Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Jag funderar på vad nästa hund ska vara av för ras, men har inte hittat någon som uppfyller mina krav, tänkte att ni kanske kan hjälpa...
Svar
14
· Visningar
1 410
Senast: NobleArt
·
Övr. Hund Vad är normal halsbandsstorlek på en vuxen fransk bulldogtik? Och vilken storlek skulle behövas på reflextäcke/väst? :)
Svar
1
· Visningar
658
Senast: cämela
·
Övr. Hund Min äldsta hund är, som några här vet, en väldigt stressad individ. Jag har haft honom i 2,5 år nu. När jag hämtade hem honom var han...
Svar
0
· Visningar
711
Senast: aneeette
·
Övr. Hund Vår lillkille (schäfer, snart 9 mån) är just nu ganska mopsig vid hundmöten. Vis av erfarenhet med det förra monstret (som drev mig till...
Svar
13
· Visningar
1 837
Senast: Lionheart
·
L
Hundhälsa Min hund spyr upp sitt färskfoder, på en gång efter hon ätit, sen kan hon ibland äta det igen, och spyr då inte. Jag undra vad det...
Svar
8
· Visningar
5 909
Senast: Rose
·
Övr. Hund Ville bara höra om det finns någon fler än jag som har Bouvier des flandres här :) Med spänning inväntar jag morgondagen, då vi ska...
Svar
3
· Visningar
1 083
Hundavel & Ras De är med storsorg jag börjar inse att schäfertiken nog är inne på sin sista sommar. Men nu börjar då tankarnas va ska ja hitta på...
Svar
5
· Visningar
1 394
Senast: Sannahe
·
Övr. Hund Vi har vänner i tyskland som ska få valpar och har blivit erbjudna att få en valp, efterom vi tycker så mkt om deras hundar! Vad...
Svar
2
· Visningar
1 090
Senast: bambi82
·
Övr. Hund Lyckades äntligen fånga Totte på video när han ska hälsa på nån. Jag har aldrig sett en hund göra likadant som han gör, han kan inte... 2
Svar
20
· Visningar
5 242
Senast: Amk
·
Hundhälsa Vi har sedan ett par månader tillbaka börjat jogga med vår staffe och de senaste två-tre rundorna har han börjat bete sig märkligt... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 060
Hundhälsa Kan man på något sätt bli säker på om huruvida hunden blivit huggormsbiten eller ej? Jag gjorde som vanligt i förmiddags, släppte ut...
Svar
12
· Visningar
4 084
Övr. Hund Min syster ska eventuellt bli matte till en Kajsa (labrador/schäfer), men gillar inte riktigt namnet så vill försöka hitta något som...
Svar
8
· Visningar
1 240
Senast: Myrten
·
Övr. Hund ..som vill köpa hundull för att göra någonting med? Ziva fäller som fasen nu och tänker visst bli i det närmaste naken i år igen...
Svar
9
· Visningar
1 291
Senast: Grana
·
D
Hundhälsa hejsan! Jag har en beagletik på 18 månader och har haft henne sen 8 veckor gammal. Dom senaste 4 månaderna så har hon börjar bete' sig...
Svar
1
· Visningar
751
Senast: Raven_
·
Hundhälsa Tidigare så har det aldrig varit några som hellst problem med andra hundar. Men under de senaste året så har han börjat med att flyga på...
Svar
6
· Visningar
1 365
Senast: Ämelie
·
Övr. Hund Okej, jag ger upp och behöver hjälp. Hur jag än tränar och vinklar det fungerar inte apporteringen för oss, vilket betyder att vi inte...
Svar
13
· Visningar
1 970
Senast: vivendi
·
K
Övr. Hund Jag har precis börjat med klicker med vår hund vilket han svara väldigt bra på. Både för trickträning på kul och i sammanhang då vi har...
Svar
16
· Visningar
1 287
Senast: Kerba
·
I
Övr. Hund Hejsan! Var hos veterinären igår med min 40 kilos Berner sennen hund. Han är snart 10 månader och han hade börjat halta sedan i...
Svar
15
· Visningar
16 088
Senast: Laa
·
Övr. Hund Jag har fått tips om att det finns bilburar som är upphöjda och alltså lämnar utrymme för förvaring under. Tyvärr minns inte tipsaren om...
Svar
7
· Visningar
1 669
Senast: Pigan
·
Övr. Hund Kan ni tippsa om vart det fins bra hundforum och bra böcker till nybörjare, hur man uppfostrar sin valp och fortsatt träning
Svar
6
· Visningar
1 041
Senast: Galathea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Fri tillgång på torrfoder?