Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund Vet ni vad den hundrasen heter? De är små och ser ut som små lamm, jätte söta! Tror inte den rasen är så jätte vanlig i sverige?
Svar
11
· Visningar
9 169
Senast: Poxz
·
G
Övr. Hund Hundordbok: Koppel: Ett rep som sitter fast i ditt halsband och gört det möjligt att leda din person dit du vill att han/hon ska gå...
Svar
5
· Visningar
852
Senast: Kilauea
·
G
Övr. Hund Blev det några valpar eller var hon tom? Är nyfiken på hur det gått! :)
Svar
3
· Visningar
718
Senast: Maggan_p
·
C
Övr. Hund Jag tänkte göra eget hundgodis med hjälp av blodpudding. Vad jag vet så går det ju att torka den i mindre "kuber". Och godiset lär vara...
Svar
9
· Visningar
7 082
Senast: gosebus
·
I
Övr. Hund vad ska man göra så nosen blir fuktig igen ?
Svar
2
· Visningar
1 227
Senast: gosebus
·
K
Övr. Hund Jag har tidigare haft Golden Retriever, men efter att hon togs ifrån mig (smärtande historia) vet jag inte om jag klarar av att äga en...
2
Svar
21
· Visningar
2 048
Senast: TCJ
·
Övr. Hund Min vovve fick sin första vaccinationspruta (parvo&valpsjuka) när han var 16 v, när ska han då ha nästa? Jag vet att de i vanliga...
2
Svar
25
· Visningar
2 148
Senast: Toudi
·
G
Övr. Hund Våran tik fick nio valpar i förmiddags och alla mår bra..... :banana: Sju hanar och två tikar, fem svarta och fyra fläckiga i svart...
Svar
6
· Visningar
933
Senast: Ferrari
·
B
Övr. Hund Skulle vilja ställa Pricken någongång i sommar.. Problemet är att jag inte bad veterinären som gjorde det att skriva i hans stamtavla...
Svar
9
· Visningar
1 016
Senast: Grana
·
G
Övr. Hund Har precis kommit upp ur badet och ska snart slå mig ner framför en underbar middag framför tv. :d Hundarna ligger utslagna på golvet...
Svar
5
· Visningar
776
Senast: EmelieR
·
Övr. Hund ad-hd röntga? ungefär.
Svar
3
· Visningar
693
Senast: Toudi
·
F
Övr. Hund Eftersom ämnet togs upp i en annan tråd, så blev jag lite nyfiken på vad ni själv föredrar; en hund eller två? Vilka är fördelarna och...
Svar
6
· Visningar
2 248
Senast: tuaphua
·
C
Övr. Hund Hur länge kan man vara ute i kylan med sin hund utan att den fryser? Vi har ju hand om en liten JR-kille som snart kommer hit, å det är...
Svar
4
· Visningar
1 237
Senast: Toudi
·
C
Övr. Hund Varför har inte folk reflexer på sig, å sina hundar! Jag har tänkt på detta länge, hela vinter halvåret. Där jag bor är det många som...
Svar
16
· Visningar
1 414
W
Övr. Hund Vet inte vad jag ska göra med min undebara golden hane. Han äter så himmla lite och är sååå kräsen. Han får en pizza varje fredag och...
Svar
11
· Visningar
1 110
Senast: Milosari
·
S
Övr. Hund Min ena hund har ett beteende som jag funderat lite över. Få se om jag kan förklara så ni förstår: Om jag kommer gående i huset...
Svar
4
· Visningar
735
Senast: Tippan
·
J
Övr. Hund Och vad? Leo äter Klass, han har alltid förr varit extremt dålig på att äta, men sedan vi för något år sedan började med fryst...
2
Svar
22
· Visningar
3 662
Senast: Kaate
·
N
Övr. Hund Finns det någon här som har erfarenhet av denna sjukdom o som kan förklara lite vad det innebär? Min vet misstänker att min sheltie har...
Svar
1
· Visningar
1 401
Senast: Meibla
·
D
Övr. Hund Jag har precis talat med Jordbruksverket och tänkte passa på att informera om att man kan införa valp under 3 månader från Dk utan...
2
Svar
24
· Visningar
2 300
Senast: Rebeccy
·
Övr. Hund Ja, nu fick jag med kameran. Tog lite bilder på valpen min som kommer om två veckor :banana: Han är en hane, rottweiler färgad och...
Svar
17
· Visningar
1 299
Senast: Jaahl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp