Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag skulle idag ut och promenera med min hund (av mindre modell). På andra sidan gatan ser jag en man med två hundar. Jag ser att han...
Svar
5
· Visningar
1 375
Övr. Hund Vet inte om det funnits en sådan här tidigare hos hundarna men det finns i alla fall ingen för tillfället! Så vad har ni köpt till era...
Svar
0
· Visningar
564
Hundavel & Ras Vill så gärna ha en stor hund(har en liten just nu). Funderar på Labrador eller Golden retriever. Vilken ras passar bäst till en aktiv...
Svar
8
· Visningar
3 962
Senast: Lazy Lady
·
Hundhälsa Då jag har kommit hela fem sidor in i min nyaste hundsport så är det som hittills stått ut mest är insändaren om att låta valparna vara...
Svar
11
· Visningar
4 168
Senast: Pigan
·
Hundhälsa Någon som har någon erfarenhet, av något slag ??.. Allt började såhär: I julas åkte vi in till veterinären pga att jag tyckte hunden...
Svar
11
· Visningar
5 535
Övr. Hund Hur go som helst, lydig, lyhörd och går jättefint i koppel. Går att ha lös i skogen/andra ställen ( hon går inte mer än max 10 m bort... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
12 726
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Don's Ex Officio 'Hampus'. Min fina Welsh springer spaniel.
Svar
0
· Visningar
111
Senast: Maskerad
·
Hundhälsa MSM/organiskt svavel påstås ju vara bra, bl.a. för musklernas återhämtning genom att det förbättrar cirkulations- och... 2
Svar
26
· Visningar
25 493
Övr. Hund Jag förstår ingenting... Min hanhund blir helt knäpp när katten på gården löper. Han sitter inne och tjuter och är helt knäpp. Han...
Svar
1
· Visningar
2 108
Senast: Luff
·
Övr. Hund Ja, som rubriken? Jag vill ge min hund ben att gnaga på, men vilka är egentligen okej att ge? Från vilka djur? Ge mig en lista :)...
Svar
4
· Visningar
1 153
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Usch nu har min dvärgpudel blivit dålig här i eftermiddag. Har haft kontakt med skara djursjukhus vid två tillfällen i eftermiddag...
Svar
6
· Visningar
1 884
Senast: Sockerbit
·
Övr. Hund När jag släpper ut min hund på första morgonkissen på trädgården, så springer hon iväg och skäller. Till grannar och inneboendens stora...
Svar
3
· Visningar
994
Hundhälsa Hjälp.. Glömde fråga veterinären som nu har semesterstängt. Ska till Turkiet och fick advocate utskrivet , som man ska droppa i nacken...
Svar
7
· Visningar
1 478
Senast: Blueberry
·
Övr. Hund Hurra!! Jag kom med på agilitykursen! Nu behöver jag andra nybörjare att längta ihop med tills det börjar i april. Finns det något man... 2 3
Svar
53
· Visningar
9 038
Senast: WildWilma
·
Hundavel & Ras Jag har börjat fundera lite kring om vi skulle ta en kull på vår tik men vill veta lite vad man måste tänka på osv. Vår tik är 50 %...
Svar
16
· Visningar
2 970
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Förstår hunden mer om vi tar i mer? En liten diskussion utbröt igår på hundklubben som jag tyckte var intressant. En hundägare... 2
Svar
27
· Visningar
4 761
Senast: Grana
·
Övr. Hund Funderar på att åka till Furuvik i sommar, dels för att jag själv vill titta på djur, dels för att miljöträna hunden. Någon som varit...
Svar
2
· Visningar
3 440
Senast: Emor
·
Övr. Hund Hittade ingen bra rubrik, men just ensamhetsträningen har blivit ett litet bekymmer här för mig. Jag har naturligtvis både läst trådar...
Svar
6
· Visningar
1 282
Övr. Hund Hej! Jag och min sambo har, som rubriken antyder, köpt en valp för två dagar sen och har sen tidigare en vuxen Rhodesian Ridgeback... 2 3
Svar
46
· Visningar
11 446
Övr. Hund Någon som har erfarenhet av sådana? Jag hittade en annons om en som skulle blötas i vatten och sedan skulle hålla kylan i upp till 5...
Svar
2
· Visningar
1 613
Senast: Philosophia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka