Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa För ett par månader sedan fick min boxertik på fyra år en knöl, som veterinären sa att vi skulle hålla koll på, men inget vi behövde...
Svar
3
· Visningar
2 301
Senast: Zoya
·
Övr. Hund Hur fungerar det i rallylydnad? Vem får rosett? Alla som får godkänt resultat eller den som vinner/de som blir högst placerade...
Svar
5
· Visningar
3 340
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Visst är det inte förenligt med djurskyddslagarna att rasta en hund med bil? Även om hunden är lös?
Svar
16
· Visningar
6 230
Hundavel & Ras Har en bekant till mig som nyligen fått en kull pinschervalpar. Föräldrarna är renrasiga men ej undersökta (tex. röntgen osv) och inte...
Svar
14
· Visningar
1 942
Senast: Jenka
·
Övr. Hund När kan man rabies vaccinera en valp? När kan man ta blodprovet? Åker ibland utanför eu så behöver det. 3 4 5
Svar
88
· Visningar
9 834
Senast: ch791022
·
Hundhälsa HJÄLP! Min valp som snart är 5 månader bajsar inne på natten. Oftast diarré :(:mad: Även kissar. Min unghund på snart 11...
Svar
2
· Visningar
1 178
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Jaha, mina hundar är dåliga på att hålla sig friska för tillfället... :( Stoja är svullen i ansiktet. Har inte gått över under dagen...
Svar
10
· Visningar
11 728
Hundavel & Ras Jag har fastnat för sheltie och det lutar starkt åt en valp inom en någorlunda snar framtid, vad är era erfarenheter? Antar att någon...
Svar
16
· Visningar
5 593
Senast: Lavine
·
Hundhälsa En av mina hundar misstänker jag skulle behöva röntga sina höfter & armbågar redan nu. Anledningen till det är att jag misstänker att...
Svar
11
· Visningar
1 295
Senast: Mariona
·
Hundhälsa Det börjar bli dags att röntga Stoja. Var, är då frågan? Hur stor betydelse har det hos vilken veterinär man röntgar? Hd och ed är...
Svar
8
· Visningar
776
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Nu är hönsmamman i farten... Jag vet ju att mitt måndagsexemplar har en dålig höft och en bra höft och han har ett lite märkligt...
Svar
5
· Visningar
792
Senast: Blandrastik
·
Övr. Hund jag är lite förvirrad över begreppen, nån kanske har lust att förklara.? MH, MT, Korning. Vad står det för, vad är det för skillnad...
Svar
17
· Visningar
3 388
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Hur gör ni? När vi fick hem vår valp för tre veckor sedan så fick vi tipset av många att bestämma oss för om valpen får sova i sängen... 2
Svar
29
· Visningar
5 377
Senast: MikaTela
·
Hundhälsa Igår började det rinna lite grönt klegg från min hunds högra öga. Så långt ingen fara men sen blev det värre, vitan knallröd, lätt...
Svar
2
· Visningar
706
Senast: MikaTela
·
Hundhälsa .. och fötterna. Vår lille på 11 veckor har en tendens att bli lite överexalterad när man leker och börjar hugga i fingrarna. Säger man...
Svar
4
· Visningar
1 413
Senast: dpmatte
·
Hundavel & Ras Jag är väldigt sugen på en liten Japansk spets inom ett par år. Är det någon här inne som vet något om rasen och kan berätta för- och...
Svar
3
· Visningar
6 052
Senast: paradox
·
Övr. Hund Har tagit hem en mopsvalp idag. Min dvärgpinscher är livrädd för henne och går undan och lägger sig högt upp i soffan och blänger surt...
Svar
14
· Visningar
1 726
Senast: Smurfoff
·
Hundhälsa Ni som har hundar med foderallergi, vad ger ni för foder. Hur snabbt har det hjälpt hunden när ni bytte från det foder ni hade innan...
Svar
15
· Visningar
1 839
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Har läst i många trådar om att högaktiva hundar som inte får den aktivitet de behöver kan reagera med en slags inlärd hjälplöshet...
Svar
10
· Visningar
1 441
Senast: Cornelia
·
Övr. Hund Min hanhund på tre år gillar inte barn, han är signalkänslig och tycker småbarn är otäcka. Jag har en tvåårig son och en dotter på 6v... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
12 234
Senast: russinbulle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka