Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Höll på att baxna när jag kolla djursjukhusets pris på kastrering på handhund, över 4000 kr :crazy:, är inte det över normalpris? Det...
2
Svar
28
· Visningar
6 242
Senast: gadriel
·
L
Övr. Hund Har börjat fundera omkring det här med hundar,uppfostran samt flockledare/flockmedlem. Jag har vissa åsikter vad det gäller min egen...
2
Svar
22
· Visningar
2 146
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Ja äntligen ville solen titta fram i snön=) Hundarna bara älskar att vara ute och busa och skulle nog kunna vara ute hela dagen om de...
Svar
10
· Visningar
1 116
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Hur seriöst är detta ? Hej jag heter Brandi. Jag kommer att vara 3,5 lbs när jag växer upp. Jag älskar att ha roligt och fortfarande...
Svar
9
· Visningar
1 678
Senast: Albertina
·
F
Övr. Hund :grin:Vad är de värsta ni vet när ni är ute och promenerar med hund/hundarna? För tillfället bor vi i utkanten av Lund för att så...
2
Svar
29
· Visningar
1 929
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund ..alltid verkar hända hundägare handlar det här om. Häromdagen klev det in en kille på jobbet med en liten valp av chihuahuatyp i...
Svar
2
· Visningar
743
S
Övr. Hund :crazy: Hjälp nu behöver jag verkligen erat tips och råd. Så in med all info ni har att erbjuda mig och ge mig tips. Har 2 st golden...
Svar
13
· Visningar
4 125
Senast: Zqathan
·
L
Övr. Hund Hur gör man? om både jag och sambon har ett varsitt heltidsjobb och jag saknar en vovve i mitt liv? jag känner mig tom och ensam, som...
2
Svar
23
· Visningar
1 747
Senast: Izzie
·
O
Övr. Hund Jag har en fråga angående skydds. Får man köra med vilken ras som helst?:p
Svar
5
· Visningar
859
Senast: LillaMy84
·
Övr. Hund Ja riktigt jäkla utskälld blev jag igår. Jag var på väg till jobbet och hade hunden med mig, tung ryggsäck och en påse i handen. Min...
Svar
10
· Visningar
1 146
Senast: xDollyx
·
Övr. Hund Min lilla whippettjej som nu är dryga året har plötsligen blivit helt förbytt!!! Jag vet av erfarenhet att diverse saker sker när de är...
Svar
5
· Visningar
731
Senast: Kazaam
·
S
Övr. Hund Hej all har en ganska knivig fråga, undran. I dag när jag ringde veterinären o skulle beställa tid för min hund, så frågade hon vem jag...
2
Svar
21
· Visningar
3 095
Senast: TantEster
·
A
Övr. Hund Appropå tråden som kom upp igen angående viltrenhet så undrar jag hur ni fick hunden att inte bry sig om sina artfränder? Det finns...
2
Svar
31
· Visningar
13 543
Senast: IrishDraft
·
F
Övr. Hund Min tvååriga Welshkille har sedan någre dagar fått ett stort och nytt intresse för sina gamla kattpolare. Han betäcker dem så fort de...
Svar
1
· Visningar
652
Övr. Hund I helgen var jag och min mor ute vid sommarstugan för o titta till avverkningen som bonden gjort åt oss! Vi tog me fika och alla...
Svar
3
· Visningar
750
Senast: Fragile
·
Övr. Hund Vad säger lagen? Jag har inte full koll. Det är väl något att de inte får vara lösa i skogen på våren för djurungars skull och...
Svar
13
· Visningar
2 044
V
Övr. Hund Detta är ju inte ett ovanligt problem, men då jag inte har erfarenhet av egen hund så... har jag inte mycket erfarenhet. Så tips är jag...
Svar
6
· Visningar
786
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Idag för två veckor sedan var jag hos vet och ultraljudade min tik (4 v efter sista parningen), men fick det trista beskedet att hon var...
2
Svar
33
· Visningar
15 771
Senast: Abova
·
Övr. Hund Hon som skulle leva för evigt finns inte mer. Jag saknar henne så.
2
Svar
38
· Visningar
3 071
Senast: Mirre
·
Övr. Hund ...finns det någonsin några fördelar med utsällningsvarianterna innom olika raser? Jag har ofta funderat på detta, varför folk går och...
2
Svar
34
· Visningar
2 615
Senast: Gabbi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp