Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund I rastgården där jag håller till kommer ibland en faraohund (hane) som är runt två år, som är en omplaceringshund (två gånger om jag...
Svar
15
· Visningar
2 004
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Vi ( jag och min man ) har letat efter boxerkennlar på internet, men vi hittar inte så bra. Någon som har ett bra tips på hur man kan...
Svar
4
· Visningar
905
Senast: Darby
·
S
Övr. Hund jag vill ha en huuuuund!!!! :eek: :eek: :eek:
Svar
4
· Visningar
789
Senast: Icka
·
R
Övr. Hund Min hund Ronja fyller 8 år idag :banana: :banana: Men nu undrar jag om hon kan leva ett "normalt" liv när jag kikade igenom...
Svar
4
· Visningar
1 044
Senast: rattalskare
·
M
Övr. Hund Då min hund inte gillar att vara ensam hemma fick han följa med till skolan när jag skulle äta. Eftersom det bara tar max tio minuter så...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
3 785
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Idag har det varit en strålande vinterdag. och en till bild Så Hobbe fick följa med mig och far min på en skotertur. Han fick...
Svar
6
· Visningar
723
Senast: Betsy
·
B
Övr. Hund Nu när det är härligt sparkföre, och tillgången på skogsvägar är begränsad pga snön, har jag börjat sparka mycket med Boris. Då får han...
Svar
2
· Visningar
829
Senast: beda
·
Övr. Hund Jag blir så trött....så ledsen.... Jag har alltid, precis alltid velat ha en hund...när jag var liten var det schäfer men de senaste...
Svar
6
· Visningar
914
Senast: Lilla
·
Övr. Hund Kolla in vår jycke :love: Han är så underbar :rofl: Någon mer som har tokiga, roliga bilder på sina djur? I såfall vill jag...
Svar
2
· Visningar
657
Senast: linafina
·
Övr. Hund På min lilla hund. Första dagen hemma hos mig. Nu är han lite mer än två år. Hur söt får man bli? :love: Så här ser han ut nu...
Svar
3
· Visningar
716
Senast: Hera
·
C
Övr. Hund En tanke slog mej...då några här skrev att de gav valerina till sina hundar någon vecka innan nyår för att lugna hunden.Anser ni att det...
Svar
8
· Visningar
8 828
Senast: crazy
·
Övr. Hund Kan inte alla skriva in en liten presentation av sina hundar? Tycker det skulle vara lite intressant, kanske kunde man finna några...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 867
Senast: knyttet
·
Övr. Hund Som jag tror jag nämnt tidigare är min guldklimp min första hanhund. Han är än så länge bara 5,5 månader, men snart blir han en bjässe...
Svar
4
· Visningar
1 080
D
Övr. Hund ... så var jag på fyra tassar i sthlm och köpte en jätte fin hundväska till min lilla chihuahua tingeling. En svat oc guldig ifån...
Svar
7
· Visningar
927
Senast: DiorGirly
·
B
Övr. Hund Eftersom det ibland "hettar" till och en del trådskapare får tråkiga komentarer om att dom inte borde ha hund osv, så ställer jag nu...
2
Svar
25
· Visningar
2 084
Senast: beda
·
G
Övr. Hund För ett tag sen började min cocker spanieltik dra i kopplet när man är ute och går, och stänger helt av öronen. Hon förutsätter att man...
Svar
7
· Visningar
810
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Nu har våran valp bytt en hel del tänder men dom gamla hörntänderna sitter fortfarande kvar fast dom nya har kommit upp, någon som vet...
Svar
5
· Visningar
1 062
Senast: Fraise
·
Övr. Hund Hur gamla brukar finska lapphundar bli? Har kollat runt lite men inte hittat någon uppgift om det. Mvh/Flipp
Svar
4
· Visningar
8 691
Senast: Flipp
·
Y
Övr. Hund Okej att dom sagt att när man skaffar hund är det som att ha en liten bäbis. Men inte insåg jag att det skulle vara SÅ likt:D... Luffsa...
Svar
10
· Visningar
735
Senast: Yellow_Dino
·
Övr. Hund Hej! Som några av er kanske minns har vi funderat allvarligt på att skaffa en Springer Spaniel. Nu kom det perfekta tillfället fortare...
Svar
12
· Visningar
1 546
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp