Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Nu är sambon på väg till djursjukhuset för fjärde gången på åtta dagar. Hunden har en kraftig infektion efter urinstensoperation och det... 2 3
Svar
56
· Visningar
6 747
Senast: McFlurry
·
Övr. Hund Vad får man göra för att försvara sin hund mot andra hundar? Då menar jag andra hundar som kommer fram och sliter i hunden med avsikt...
Svar
19
· Visningar
4 402
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Det har vart plusgrader och snön (nästan all) har regnat bort. Får man gå viltspårproven nu? Jag blir inte klok, läser och läser och... 2
Svar
36
· Visningar
3 169
Senast: dobbis
·
Hundhälsa Min lilla har troligtvis drabbats av detta. Svansen hänger, hon har ont i den och jag ringde veterinären och förklarade läget ( hon var...
Svar
19
· Visningar
4 996
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Det har säkert funnits någon liknande tråd men kunde inte hitta någon. Så, vad har ni fått höra för fördomar om era raser? :) Själv... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
9 276
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Min långhåriga schäferpojk har fått en sån hiskelig päls sedan han blev kastrerad. Visst är han supervacker, men borstningen är en... 2 3
Svar
50
· Visningar
14 718
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Jag har inte möjlighet att Barfa/ge färskfoder till min hund nu då jag inte har plats för en större frys, ska flytta till hösten och då... 2
Svar
32
· Visningar
11 386
Senast: Lona
·
Övr. Hund Lite luddig rubrik, men visste inte hur jag skulle formulera mig. Snart kommer våran valp, och vi har börjat kika på olika klubbar som...
Svar
7
· Visningar
1 065
Hundhälsa Min tik kastrerades den 18 december förra året. Hon syddes stygn som ska lösas upp av sig själv. Och de flesta har försvunnit utom 2st...
Svar
1
· Visningar
859
Hundavel & Ras Nej, jag planerar inte att köpa en till hund. Jag tycker bara att det är roligt att läsa på och är nyfiken. Någon som har erfarenhet...
Svar
5
· Visningar
6 876
Senast: Skyggni
·
Hundavel & Ras Min svägerska har precis fått ta bort sin gamla hund. Innan avlivningen var hon och hennes sambo bestämda med att det inte skulle bli...
Svar
7
· Visningar
1 590
Senast: Domino_s
·
Hundhälsa Var iväg till veterinären i dag med ena vovven då han kissade nästan rent blod i morse. Vi trodde på stenar,men efter både röntgen och...
Svar
19
· Visningar
6 857
Senast: Dandylinn
·
Övr. Hund Nu tänker jag ju förstås att sambon skulle leva sådär 40 år till, men tanken slog mig. Min sambo står som ägare till vår hund, men vi... 2
Svar
20
· Visningar
4 721
Senast: Ramona
·
Hundhälsa Min älskade pojk blir 11 år nu den 13/5. Jag hade räknat med att vi skulle få ta bort honom när han var runt 8 pga att höfterna skulle...
Svar
8
· Visningar
1 807
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Hej! Har läst på forumet länge och lärt mig massor, men inte känt något behov av att ge mig in i diskussionerna. Nu känner jag dock att...
Svar
5
· Visningar
959
Senast: Buddha
·
Övr. Hund Ni som har importhundar,har ni ställt dom något i hemlandet? Tänkte ställa min lilla i sitt hemland,men då blev frågan anmäler jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 997
Senast: dobbis
·
Hundavel & Ras Inom närmsta framtiden kommer jag köpa min alldeles egna hund, äntligen! Jag är 20 år och har mycket stor erfarenhet. Är uppvuxen med... 2
Svar
20
· Visningar
4 786
Senast: Fragile
·
Hundhälsa Hur får man en vuxen hund att sova hela natten? Sista riktiga promenaden är runt 19, kvällskissen nån gång runt 23-00 och vi kliver upp... 2
Svar
34
· Visningar
25 383
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Såg precis en stor blöt fläck efter hunden, ingen god doft, luktar ruttet och ibland luktar det rutten fisk i hela rummet.. Jag har sett... 2
Svar
24
· Visningar
10 265
Senast: Lona
·
Hundhälsa Hejsan! Har en 10-årig schäferblandis (mamma schäfer, pappa okänd) som den senaste veckan börjat bete sig ganska skumt. Han äter o...
Svar
6
· Visningar
1 153
Senast: dpmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bästa länet för häst?
  • Födda 2022