Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej alla! Tänkte slänga in lite bilder på mitt lilla odjur efter en heldag i solen.. :bump: Och eftersom jag fortfarande inte lärt mig...
Svar
1
· Visningar
700
Senast: Ewe
·
Övr. Hund Storhunden var med på jobbet idag, och vi var på utflyckt till ishallen med alla barnen. Han funkar kanonen med barn, men även funkar...
Svar
3
· Visningar
855
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Alltså, jag har ju inte haft egen hund innan och således inte varit i kontakt med så mycket hundfolk men nu sen jag skaffad hund så...
Svar
14
· Visningar
1 239
Senast: gadriel
·
Svar
0
· Visningar
119
Senast: aneeette
·
I
Övr. Hund Men nädå - det var fel på mig. Seriöst fel. Började för ett par veckor sen när min hund började bete sig skumt - han vägrade ta...
Svar
8
· Visningar
1 301
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Idag var jag på stan med min syster, mamma och systerson på 5 år. Vi var på en gågata, rätt "befolkad" just då. Systersonen gick...
Svar
6
· Visningar
1 125
Senast: MikaTela
·
Övr. Hund http://www.flabber.nl/linkdump/video/creatief-schapendrijven-met-ledjes-1283 Man bara gapar! :eek: Himmel och pannkaka! :D
2
Svar
22
· Visningar
2 071
Övr. Hund Var på GEKÅS i Ullared härom dagen och blev verkligen glatt överraskad över deras hundavdelning. Hästavdelningen har jag sedan flera...
Svar
4
· Visningar
3 163
Senast: MikaTela
·
K
Övr. Hund Jag och en bekant, som nyligen skaffat en liten blandrasvalp (BC men oreggad och tydligen några % av annan ras:)) började diskutera just...
Svar
6
· Visningar
1 423
Senast: Belethien
·
Övr. Hund hur har ni med nyfödda bebisar förberett eran hund?? min vovve är just nu "utlånad" till farfar medan vi var på bb men vi planerar att...
Svar
5
· Visningar
1 166
Övr. Hund Eller, vi bor iaf i bebyggelse och man gör ganska många iakttagelser. - Hur får ni era hundar att inte käka tuggummi/fimpar/rester...
Svar
11
· Visningar
1 103
Senast: martha
·
B
Övr. Hund Jag är en människa som älskar utmaningar, gillar att kämpa för saker och älskar att hitta på nya saker med min hund. Just nu är jag inne...
Svar
6
· Visningar
789
Senast: Breakdown
·
T
Övr. Hund Hej! Jag har hittat en hund i trakten kring Gullbrandstorp, norr om Halmstad. Han är någon typ av jakthund med storlek som en stor...
Svar
7
· Visningar
1 348
Senast: Tisselille
·
Övr. Hund Jag skulle vilja ha hjälp med att hitta namn som har koppling till Beatles och som passar en hane. Det kan vara allt från låt-titlar...
Svar
4
· Visningar
959
Övr. Hund jag är SÅjävla arg nu!! :mad: åkte upp till stugan med hundarna i det fina vädret, tänkte ta en mysig promenad med glada hundar som...
2
Svar
22
· Visningar
2 029
Senast: wtf
·
C
Övr. Hund Ville höra lite vad ni tycker! För ett tag sedan flyttade vi till hus. Det ligger på landet, utmed en 70 väg. Vi har en granne på...
2
Svar
23
· Visningar
2 946
Senast: Yrja
·
Övr. Hund Behöver lite råd. Ringde till en hundfrisör tidigare idag och personen ifråga var väldigt nedlåtande mot mig. Jag beskrev vilken hund...
2 3
Svar
42
· Visningar
9 106
Senast: Jeps
·
P
Övr. Hund Ikväll ska jag och min sambo åka och hämmta våran valp som vi beställde för 3 veckor sedan. Det ska verkligen bli jätte kul.... :)...
Svar
13
· Visningar
1 417
Senast: Phocahontas
·
Övr. Hund Någon som såg den montern i GBG som hade en karda som man fick bort all underull med? Man kunde använda den på hästen oxå? Glömde ta...
Svar
3
· Visningar
728
Senast: kol
·
K
Övr. Hund Hilda min 9 veckors English Toy Terrier valp gick ganska nyss och lade sig i sin öppna bur efter en stunds bus: Och sötnosen...
2
Svar
20
· Visningar
2 813
Senast: Zizzy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp