" Doggy är spannmålsbaserat och mest "bukfylla" men just Doggy...
Svar
5
· Visningar
2 350
Senast: ChristinA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Kemisk kastration?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp