Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund :eek:Min GD tik höglöper vilket min rottishane tycker är väldigt intressant, vad gör då tiken? HON RIDER PÅ HANNEN!!!!!! Hon tar ett...
Svar
4
· Visningar
1 645
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Lite bilder på Dumbo från dagens tur i det snöiga och mulna vädret: Fortsättning följer..
Svar
12
· Visningar
1 040
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Fungerar det här? Och vad tycker ni om det som metod att få en hund tyst? www.skadedjurskontakt.se/antiskall.html
2
Svar
21
· Visningar
15 575
Senast: martinalarsson
·
S
Övr. Hund Har en liten bebis på 12 veckor, han är blandras mellan springer spaniel och lapphund. Undrar hur länge ni gett valpfoder åt era...
Svar
4
· Visningar
1 027
Senast: Rotterö
·
P
Övr. Hund Idag i stallet hör jag en skällande hund på avstånd. Inget ovanligt med det där ute. Skällande kom närmre och närmre. Vips ser jag en...
Svar
1
· Visningar
687
Senast: diartistakasha
·
G
Övr. Hund Sakta men säkert slår drömmen om en brukshund in. Först frågetråden som inte var så positiv. Mycket tänkande och funderande, men i ett...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 626
Senast: Generalen
·
Övr. Hund Tanken har slagit mig om detta är alla drumlars månad. Speciellt med tanke på ytterliggare två trådar (kanske var fler?) som skapats där...
Svar
7
· Visningar
982
Senast: Snerpan
·
Övr. Hund Vi fick lite snö i förrgår Har tagit lite nya valp bilder om ni vil se http://www.pixbox.se/alb1009245 båda mina rottis...
Svar
7
· Visningar
966
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Jag har en 5årig jack russel hane som har blivit grining det senaste året. Vet inte riktigt varför......... Det är bara mot mig han e...
2
Svar
21
· Visningar
2 642
Senast: Disen
·
Övr. Hund Sam är på semester hos en träningskompis under Fjants löp. I helgen föll det bra många decimeter snö och då såg det ut såhär när Sam och...
Svar
11
· Visningar
1 192
Senast: Jeeves
·
K
Övr. Hund Just nu känner jag mig lite förvirrad. Måste jag vara medlem i SKK för att få ställa ut min hund på en utställning som är märkt...
Svar
6
· Visningar
1 073
Senast: Klara J
·
Övr. Hund Eller ja, han fyller halvt ;) (egentligen igår, men jag kom på det så sent). Ett halvt år har han hunnit bli nu. Tiden går sååå fort...
Svar
5
· Visningar
833
Senast: *tove*
·
Övr. Hund Snart är det dags för oss att få hem vår lilla hund. Jag har tagit semester de veckor jag jobbar dagtid första tiden (var tredje vecka)...
Svar
13
· Visningar
1 517
Senast: Haukur
·
T
Övr. Hund Hej allihopa! Jag hoppas det finns några erfarna uppfödare där ute som kan ge mig lite råd när det gäller parning. Jag har en...
2
Svar
23
· Visningar
8 671
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Har förstått att detta foder är bra och prisvärt! Vi har tidigare gett purina pro plan och varit nöjda med fodret men sedan senaste...
Svar
15
· Visningar
1 110
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Är ni sugna på att haka på våra buketräffar i Göteborg? Vi är ett par stycken träffas runt 17.00 varje måndag för att träna hund...
Svar
5
· Visningar
761
Senast: tottili
·
Övr. Hund ..blev jag imorse. Står och tränar min hund på den vanliga ängen, lite fjärrdirigering och ställande och läggande osv. En kille med en...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 272
Övr. Hund Jaha nu antar jag att tiden har kommit för denna träliga ensamhetsträning...:cool: MEN hur bär man sig åt egentligen? Har rätt så...
Svar
7
· Visningar
1 277
Senast: Nera
·
A
Övr. Hund Kan man ge en valp som snart är 12 veckor gammal majsolja? I så fall hur mycket har ni gett? :) Jag kom även på en liten dum grej...
Svar
6
· Visningar
1 700
Övr. Hund Jag tog ett initativ och ringde Länsstyrelsen för att kolla om det här dagiset har tillstånd. Det framkom ett och annat spännande under...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 688

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp