Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Nu kommer en liten skryttråd från mig ;) Idag debuterade jag och Nova i lydnadsklass 1, har inte ens varit på en träningstävling innan...
Svar
4
· Visningar
858
Senast: solan64
·
Övr. Hund Ja, nu är det bara en gång kvar på valpkursen och det har varit jätteroligt att ha en ny pigg ung hund att arbeta med. Det var många år...
Svar
8
· Visningar
1 045
Hundträning Det är så här att jag har en hund, en korsning mellan tax och jack russel. Hon är en hund som älskar att röra på sig men jag har inte...
Svar
8
· Visningar
1 086
Övr. Hund Har tänkt ta inlines när jag åker till stallet. Det är 8km o för min kortbenta plattnos är det inte läge att springa med... Finns det...
Svar
3
· Visningar
778
Senast: Praefatio
·
Hundhälsa Skriver denna tråd för att skriva av mig men även dela med mig av våran historia. Igår hade vi tid hos veterinären för Alfons har haltat...
Svar
4
· Visningar
1 022
Senast: Disen
·
Hundhälsa Krocktestad bilsele, kan detta vara något alternativ? Jag kommer förmodligen börja ta med mig hunden till jobbet på...
Svar
14
· Visningar
4 754
Senast: muppia
·
Hundhälsa Jäkla obehagligt tycker jag... Någon som använt detta foder till sin hund...
Svar
3
· Visningar
1 149
Senast: Varmblod90
·
Övr. Hund Ja precis som frågan i rubriken lyder är man mesig bara för att man tycker att det inte är nödvändigt att vara fysiskt hård på sin hund... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 871
Övr. Hund Som rubriken avslöjar är jag ute efter bra hundlitteratur! Ge mig era bästa boktips :) Nosarbete och Kontaktkontraktet har jag redan...
Svar
9
· Visningar
995
Senast: Ravishing
·
Övr. Hund Jaha.. Då var det dags igen. Hundkräket har grävt sönder sin tredje biabädd, denna fick vara hel i några veckor men sen tog han snabbt... 2
Svar
22
· Visningar
9 035
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund jag vet att vi haft en sån här tråd tidigare, och tyckte det kunde passa bra med en ny nu när våren är här :) så, ja som rubriken, vad... 10 11 12
Svar
236
· Visningar
14 201
Senast: Sleepy
·
Hundhälsa Jag hoppas det är okay att jag skapar en ny tråd, trots att jag skrev en tråd om min tants avbrutna klo för någon vecka sedan. För...
Svar
5
· Visningar
4 312
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Min mellanhund har ett beteende som gör att jag sakteliga blir lite galen faktiskt, så lite nya tips hade varit på sin plats. Kort...
Svar
15
· Visningar
1 499
S
Övr. Hund Vi har precis fått hem vår lilla Marcel. Mamma har varit pälsdjursallergiker, och vill inte bli det igen, så hon vill inte ha honom på... 2
Svar
28
· Visningar
8 223
Senast: saraah
·
Hundträning Jag har en liten intressant tanke... Jag har bara sett ledarhundar för blinda men jag har hört talats om ledarhundar för döva också... 2
Svar
25
· Visningar
2 954
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Jag är ingen hejare på det här med hundar men har undrat nu en tid, ibland på min morgonpromenad så möter jag en man och hans hund i... 2
Svar
20
· Visningar
12 333
Senast: Wiiee
·
L
Hundhälsa Mina hundar rök ihop över en leksak, den ena fick ett smalt rispsår ,avlångt ca 2 cm, ser ut som det är rispat längs med, det är rött...
Svar
5
· Visningar
926
Senast: eerijka
·
S
Hundavel & Ras Hej! Jag har parat min hund och vi skrev ett parningsavtal. I avtalet står det att hanhundsägaren ska få 10% av varje såld valp...
Svar
3
· Visningar
1 101
Senast: Druvan
·
Hundavel & Ras Håller på att utreda en schäfer som tuggat på en dvärgpincher. Brukar alltid börja med att kolla så mycket jag kan av stamtavlan på...
Svar
14
· Visningar
1 867
Senast: Ramona
·
Hundavel & Ras Vi har en tik som är 6 år,är hon för gammal att få valpar första gången? Rasen är Leonberger om det spelar någon roll. Vi har hittat... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
9 312
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka