Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag har en Oster kloslip men "slippappret" är slut. Har för mig att jag läst att man kan köpa billiga på Clas Ohlson(?) som passar men...
Svar
2
· Visningar
915
Senast: Lona
·
Hundhälsa Som rubriken säger, men framförallt med syfte till valp. Var sover valpen bäst? De flesta verkar insistera på att valpen måste sova i... 2
Svar
34
· Visningar
7 919
Senast: Kilauea
·
Hundavel & Ras Är intresserad om denna ras kanske kan bli en eventuell familjemedlem i framtiden och vill vara så påläst som möjligt och verkligen... 2
Svar
21
· Visningar
8 512
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Min hund är av typen att man ska framåt så fort som det bara är möjligt. I början av promenaden är nosen inte påkopplad alls. Då funkar... 7 8 9
Svar
171
· Visningar
11 692
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Idag har jag varit på en stor marknad och förundras återigen över folk som tar med sig hunden. Marknaden i fråga är mycket välbesökt och... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 763
Senast: Fruentimber
·
F
Hundhälsa Nu kör vi en gissningslek innan jag kontaktar veterinär på måndag. Jag hittade det här på Lasse igår. Det blev rött när jag började...
Svar
14
· Visningar
1 751
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Jag tänkte att det skulle vara intressant att ha en egen tråd för p4s hundpodcast "Vår bästa vän". Det vore intressant att ha ett ställe... 2
Svar
28
· Visningar
2 050
Senast: machafuko
·
Hundhälsa Inspirerad av en tråd på katt blev jag nyfiken på hur gamla era hundar blivit, vilken/vilka raser och kanske varför de tillsist fick... 2
Svar
37
· Visningar
8 306
Senast: LaMagia
·
Hundhälsa I helgen blev min amstaffvalp på 5 månader akut sjuk och vi åkte till veterinären och han fick opereras. Under operationen upptäckte...
Svar
6
· Visningar
2 890
Senast: Blueee
·
Övr. Hund Känner ni ibland att ni får någon riktigt bra idé som ni vill dela med er av, även om den aldrig kommer bli mycket mer än just en...
Svar
0
· Visningar
392
Senast: Fisherling
·
Övr. Hund Ursäkta långt inlägg men känner att jag behöver få skriva av mig. Har bott 10 år på samma ort och aldrig varit med om något liknande... 2
Svar
21
· Visningar
2 118
Övr. Hund Letade runt bland lite trådar men tycke inte att jag hittade de jag söker. Hur har ni hundfolk hanterat förvarningen av hundarnas... 2 3
Svar
51
· Visningar
6 276
Senast: Isla
·
Hundhälsa Jag ville vilja ha tips på nyttiga saker att ge hunden. Grönsaker, frukt, olika sorters kött/ben osv. Vet att ben och inälvor blivit en...
Svar
16
· Visningar
1 433
Senast: ElinAgnes
·
Hundhälsa För snart två år sedan fick Ivan ett irriterad öga med svullet ögonlock. Han hade ett litet, litet sår på ögonlocket, men blev...
Svar
18
· Visningar
7 788
Hundhälsa Vi skulle behöva göra en sanering i gammeltantens mun. Hon är 12,5 år gammal, stor hund, och det känns lite läskigt att behöva söva...
Svar
5
· Visningar
3 109
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Hittade en lite rolig grupp på Facebook, hoppas det är okej att tipsa. Det är gamla foton på hundar. Inte jämförelsebilder, utan... 2
Svar
31
· Visningar
3 015
Senast: Tora
·
Övr. Hund Jag är hyfsat ensam med min hund, eller jag är ensam. Nu ska jag snart in på medicinjustering och kommer vara borta en vecka ca. Hur gör... 2 3
Svar
44
· Visningar
2 652
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Jag deltar i en rätt intressant diskussion i en fb-grupp nu där man bett om synpunkter på utseendet på en schäfer. Det har lett till en... 9 10 11
Svar
202
· Visningar
23 391
Senast: purity_666
·
Övr. Hund I dagens Metro stod det om en studie gjord på hundar. Man har tydligen kommit fram till att hundar inte bara lyssnar på tonfallet utan... 2 3
Svar
51
· Visningar
2 894
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Vi har en hane som är drygt 9 år och en tik som snart är 4 år. Hon har tydliga löp då han givetvis blir intresserad. Vi särar på dem när...
Svar
16
· Visningar
2 466

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Leverera valp vid 12 veckor?

Hästrelaterat

Tillbaka