Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund Hur räknar jag ut min valps vuxenvikt??? Hon är korsning labrador/tax är nu 12 veckor gammal och väger 5,3 kg, kan man räkna ut ungefär...
Svar
1
· Visningar
1 295
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Så var det äntligen bestämt! Om 4v hämtar jag min bedårande lilla boxerflicka :love: Men så var det det där med namn. Nån som har...
2
Svar
24
· Visningar
1 791
Senast: Linda_77
·
Övr. Hund Klippte elvis precis, men gud så illa det blev den här gången :eek:. Och så har jag en 7mån valp som tyckte det var...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 910
Senast: BeastieBabe
·
Svar
3
· Visningar
1 059
Senast: martha
·
Övr. Hund Japp.. Gnist planerar att importera hund i år :bump: men för tillfället är det lite hysch om ras och land :p Nytt fräscht blod ska...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 208
Senast: Kamomilla
·
Övr. Hund Har den äldre jämttiken visat på idag, då hon som en vrålande furie jobbat på 2 lodjur några timmar idag. Tyvärr drog de sig till...
Svar
4
· Visningar
820
Senast: Gnist
·
B
Övr. Hund Hejsan Är det någon som har använt sig av dessa varor på sin hund och vad tyckte ni om det? Märket heter k9competition? Mvh Borzoi
Svar
1
· Visningar
566
Senast: cämela
·
Övr. Hund För oss har det alltid varit självklart att hundarna ska sova i sovrummet (och den lilla cockern sover t o m i sängen, medan springern...
Svar
18
· Visningar
8 844
Senast: Diplomaten
·
Övr. Hund Jag sitter här och längtar tillbaka till hästarna och ridningen något extremt nu, men har kommit fram till att det nog inte är möjligt...
Svar
17
· Visningar
1 509
Senast: Diplomaten
·
Ï
Övr. Hund om 8 veckor får jag och min sambo hem vår lilla valptik. golden/springer spaniel, och nu börjar det här med namn. utav någon...
2
Svar
29
· Visningar
2 447
Senast: ïcatanten
·
Övr. Hund jag blir smått tokig ibland. Vi är 4 st ute på en tur med två hästar under ryttare och en häst för vagn med två personer i (jag den...
Svar
5
· Visningar
1 057
Senast: movi
·
Övr. Hund För längesen hade nån en länk här till en sida där man kunde markera ut sin hundprommis på en karta, sen räknades sträckan ut i km...
Svar
7
· Visningar
3 926
Senast: Flo-Jo
·
Övr. Hund Tänk vad tiden kan gå fort, nyss en liten plutt å nu stora damen som får tårta med ljus :) Grattis NIKE :)
Svar
8
· Visningar
886
Senast: Mindra
·
Övr. Hund Hur resonerar ni när det kommer till att låta minderåriga gå ut med er hund mitt på dagen då ni är borta långa dagar? Det är ju oftast...
Svar
10
· Visningar
1 295
Senast: TinyWiny
·
R
Övr. Hund Idag när jag jobbade så skulle jag gå in på en innergård. Det är ett dagis där och när jag kom in i "passagen" in till innergården blev...
Svar
10
· Visningar
1 342
Senast: Raderad medlem 68338
·
Z
Övr. Hund Finns det nån fler här inne som har en norfolk terrier? Vad gör ni med dem? bara som sällskap eller utställning eller annat? Har en...
Svar
1
· Visningar
723
Senast: zole
·
Övr. Hund Idag plockade jag min första fästing för i år på schäfern, ska man redan nu börja dras med de äckliga djuren? Fler som hittat de små...
2
Svar
20
· Visningar
1 650
Senast: Ciindy
·
L
Övr. Hund Ni som har vana av rasen hur är era hundar? Jag och min sambo har precis tagit hem en Amtaff tik på 2 år och ska ha henne en vecka...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 483
Övr. Hund Såg att ett företag i Tingsryd som kanske är mer känt för sina billiga hästsaker nu börjat sälja en variant av CM's träningshalsband, ni...
2
Svar
22
· Visningar
2 109
Senast: Ishtar
·
Övr. Hund Avreageringstråden. Just nu är min svarta fara mycket billig. Han försöker puckla på min stora vid hundmöten igen. Han hade uppfört...
Svar
15
· Visningar
1 413

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp