Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hur beter era vuxna hundar sig mot valpar av olika åldrar? Hur introducerar ni dem för varandra? Är det skillnad beroende på valpens...
Svar
8
· Visningar
5 044
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Jag har två hundar, av samma ras, Norsk älghund Grå, ena är 10 år och den andra är 10 månader. Dom går bra ihop förutom att valpen är...
Svar
2
· Visningar
1 085
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Detta kanske redan är vida känt bland hundfolket i Sverige, men jag tänkte att det ändå kan vara bra att föra vidare. "Nya regler för...
Svar
0
· Visningar
714
Senast: Icefire
·
Hundhälsa Tog för en tid sedan en omplaceringshund som visat sig vara aggressiv mot andra hundar. Detta fick vi ingen upplysning om trots...
2
Svar
29
· Visningar
7 221
Senast: Miiikaela_
·
Hundhälsa *Japp, jag vet att jag stavade fel i titeln* Någon som har erfarenhet av Cartrophensprutor? Positiva som negativa är välkomna...
Svar
1
· Visningar
567
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Eller bara sen? Vi var på 12 veckors vacc. idag och bad då vetten känna om kulorna trillat ner men de hade dom inte. Läst runt lite...
2
Svar
26
· Visningar
11 513
Senast: Misiaczek
·
Hundavel & Ras Visste inte riktigt vad jag skulle sätta som rubrik. Men jag reagerade på ett råd som en bekant till mig fick i fredags av en vet...
Svar
3
· Visningar
2 378
Senast: Aliil
·
Övr. Hund Den kemiska halvårskastreringen börjar lyda mot sitt slut (väntar på en "riktig") och det bor ca 7000 löptikar i området (nått åt det...
Svar
12
· Visningar
1 711
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag har en brevkompis i Karlskrona och hon säger att det inte finns någonstans där att släppa hundarna i någon "inhägnad" plats. Dom...
Svar
2
· Visningar
691
Senast: kamomillo
·
Hundhälsa Ni kanske har läst min tidigare tråd om min gammelman på snart 10 år, som helt plötsligt börjat skälla när han är ensam. Tidigare har...
Svar
13
· Visningar
1 740
Senast: lady_vip
·
Hundavel & Ras Nu är denna tråd än så länge hypotetisk, men: Jag har idag en hund, korsning schäfer/bc. En helkul, fantastisk hund, men nästa (om...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 317
Senast: Kamomilla
·
Hundhälsa Har för mig att jag läst att någon skrivit att de har mat framme till hunden hela tiden. Funderar på för- och nackdelar med att ha maten...
2
Svar
27
· Visningar
3 890
Senast: Bison
·
Hundhälsa Min hund gör mig galen just nu... Han blev kemisk kastrerad för 5 veckor sedan och han har börjat gått bananas! Min gosiga lite...
Svar
8
· Visningar
1 337
Senast: SandraM
·
Hundhälsa Min hunds päls tovar sig nåt så fruktansvärt i armhålorna och jag blev idag rådd att använda "silikondroppar" för människor (finns ju i...
Svar
17
· Visningar
3 922
Senast: Seabaz
·
Hundhälsa Min hund är tämligen lättfödd och får inte så mycket av sitt färskfoder i skålen :crazy:, vilket förstås gör henne hungrig, vad har ni...
Svar
10
· Visningar
1 462
Övr. Hund Hej! Ingen aning om detta hamnade rätt men det är så mycket som går under detta. Min pojkvän skaffade en hund som nu är 6 månader och en...
Svar
5
· Visningar
2 532
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Håller på att återuppta tesöket med Sigge, riktigt kul! Och det är sånt han verkligen går igång på. Men en fråga jag inte tror kommit...
Svar
1
· Visningar
668
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Jag har en 16 år gammal hund, pigg som få, busar, hoppar och skuttar fortfarande, några kanske kommer ihåg videon jag la upp för några...
2
Svar
27
· Visningar
6 379
Senast: SiZo
·
Övr. Hund Var och hälsoundersökte min tik igår då hon skulle paras. Tyvärr hade hon något som veterinären vill fortsätta att utreda. Detta gör att...
2
Svar
21
· Visningar
4 333
Senast: Narcissa
·
Övr. Hund Min hund har aldrig blivit synligt påverkad av att hon har löpt, ingen skendräktighet osv, det enda som jag har märkt av är att hon är...
Svar
4
· Visningar
1 021
Senast: Lejonelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp