Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Är det någon som ska på något roligt läger i sommar eller höst? Jag brukar alltid åka på två läger varje år, ett på våren och ett på...
Svar
0
· Visningar
855
1
Övr. Hund Hej! Efter att jag läst " Åka tåg med hund " så kom jag på hur dum jag är som inte frågat buke det här tidigare ;) Jag är...
Svar
16
· Visningar
2 110
Senast: 134643
·
Övr. Hund Finns det....? Jag har en naturtalang här hemma.... Mina marsvin har aldrig varit i så god form. (Ja det sista var ett skämt.) Han är... 2 3
Svar
52
· Visningar
5 184
Senast: movi
·
K
Hundavel & Ras Ja som rubriken lyder, vad är det här för ras? :)
Svar
3
· Visningar
933
Senast: _Amazing_
·
Hundhälsa En tik och en hanhund, vilken går igenom den största personlighetsförändringen generellt, när de steriliseras/kastreras? Finns det... 2
Svar
22
· Visningar
6 523
Hundhälsa En kompis tog hem en schäfertik vid ca 1 års ålder. Hon hade ett öra som inte riktigt stod upp, nu fick hon lämna tillbaka denna... 2
Svar
20
· Visningar
5 482
Senast: Zuzzi
·
Hundhälsa unghunden fick vandra vidare igår, och nu deppar gammeltiken.. :cry: såhär skrev jag just på en annan sida: hur sjutton ska jag...
Svar
1
· Visningar
732
Senast: bedan
·
Övr. Hund Letar skrinda med skaklar till Loka och undrar hur tungt man kan räkna med att hon orkar dra? Givetvis med successiv tillvänjning och...
Svar
7
· Visningar
8 076
L
Övr. Hund Jag har ett problem i mitt bostadsområde vad gäller lösa hundar. Vi är flera grannar som har våra smådjur (mindre hundar och katter) i... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 658
Senast: Disen
·
Övr. Hund Hur har ni tranat in det fria foljet? Behover tips och ideer eftersom jag inte riktigt far det att funka. Jag skulle vilja ha henne mer...
Svar
19
· Visningar
1 497
Hundhälsa Två hundar i samma familj har gått på hunddagis i c:a en månad. Hund nr 1 9 år kastrat. Hund nr 2 8 mån unghund. Jämnstora på ungefär 20...
Svar
12
· Visningar
2 114
Senast: Lejonelle
·
Hundavel & Ras Tycker det är tråkigt att det inte finns nån "vallhundstråd" (iallafall hittar jag ingen aktiv - om de finns, upplys mig och jag tar... 2
Svar
22
· Visningar
3 251
Senast: Narcissa
·
Hundhälsa Camaro har aldrig tidigare varit direkt rädd för höga ljud. Hon har tagit skott, fyrverkerier osv med ro. Hemma har vi kunnat skramla... 2
Svar
30
· Visningar
10 325
·
Hundhälsa Jag har en 2,5 årig tik Hon löper utan att blöda. Hon löper blir sked dräktig, så löper hon igen, ca 4 gånger per år. Är det normalt...
Svar
8
· Visningar
1 707
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Hunden har spytt 4 gånger senaste timmen och är lite lös i magen. Givetvis tar vi det lugnt idag men hur länge ska man vänta innan man...
Svar
5
· Visningar
3 006
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Kommer glidandes med bilen på vägen utanför mitt hus, och kör nästan i diket... På min tomt sitter det säkert 100 pers, och säkert...
Svar
2
· Visningar
973
Senast: movi
·
Hundhälsa Tänkte prova Effipro till mina hundar. Någon som märkt några särskilda bieffekter?
Svar
7
· Visningar
1 704
Senast: Viva
·
E
Hundavel & Ras Jag och min pojkvän har äntligen beslutat att köpa hund men vi kommer inte riktigt på vilken ras vi har och är i behov av lämpliga... 2
Svar
38
· Visningar
6 818
·
Hundhälsa Har ju en Welsh springer spaniel. Nu till sommaren så funderar jag på att helraka henne. Hon badar massor och blir väldigt varm på...
Svar
7
· Visningar
3 850
Senast: Apollo
·
Övr. Hund Nu kommer det en sån här skryt-tråd från min sida. I helgen som gick var jag och Hatjo anmälda till ett viltspår i Brottby anordnat av...
Svar
8
· Visningar
1 043
Senast: Roxer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka