Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Såg på Hasselhoff programmet, då min hundsmoster var med i tävlingen Sveriges Lassie (och vann WOHO!) och började fundera: Är inte det...
Svar
10
· Visningar
1 697
Senast: Libra
·
Hundhälsa Hej Har idag köpt nytt foder åt min hund, Hills j/p reduced calorie (stavning?). Men glömde såklart ta med mig ett sånt där mått...
Svar
2
· Visningar
756
Senast: supersara
·
Övr. Hund Jag ska äntligen bli med hund - igen! :bump: Efter min älskade schäferhanes Nero's bortgång där han sommaren 2012 fick somna in endast... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 188
Senast: Zvinto
·
Övr. Hund Jag personligen harvar oftast på i samma spår (inriktningar och tänkande/synsätt) med mina hundar och det här vill jag gärna ändra lite... 2
Svar
36
· Visningar
3 226
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan länge velat skaffa mig en sphynx, har suttit och trånat efter en sådan katt i år nu och nu har jag äntligen rätt...
Svar
9
· Visningar
5 020
Senast: NotlikeI
·
Hundhälsa Hej igen gott folk! Jag har ju varit hos vet. med min Löwchen-tik, men antibiotikan tog inte bort nån hosta, precis som jag...
Svar
3
· Visningar
870
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Rubriken blev lite konstig, men jag funderar ganska mycket på var jag står i vargfrågan. Å ena sidan tycker jag vargen är så oerhört... 26 27 28
Svar
545
· Visningar
31 176
Hundhälsa Vill ju ta med vovvarna och vandra. Och vill ju gärna inte ge torrfoder under tiden även om man inte har möjlighet till frysförvaring...
Svar
9
· Visningar
7 196
Övr. Hund Jag har råkat köpa en begagnad hundbur som inte passar i min bil O_o Det var en chansning men måtten var ganska rätt så jag tog risken...
Svar
2
· Visningar
739
Senast: Lejonelle
·
Hundavel & Ras Halloj! Har tankar på att hitta mig en hund, och vet att jag vill ha en retriever då jag vill träna apportering för att ev. Senare... 2
Svar
27
· Visningar
5 058
Senast: Killaloe
·
Hundhälsa Åå så himla irriterande:( Sambon åkte iväg för att hämta ut Stronghold då lillan förmodligen fått rävskabb. Hon väger 2kg och ska därför...
Svar
5
· Visningar
1 118
Senast: _Maria_
·
Hundträning Har gjort en annan tråd i annat forum men nu vill jag ta upp det här. Känner ni någonsin prestationsångest när ni tränar eller tävlar...
Svar
19
· Visningar
1 328
Senast: Corminta
·
Hundhälsa Min ena hund (ridgebacktik, 5 år i sommar) har börjat tappa både muskler och hull. Hon har ätit samma foder och mängd i flera år och då... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
26 260
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Vill veta vad hundbuke tycker om följande situation, och hur ni hade agerat. Jag har en ettårig hane som har en handfull lekkamrater...
Svar
11
· Visningar
1 214
Senast: Nikkis
·
Hundavel & Ras Vad skulle ni säga om detta MH på en Vit Herde? Ok? Tvivelaktigt? Ett MH är ju verkligen inget absolut test på något vis egentligen... 2
Svar
27
· Visningar
3 409
Senast: LovingLife
·
Hundavel & Ras Tänkte att det kunde vara intressant att se om det finns någon som har en hund med samma blandning som min? ( vet att hon har några...
Svar
13
· Visningar
1 840
Senast: jerseyko
·
Övr. Hund Har några gånger stött på uttrycket att en hund eller hundras är/kan vara skarp. Inser nu att jag faktiskt inte riktigt vet vad... 2 3
Svar
46
· Visningar
7 606
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Ikväll när jag kikade igenom hundarna så upptäckte jag att ynks ena öra är jättetjockt, rött och det rinner vätska ur det.. Även...
Svar
12
· Visningar
2 479
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Någon som vet om Norska kennelklubben har en liknande gratistjänst som Svenska kennelklubbens Hunddata? Ville bara kolla upp fakta om en...
Svar
8
· Visningar
3 897
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Bara för hon har en mesig (och ganska korkad) hund som skiter ner sig om du höjer rösten till honom, betyder inte det att jag kan göra...
Svar
15
· Visningar
2 061

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka