Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min hund gör mig galen just nu... Han blev kemisk kastrerad för 5 veckor sedan och han har börjat gått bananas! Min gosiga lite...
Svar
8
· Visningar
1 334
Senast: SandraM
·
Hundhälsa Min hunds päls tovar sig nåt så fruktansvärt i armhålorna och jag blev idag rådd att använda "silikondroppar" för människor (finns ju i...
Svar
17
· Visningar
3 918
Senast: Seabaz
·
Hundhälsa Min hund är tämligen lättfödd och får inte så mycket av sitt färskfoder i skålen :crazy:, vilket förstås gör henne hungrig, vad har ni...
Svar
10
· Visningar
1 462
Övr. Hund Hej! Ingen aning om detta hamnade rätt men det är så mycket som går under detta. Min pojkvän skaffade en hund som nu är 6 månader och en...
Svar
5
· Visningar
2 528
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Håller på att återuppta tesöket med Sigge, riktigt kul! Och det är sånt han verkligen går igång på. Men en fråga jag inte tror kommit...
Svar
1
· Visningar
667
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Jag har en 16 år gammal hund, pigg som få, busar, hoppar och skuttar fortfarande, några kanske kommer ihåg videon jag la upp för några...
2
Svar
27
· Visningar
6 353
Senast: SiZo
·
Övr. Hund Var och hälsoundersökte min tik igår då hon skulle paras. Tyvärr hade hon något som veterinären vill fortsätta att utreda. Detta gör att...
2
Svar
21
· Visningar
4 323
Senast: Narcissa
·
Övr. Hund Min hund har aldrig blivit synligt påverkad av att hon har löpt, ingen skendräktighet osv, det enda som jag har märkt av är att hon är...
Svar
4
· Visningar
1 021
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Ja finns det några allvarliga biverkningar och hur fort uppstår dom i så fall.
Svar
6
· Visningar
34 884
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Jag vet att det funnits någon sådan här tråd förut, men den är nog rätt gammal och död nu, så jag tycker att vi kan ha en ny :p In...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
25 879
Övr. Hund Är det några som ska göra MH testet iår? Hur förbereder ni er? Vilka moment tror ni kommer funka och vilka moment tror ni blir svåra...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 116
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Vilket kom först - hunden eller jobbet? Valde du den hund du har för att passa ihop med jobbet och resten av livet? Eller har du valt...
2
Svar
22
· Visningar
2 791
Övr. Hund Det här hundhuset ska tydligen tilltala hundens naturliga instinkt till att bygga bo under marken, och vara miljövänligt...
2
Svar
20
· Visningar
2 864
Senast: HeleneK
·
Hundhälsa Min hund har stor respekt för hästar men hans rädsla är av och till hela tiden. Jag blir så himla frustrerad när han är rädd för då...
Svar
6
· Visningar
1 250
Senast: Aliide
·
Hundhälsa Pga frågor i en annan tråd tänkte jag starta en egen tråd om ämnet. Vilka torrfoder väljer ni bort och varför? Vilka torrfoder...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
14 246
Senast: Lona
·
S
Övr. Hund Många hundraser har ju fått egna bildtrådar. Tycker att det är dags att ni "bukare" visar upp sina cavalierer. Här kommer min vovve Ludde.
2
Svar
27
· Visningar
7 301
Senast: chiara
·
Övr. Hund Jag håller på att bli galen på alla dessa människor som inte har koll på sina hundar. Var och varannan vecka händer det att någon...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 094
Senast: Och_Aye
·
Övr. Hund Då står det klart att butiken ska säljas där jag jobbar nu (zoobutik) och jag kommer därmed få söka nytt jobb omgående. Min hund har...
Svar
15
· Visningar
1 551
Senast: Jadzia
·
Hundhälsa Jag har en fråga. Kanske kan ses som underlig, men. Jag undrar ändå, när jag inte får något riktigt grepp från veterinär. Min hund...
Svar
3
· Visningar
5 012
Övr. Hund För 2 år sedan tog jag över en omplaceringshund, renrasig amstaff hane, okastrerad, är idag 3 år. Han omplacerades pga att han var...
Svar
9
· Visningar
1 653
Senast: Logitech
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Det här med klädsel
  • Flytta eller ej?
  • Psykisk (o)hälsa

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp