Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Har tid på Västra Djursjukhuset kl 19! Vår 7,5 år gamla flathane kissade blod idag. Normal mängd men strålen var något försvagad och... 2
Svar
38
· Visningar
25 650
Övr. Hund Jag och sambon har börjat mixtra med att göra lite eget hundgodis hemma. Har klurat ut hur vi får det till lagom hårda kulor som inte...
Svar
9
· Visningar
3 964
Senast: AraSlei
·
  • Låst
Övr. Hund Det här kan bli väldigt intressant att se responsen på. visst är det provocerande att skriva att jag bestraffar min hund? nu ska ni... 2 3
Svar
44
· Visningar
5 518
Senast: Belethien
·
Hundhälsa Sjuka importerade gatuhundar kan komma att vägras behandling på Norges Veterinärhögskola. http://pluss.vg.no/2013/12/30/1472/oj3q0l
Svar
4
· Visningar
865
Senast: BornAgain
·
Hundavel & Ras Vad har ni för erfarenheter av dessa? :) Min sambo träffade en via jobbet en dag och sen dess har han varit heeeelt insnöad på att det... 6 7 8
Svar
158
· Visningar
30 270
Senast: Ravishing
·
Övr. Hund Om ca 2 månader får vi förhoppningsvis hem en valp, och jag vill som vanligt ha allt planerat i minsta detalj alldeles för långt i... 2 3
Svar
53
· Visningar
10 651
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Min valp blev 11 veckor i måndags. Hon fick sitt vaccin 18 december, så ska ha sprutan 18 januari? Kan jag ta den imorgon? Då jag får...
Svar
18
· Visningar
1 215
Hundhälsa Har tänkt att skaffa en klippmaskin till min hund som måste hållas korthårig pga att pälsen tovar så otroligt mkt:/ Har klippt med sax...
Svar
8
· Visningar
2 479
Övr. Hund Nu behöver jag hjälp och råd, det här funkar inte. För att börja från början, valpen är född i april -12, min egen uppfödning (i en...
Svar
3
· Visningar
1 663
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Inte trevligt om det stämmer. http://www.cutiepiepolly.se/2013/06/5-fakta-du-inte-visste-men-borde-veta.html?m=1
Svar
12
· Visningar
2 194
Senast: Dentaku
·
Hundhälsa I Tisdags var jag med Buffa till veterinären för en rejäl utredning vad det kan vara för tokigt med henne. Hon har ju länge varit...
Svar
3
· Visningar
919
Senast: Alfakrulls
·
Övr. Hund Vi planerar hundköp här hemma då vi fick avliva vår bullterrierpojke i våras. Det har hela tiden varit ett självklart val, för mig, att...
Svar
9
· Visningar
2 801
Senast: BuenoBull
·
Hundhälsa I väntan på veterinär som är bokad till på fredag tänkte jag ni kunde hjälpa mig att spåna. Har en liten Jackrussel tik 6år gammal...
Svar
7
· Visningar
790
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund ..vad är det för, ursäkta mig, jävla otyg som är så poppis just nu? Eller är det bara i mina kretsar som jag ser det? Alltså att i...
Svar
13
· Visningar
2 026
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Vi har en snart 3 år gammal tik som tar till tänderna när det inte görs saker på hennes vis. Ex om vi ska gå ut och hon inte vill och...
Svar
15
· Visningar
1 488
Senast: igbest
·
Hundavel & Ras Här på buke finns allt. Så vart är alla duktiga handler som är vana att ställa ut hund?? :d
Svar
8
· Visningar
977
Senast: Sandra78
·
Övr. Hund Hejsan har en liten hund som älskar när man tränar.:) Men....... Jag vet inte vilken sport jag ska satsa med henne.Hon tycker om rally...
Svar
3
· Visningar
681
Senast: Kakis
·
Övr. Hund SVT play har en dokumentär tillgänglig i ytterligare en vecka. Inte så mycket nytt kanske, men klart trevlig...
Svar
7
· Visningar
1 942
Senast: Lejonelle
·
Hundträning 5 år gammal riesenschnauzer, levt med katter hela sitt liv. Visar en del tough love, gillar t ex att bära katten, och kan puffa lite... 2
Svar
33
· Visningar
8 601
Senast: TinyWiny
·
Svar
1
· Visningar
618
Senast: MiniLi
·