Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Ska på anställningsintervju på ett jobb i Kinna. En tillsvidareanställning. Så om jag får det så "kan" jag inte tacka nej. Jag är inte...
Svar
7
· Visningar
2 091
Senast: glittra
·
V
Övr. Hund Ja, vad tycker ni? Vad är okej och inte okej för dig själv och för dina grannar? Jag önskar min egna hund inte skällde i trädgården... 2
Svar
29
· Visningar
5 174
Senast: lizzie
·
Övr. Hund ...och finns det nåt riktigt bra sätt att vänja två rottisar som ser rött när de ser en katt vid att katter är okej och FÅR vara på...
Svar
7
· Visningar
1 050
Senast: Tuvan
·
H
Hundhälsa Letat på google men hittar mest om Underproduktion av sköldkörtelhormon. Jag vill veta lite om överproduktion. Har någon erfarenhet av...
Svar
4
· Visningar
2 938
Senast: Hjalti
·
Övr. Hund Jag har två katter och en unghund. Den ena katten är satt på bantning så han får sin mat i ett eget rum. Den andra katten är... 2
Svar
25
· Visningar
7 853
Senast: malumbub
·
Övr. Hund Min kära hund på drygt 6månader har kommit på att leksaker helst ska tuggas på grundligt och sedan isärplockas i molekyler. Gör väl inte...
Svar
2
· Visningar
843
Senast: vallhund
·
Övr. Hund In Defence of Dogs av Professor John Bradshaw: http://www.amazon.co.uk/Defence-Dogs-John-Bradshaw/dp/1846142954 Artikel om John...
Svar
2
· Visningar
614
·
Hundhälsa Nu är jag fundersam... Sigge började plötsligt halta när jag tog ut honom ur buren (var åhörare på workshop och skulle träna sen) i...
Svar
2
· Visningar
1 507
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Våran hund som är nu 4 år och är en mucket vacker hund och hur snäll som helst annars. Mn på den senaste tiden så har han börjat att...
Svar
0
· Visningar
736
Senast: annie_cool
·
W
Hundhälsa Ska hämta valp i helgen och har en äldre herre hemma. Jag antar att jag bör avmaska honom innan valpen kommer hem. Vad rekomenderar...
Svar
9
· Visningar
1 032
·
A
Övr. Hund Sitter valp vakt åt en 11 veckor gammal jack russel/shih tzu blandras nu i en hel vecka. Han kom i onsdags. Ägaren har ingen hund vana...
Svar
7
· Visningar
1 638
Senast: sillysinta
·
Övr. Hund Hur hittar jag boende där hundar är tillåtna någonstans i Stockholmsområdet? Kan gärna vara enkelt.
Svar
4
· Visningar
922
P
Övr. Hund Efter att ha hängt runt lite här på hund så har jag läst en del om att hundar inte ska hälsa i koppel. Men ingen förklarar varför? :)
Svar
16
· Visningar
3 122
Senast: Priscilla
·
Hundhälsa Någon som kan berätta om detta ? Har Googlat och läst, men hittar mest att prognosen är dålig för hundar som fått den. Men vad är dålig...
Svar
3
· Visningar
1 037
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Jag får om ca 3 veckor hem en liten dvärgschnauzervalp och funderar på vilken storlek det bör vara på mat & vattenskålarna. Räcker det...
Svar
7
· Visningar
5 174
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Någon som upplevt detta? Min hund, nu 8 år gammal, har haft en knöl på ena sidan hur länge som helst. Det måste vara många år helt...
Svar
4
· Visningar
29 714
Senast: TinyWiny
·
N
Hundhälsa Självklart, var det inte slut på huvudbry för mig. När jag trodde att allt hade lugnat sig, visar det sig att hon tappar päls på...
Svar
10
· Visningar
3 106
Senast: Nathyu
·
Övr. Hund Min pojkvän skaffade nyligen en rottweiler, en tik som nu är ett år, supersnäll, säger jag som har varit hundrädd länge. Eftersom vi för...
Svar
9
· Visningar
1 741
Övr. Hund Idag somnade familjens 12 år gamla tibetanska terrier in, hon är saknad av både matte, plast-barnbarnet och familjen. Lilla rultan...
Svar
2
· Visningar
702
Senast: Fragile
·
Hundhälsa Igår morse blev Fortune plötsligt stel och vinglig under morgonpromenaden. Bakbenen ville inte lyda och jag upplevde det som att hon...
Svar
11
· Visningar
2 311
Senast: Fragile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka