Bukefalos 28 år!

Problem vid parning

Sv: Problem vid parning

trist att det inte funkade :(.

helt OT men jag måste bara fråga hur ditt nick uttalas. tie (skånska för tio), tii, eller tai eller nåt helt annat? jag sitter och smakar på ordet varje gång jag läser det och kan inte riktigt komma på hur det ska vara.
 
Sv: Problem vid parning

;) Kör med amerikanskt uttal :angel:

Det uttalas Tai. Hanen vi hade var döpt efter hockeyspelaren
Tie Domi..... därav mitt nick :laugh:
 
Sv: Problem vid parning

Oj nämen shit! Såg bara att det stod 0209 och trodde att sista inlägget var purfärskt!
Tråkigt med din tik.. lycka till med den nya.
Själv så fick vi åka hem igen. Hanen ville inte...
Men så fort vi kom hem ställde sig min tik upp sig för grannhunden och idag fick han tom kliva upp på ryggen... (jo jag testade under kontrollerade former)
Så i morgon åker vi upp igen (skam den som ger sig) är det svalt denna gången har jag en reservhane som väntar...
wish me goodluck!
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Någon som fått tiken dräktig trots sen parning? Tog ett progtest igår som visade 31 nmol/L och fick rekommendationen att para snarast...
Svar
2
· Visningar
591
Senast: Elvasaga
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 367
Senast: AraSlei
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har en tik och en hane hemma som är mina egna. De är av rasen mops. Jag skulle ta valpar vid detta löpet, men det går inte som...
2
Svar
21
· Visningar
3 886
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 341
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp