Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag kan för mitt liv inte förstå varför vissa människor skaffar djur.. En kompis visade mig på ett annat forum en kille som startat en... 2
Svar
32
· Visningar
4 766
Senast: Frukten
·
Övr. Hund I går kväll fick Pali akut magomvridning 12 år gammal så operation var inte att tänka på. Du fattas mig Lufsen...
Svar
4
· Visningar
883
Senast: Disen
·
Hundhälsa Vi tingade valpen med två kulor nere,även på veterinärintyget som gjordes 2 dagar innan hämtning så var bägge nere,när vi väl kommit hem...
Svar
3
· Visningar
11 210
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Nu är jag pluggsugen och vill gärna läsa hundkurser/hundprogram. Vilka rekomenderar ni? Jag har läst hundens beteendebiologi 1 och 2...
Svar
13
· Visningar
2 154
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Min rottis tik är i farten igen . Hon äter små grus. Spyr sedan grus. Hon är nyligen opererad för tonsill rester. Hon opererade...
Svar
7
· Visningar
5 876
B
Hundhälsa Blir snart galen.:confused: min hund har fått mjällkvalster som jag ska behandla med expott tills det försvinner och så har han...
Svar
0
· Visningar
753
Senast: bulldog
·
Hundavel & Ras Okej, efter mycket om och men så blir det som både jag och sambon vill och vår familj ska utökas med både en finsk lapphund och en...
Svar
11
· Visningar
3 088
Senast: falukorw
·
G
Övr. Hund Som rubriken säger så har jag lite frågor om ägarbevis. Problemet är att jag inte har något avtal eller några andra papper på min vovve...
Svar
3
· Visningar
1 191
Senast: Zqathan
·
Hundhälsa Min 8 månaders Rottis hane är helt rumsren... hemma. Men så fort jag är hos min kompis så gör han båda delarna.. Det spelar ingen...
Svar
6
· Visningar
838
Senast: Dalmas
·
Svar
0
· Visningar
159
Senast: Pali
·
Övr. Hund Hej! Behöver lite hjälp. Vilket valpfoder bör jag välja till min hund? Hon är en siberian husky.
Svar
5
· Visningar
854
Övr. Hund Jag begravde min hund igår. Jag vet inte hur jag ska hantera detta. Han var min första egna hund ,blev 13 ½ år gammal. Det var... 2
Svar
22
· Visningar
2 340
Senast: madde_84
·
Hundhälsa Våran whippetvalp är snart 16 veckor och nu har hon självmant börjar ta initiativ till att vilja gå upp för våra trappor. Hon har fått...
Svar
7
· Visningar
4 228
Senast: lainen
·
Övr. Hund Okej, hjälp mig tänka nu... Vovven tränar bevakning tillsammans med husse, och när de lägger spår osv får hundarna sitta uppbunda i en...
Svar
5
· Visningar
1 465
Övr. Hund Min tjej är nu 6 månader och Kan vara själv i köket när vi tittar på tv och liknande. Men vi har inte lämnat henne ensam hemma längre...
Svar
6
· Visningar
970
Senast: muppia
·
Övr. Hund Har en 4-årig schäferhane här hemma som inte alltid är en ängel med andra hundar. Tog över honom i höstas, och tidigare ägaren sa att...
Svar
2
· Visningar
909
L
Hundhälsa Vilken djungel.. Jag har i ärlighetens namn aldrig vågat ha fästingskydd till vovvan innan, då man hört både det ena och det andra. Men... 2
Svar
25
· Visningar
16 642
Senast: Lenis
·
S
Övr. Hund Idag sa min kompis att man inte får ha en okastrerad hanhund lös enligt lag. Är det sant?
Svar
18
· Visningar
2 182
Senast: Gnist
·
Övr. Hund En van till mig som foder upp schafrar nere i staterna ar svenskattling och vill nu namna sin H-kull med skandinaviska namn... eftersom...
Svar
13
· Visningar
1 458
Senast: Bewildered
·
Hundhälsa Idag har jag äntligen fått hämta hem min golden efter att han har legat inne hos veterinären i 6 dygn. Han har diare som inte vill ge...
Svar
3
· Visningar
963
Senast: MalinM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka