Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har sedan jag flyttade hemifrån alltid haft 2 - 4 hundar samtidigt, oftast någon stor och sedan ett par mindre. En klubbkompis sa... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 764
Senast: Fragile
·
Övr. Hund Jag ger min hund torrfodret Standart och är jättenöjd med det. Men har ändå sneglat lite på färskmat och fick häromdagen två olika... 2
Svar
24
· Visningar
4 465
Senast: Winni
·
Övr. Hund Något att tänka på när jag lär in extern belöning? Jag borde nog göra lättare övningar med blandras. http://youtu.be/bfZtt8JZLDE...
Svar
0
· Visningar
679
Senast: rahl
·
Hundhälsa Har fått totalt hjärnsläpp... vilka dagar i löpet brukar tiken höglöpa? Jag vet att det är individuellt, men som en riktlinje?
Svar
3
· Visningar
1 648
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Nu ska vi se om jag kan formulera mig :D Jag och sambo planerar hundköp, vi kom in på ämnet ägarskap och ev seperation. Hur har ni... 2
Svar
21
· Visningar
4 148
Senast: yennork
·
Hundhälsa Såhär är läget, jag har idag en Papillontik på 1 år som har en del inte så roliga beteenden för sig. Fröken har nämligen stora sociala... 2
Svar
26
· Visningar
3 698
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Min hund är riktigt kräsen av sig i matväg och jag har bytt foder otaliga gånger och varje fodersort är populärt i ungefär en månad... 2
Svar
22
· Visningar
7 496
Hundhälsa På TV4 går ett program nu som visar en av dom viktigaste orsakerna till att köpa hund från en SERIÖS hunduppfödare. Dom besöker en... 5 6 7
Svar
130
· Visningar
17 917
Hundhälsa Hej. Idag har jag varit på klinik och fixat min lilka tants tänder. Några behövdes dra ut. "/ Sitter nu här och är lite allmänt...
Svar
9
· Visningar
7 288
Hundavel & Ras Snälla, ge mig en crash course. Hur gör man på en hundutställning egentligen? Vad gäller? Vad ska man tänka på? Hur gör man det till en...
Svar
4
· Visningar
1 065
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Kanske en konstig fråga, men har ju en så supergo granne som kommer och lämnar ben till min hund med jämna mellanrum. För ett par...
Svar
7
· Visningar
857
Övr. Hund Jag kan inte vara ensam om att ha planer för nytillskott under nästa år? Till att börja med ser senvintern/våren ut att bli förgylld... 62 63 64
Svar
1 279
· Visningar
132 597
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Jag har på senare tid låtit min hund gå på löpband , dagar då jag inte orkar /hinner/vädret är hemskt, så ställer jag henne på löpbandet... 2
Svar
39
· Visningar
5 520
Övr. Hund Inom ämnet hund alltså, jag försöker utöka mitt bibliotek lite men hade helst inte behövt plöja igenom en miljard dåliga böcker som inte...
Svar
14
· Visningar
1 117
Senast: fryckan
·
Övr. Hund Hur lång hållbarhet har blod? Om man förvarar det i kylen. Blodet är tänkt att användas till spår.
Svar
12
· Visningar
1 459
Senast: Libra
·
Hundavel & Ras Förmodligen bukefalos 937562546 ras-tråd. Men känner att jag gärna hade haft lite input. Nästa hund kommer antingen vara ännu en... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 106
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Jag sprang över den här bilden tidigare idag, , vilken visar olika bett. Jag har hela tiden tänkt att Ladda har ett överbett...
Svar
10
· Visningar
2 421
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Har under ett par månader åkt fram och tillbaka till veterinären med min hund. Först var det torra pga torra och hårda krustor hela...
Svar
4
· Visningar
2 035
Hundhälsa Min vovve har känsliga tassar och denna vinter har inte alls varit bra för hennes tassar. allt salt dom vräkt ut och hon är inte van att...
Svar
13
· Visningar
5 477
Övr. Hund Hej, min hund vägrar gå i regn eller när det är regn på marken. Har börjat dra den fram i kopplet, är det rätt? Har även lockat med...
Svar
7
· Visningar
3 396
Senast: Raderad medlem 94602
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bästa länet för häst?
  • Födda 2022