Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag gar 5 - 7 km med Miss Mandy varje morgon genom en avstangd park. (Den ar stangd med bommar och stora skyltar, plus skyltar med...
Svar
6
· Visningar
1 736
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Konstig rubrik kanske ;) Jag barfar mina hundar och de har fått mestadels älg och rådjur som jag skjutit själv, men även köpt i butik...
Svar
3
· Visningar
1 244
Senast: MikaTela
·
Övr. Hund Har en väldigt frusen liten Parson Russel terrier som behöver mer heltäckande kläder! Förr fanns en "onepiece" på Hööks i fleece med...
Svar
6
· Visningar
956
Senast: Skogstroll
·
Övr. Hund Någon som snabbt kan leta fram filmen på Cesar Millan och labradoren Holly? Den versionen med kommentarer om varför Cesar är ett pucko... 2 3
Svar
49
· Visningar
7 045
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Hej igen, haha! Skrev ju en tråd för några dagar sen men jag måste bara fråga er proffs om lite mer saker, tycker att ni alla verkar så...
Svar
7
· Visningar
1 160
Övr. Hund Om det är någon här som lyckats missa det så kan jag berätta att jag och min sambo går i hundköpar-tankar! :) Jag och min svägerska satt... 2 3
Svar
45
· Visningar
6 653
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Hej! Vet inte om det finns en sådan tråd (har inte sett det iaf) men jag gör en tråd en då;) Vilka är era favorithundraser? Och varför?:) 2
Svar
39
· Visningar
5 953
Senast: Ainon
·
Hundavel & Ras Bilden är väl inte den bästa, men ändå.
Svar
9
· Visningar
1 389
Senast: Pancakes
·
Hundhälsa Hej jag har jätte panik och undrar är detta cancer på min 4a åriga Schäfer? Hon är lika glad som vanligt och reagerar inte om jag...
Svar
9
· Visningar
2 709
Senast: Marna
·
Övr. Hund Jag har flyttat till Tyskland med min hund, dvärgpinscher. Hon är försäkrad hos agria. Kostar 3000 kr om året. De står på min mamma och...
Svar
2
· Visningar
697
Övr. Hund Vår dalmatin är så frusen av sig så hon måste få ett par skor så hon kan göra av sig när det är kallt :o Tips på några varma som har...
Svar
6
· Visningar
2 777
Senast: Natilia
·
E
Övr. Hund Vart kan man hitta en kennel som föder upp Pitbulls? Handlar inte om att jag ska springa och köpa mig en, men om jag skulle göra det så... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
19 408
Senast: linnsan
·
Hundavel & Ras En undran bara. Hur kommer det sig att kamphundar går på människor? Dom är ju uppfödda för att kampa med andra hundar och strikt lyda... 4 5 6
Svar
112
· Visningar
9 434
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Jag vill återigen tacka alla som stöttade så fint i min andra tråd! Tack. Nu måste jag tänka framåt och behöver lite tips. :) 1...
Svar
5
· Visningar
1 059
Hundhälsa http://www.dagensjuridik.se/2013/11/schafervalp-hade-arftligt-hoftfel Om jag fattar det rätt så får uppfödaren betala tillbaka 75% av... 2
Svar
24
· Visningar
7 104
Hundhälsa Nu är beslutet taget och min älskade lilla hund ska få somna in nu till veckan. :( Hon är snart 16 år gammal, och har fått haft ett gott... 2
Svar
28
· Visningar
4 722
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Så fint samspel mellan djur:love::love: http://vitaminl.tv/video/1060?ref=ft
Svar
8
· Visningar
1 246
Senast: Viveka
·
Hundhälsa Sigge har brutit två klor på en baktass. Han har ont och jag ser inte ordentligt ifall det är delar kvar eller inte. Blödde en del men...
Svar
14
· Visningar
2 529
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Min hund fick som ett märke på ögat häromdagen, troligtvis efter bus med den andra hunden. Han kniper ibland med ögat och det är lite...
Svar
14
· Visningar
8 202
Senast: KaffeKask
·
Hundhälsa Ilo har så länge jag vet haft lite vitt i ena ögat. Men jag tycker det blivit mer med tiden. Är detta något ni hade kollat upp eller...
Svar
7
· Visningar
806

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Inredningstråden nr3
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka