Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund ad-hd röntga? ungefär.
Svar
3
· Visningar
691
Senast: Toudi
·
F
Övr. Hund Eftersom ämnet togs upp i en annan tråd, så blev jag lite nyfiken på vad ni själv föredrar; en hund eller två? Vilka är fördelarna och...
Svar
6
· Visningar
2 243
Senast: tuaphua
·
C
Övr. Hund Hur länge kan man vara ute i kylan med sin hund utan att den fryser? Vi har ju hand om en liten JR-kille som snart kommer hit, å det är...
Svar
4
· Visningar
1 236
Senast: Toudi
·
C
Övr. Hund Varför har inte folk reflexer på sig, å sina hundar! Jag har tänkt på detta länge, hela vinter halvåret. Där jag bor är det många som...
Svar
16
· Visningar
1 413
W
Övr. Hund Vet inte vad jag ska göra med min undebara golden hane. Han äter så himmla lite och är sååå kräsen. Han får en pizza varje fredag och...
Svar
11
· Visningar
1 106
Senast: Milosari
·
S
Övr. Hund Min ena hund har ett beteende som jag funderat lite över. Få se om jag kan förklara så ni förstår: Om jag kommer gående i huset...
Svar
4
· Visningar
733
Senast: Tippan
·
J
Övr. Hund Och vad? Leo äter Klass, han har alltid förr varit extremt dålig på att äta, men sedan vi för något år sedan började med fryst...
2
Svar
22
· Visningar
3 653
Senast: Kaate
·
N
Övr. Hund Finns det någon här som har erfarenhet av denna sjukdom o som kan förklara lite vad det innebär? Min vet misstänker att min sheltie har...
Svar
1
· Visningar
1 397
Senast: Meibla
·
D
Övr. Hund Jag har precis talat med Jordbruksverket och tänkte passa på att informera om att man kan införa valp under 3 månader från Dk utan...
2
Svar
24
· Visningar
2 288
Senast: Rebeccy
·
Övr. Hund Ja, nu fick jag med kameran. Tog lite bilder på valpen min som kommer om två veckor :banana: Han är en hane, rottweiler färgad och...
Svar
17
· Visningar
1 298
Senast: Jaahl
·
Övr. Hund Är det någon som har hundlucka i dörren? Funkar det? Går hundarna ut och in som de vill eller låser ni ibland? Drar det kallt...
Svar
2
· Visningar
2 059
Senast: Snuffsan
·
G
Övr. Hund Mina föräldrar har en gammal blandras bearded collie/golden retriver som är väldigt svår att hålla pälsen fin på, tyvärr är dom inte...
Svar
1
· Visningar
685
Senast: Madde85
·
B
Övr. Hund Jag har just nu en briard inneboende och jag upptäckte nu när jag borstade honom att han är extremt tunnhårig längst bak på ryggen och...
Svar
2
· Visningar
1 027
Senast: martha
·
P
Övr. Hund När dom inte behöver det! Och de flesta hundar behöver faktiskt inte kläder/täcken på sig. Sjukt med folk som sätter på sina hundar...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 199
Senast: Bellafjella
·
F
Övr. Hund Har aldrig haft en egen hund, men ska ha en hund på prov, men kom nyss på att jag inte vet hur ofta man ska avmaska hundar....? :o
Svar
9
· Visningar
1 785
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Nu kommer ännu en tråd om resa med hund. Jag har hört många rykten om att Island tar mkt pengar, och lång karantän för att resa dit med...
Svar
1
· Visningar
847
Senast: KickiH
·
Övr. Hund Vi har ett delikat problem med vår vorstehhanne. Han får skavsår på kulorna, han ser ut som ett stopplyse bakifrån när han varit ute i...
Svar
10
· Visningar
1 263
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Lever vi i en sjuk värld eller? :cry: Fy fan
Svar
3
· Visningar
711
Senast: Kilauea
·
M
Övr. Hund Är jag galen som har planer på att testa att ta hunden jag ska ha på prov på min moped? Jag tänkte köpa en ryggsäck med hake så att jag...
Svar
15
· Visningar
3 230
Senast: Morotsbiten
·
Övr. Hund I helgen var jag hemma hos min kusin, som var hundvakt åt två hundar. En labradortik och en enorm schäferhane (han var dubbelt så stor...
Svar
5
· Visningar
1 078
Senast: Tippan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp