Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Övr. Hund Jag har svårt att få Tea till rätt position då vi tränar gå fot. Hon hamnar gärna för långt fram och går snett (typ skänkelvikning)...
Svar
11
· Visningar
2 947
Senast: anja23
·
Övr. Hund Hittade stallägarens ena hund, Ciara, halvvägs inne i en snödriva och var bara tvungen att leta fram kameran! Se så kul man kan ha med...
Svar
12
· Visningar
990
Senast: gretagris
·
Övr. Hund http://www.pixbox.se/alb1029764 Här är mina två tjejer Lillan är nu på fredag 5 mån väger 23 kg snäll o go lättlärd. Den stora har...
Svar
5
· Visningar
770
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Jag hittade en hund som jag tyckte påminnde något enormt om ungen i filmen "gummo" om någon sett den. Därför tänkte jag att vi kunde...
Svar
2
· Visningar
759
Senast: Red_Chili
·
K
Övr. Hund Någon som kan hjälpa mej med hur jag ska få bort en söt men irriterande vana som hunden börjat med tro, han gör nämligen "sitt fint"...
Svar
3
· Visningar
1 089
Senast: MikaTela
·
Övr. Hund Vilken genialisk idé. Någon som varit där? Hur var det? Tycker det verkar supertrevligt, men hur kan det vara lagligt? Finns det inte...
Svar
16
· Visningar
1 581
G
Övr. Hund Inspirerad av "Ironiska annonser" på Gnägg kom jag på att det vore ju kul att ha på hund med. Så "sälj" era hundar på ett tjusigt sätt...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
16 084
Senast: Winni
·
Övr. Hund In med era planer :banana: fyll på listan! 3 Maj Appell spår debut Örebro BK 4 Juli Rapport lägre Lindesbergs BK
2
Svar
26
· Visningar
1 626
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Nu har jag kommit på att jag skulle vilja träna agility lite mer seriöst med gamlingen. Skulle gärna komma ut på någon lättare tävling...
Svar
8
· Visningar
1 082
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Vill folk inte bli av med sina hundar eller? Finns det någon seriös hundköpare som skulle nappa på dessa annonser? - Alltid helt...
Svar
16
· Visningar
3 014
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Hund Hur har ni lärt era hundar stanna (vilket ord är bäst, stanna el. stå)? Vi tränar med klicker och har kommit så långt att han stannar...
Svar
15
· Visningar
1 357
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Hur har ni gjort för att få ett "bra" och rejält gripande? Han tar apporten håller den, men väldigt "löst". Skulle vilja att han greppar...
Svar
2
· Visningar
765
Senast: jappisen
·
Övr. Hund (Härligt att jag stavade fel på SKK i rubriken..) Finns det någon sådan? Eller någonstans där man kan hitta deras "lagar och regler"...
Svar
3
· Visningar
708
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund ... på sin/sina hundar? Nu ska jag berätta om mina vovvar: Zorro är springer spaniel o 8 år. Han kom som (icke problemhund utan p...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 421
Senast: JennyF
·
Övr. Hund När är det lämpligt/olämpligt? Jag läste i någon gammal tråd att någon veterinär hade sagt att det är dåligt för vissa raser? Hur kommer...
Svar
1
· Visningar
663
Övr. Hund Vaknade i natt vid 4 snåret av att min lilla sötnos låg och pep i sin säng (sover i en bia bädd som står upphöjd på ett långt bord) när...
Svar
6
· Visningar
1 043
Senast: Red_Chili
·
I
Övr. Hund Har nyss kommit in från en kvällspromenad med hunden och mötte en människa med hund som gjorde mig minst sagt väldigt arg och upprörd i...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 995
Senast: Issa
·
Övr. Hund Vår familj skulle behöva en liten semestertripp tillsammans, men jag är jätteparanoid över vad jag ska göra med min hund! Vi har inga...
2
Svar
26
· Visningar
9 005
Övr. Hund vår bearded collie hane på 12 år äter kattbajs! vår ena katt brukar skita utanför lådan mitt på golvet och jag ser då hunden käka upp de...
Svar
5
· Visningar
2 273
Senast: Hoppelhase
·
Övr. Hund Enligt Mia och Klara behandlar man hundar och män på samma sätt :angel...
Svar
3
· Visningar
749

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp