Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Någon som har en sån? Nakenvarianten? :love: 2 3
Svar
48
· Visningar
6 743
Senast: Praefatio
·
Hundhälsa Jag kastrerade min hund för ett par år sedan, och efter operationen blev hon inkontinent. Inte lite småskvätt, utan tvärtom - går hon...
Svar
0
· Visningar
2 622
Senast: Turali
·
Hundavel & Ras till utställning om hunden på utställningsdagen är 9 mån OCH 2 dagar? I valpklass 6-9 mån eller Öppen klass 9 mån- Det gäller...
Svar
5
· Visningar
1 023
Hundhälsa Nu har jag suttit ett x antal timmar och läst om olika medel som ska vara bra för lederna hos vovvar. Kom fram till att Glucoflex...
Svar
4
· Visningar
1 653
Senast: _Maria_
·
Hundhälsa Min rottweiler tik 5 år. Hon är kanon röd i ögonen, svullen struphuvudet . Luktar illa i munnen , äter massor med gräs o jord. Nyser... 2
Svar
29
· Visningar
6 070
Senast: Pigan
·
W
Övr. Hund Hur lång tid tar det att trimma era hundar från helt otrimmat? Min lilla springer tar ca 3 timmar varje gång, är det så lång tid det...
Svar
5
· Visningar
1 569
Senast: Gnist
·
Hundhälsa Vår ena tik har nu haft diarréer i drygt 2 veckor. Var hos veterinären för första gången i måndags, en enkel undersökning gjordes och...
Svar
6
· Visningar
960
Senast: paradiset
·
Övr. Hund På ett annat hundforum ligger nu en intressant tråd om hur man ska kunna acceptera hundträning som är raka motsatsens mot ens egna syn... 2
Svar
32
· Visningar
3 065
Senast: Och_Aye
·
Hundavel & Ras Hejsan! Har en liten amstaff kille på 3,5 månad, helt underbar och han har ramlat ner på jorden *äntligen* kan vara själv, skäller...
Svar
15
· Visningar
3 564
Senast: Genesis
·
M
Hundavel & Ras Hejsan! Jag har en kompis som funderar på att skaffa en Tollare. Han har dock inte studerat rasen väldigt ingående och försöker därför...
Svar
7
· Visningar
1 195
Senast: Praefatio
·
S
Hundhälsa Min 9 veckors gamla hanvalp juckar ibland men ganska ofta på andra hundar...oavsett om det är tikar eller hanar :crazy: Och nu...
Svar
7
· Visningar
13 848
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Jag satt och läste en annan tråd och började fundera på hur vanligt det egentligen är att man använder sig utav samma veterinär till... 2
Svar
34
· Visningar
3 229
Senast: movi
·
Övr. Hund Jag och lillebror tog med oss Piru och Jääkäri ut på en 3 dagars vandring på brattforsheden. Helt underbar tur med riktigt fin natur...
Svar
8
· Visningar
3 305
Senast: Boan
·
Övr. Hund Fick äntligen tag i ett par begagnade jeppegrindar till min audi. Säljaren förklarade lite snabbt hur beslagen skulle monteras och det...
Svar
1
· Visningar
6 390
Senast: movi
·
W
Övr. Hund Hur länge bör man vänta med att cykla efter att hunden fått mat? Vill inte bege mig ut för tidigt..
Svar
1
· Visningar
769
Senast: Milosari
·
S
Övr. Hund Vi får (förmodligen) snart hem en liten miniaussie-grabb. Han heter från början Ace of Hearts (han har nämligen ett hjärta i pannan)...
Svar
11
· Visningar
1 180
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Jag är så himla glad, om en vecka och någon dag ska jag hämta hem vår lilla Alice :bump: Försöker komma ihåg vad jag behöver fixa...
Svar
14
· Visningar
2 624
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Behöver lite input på en sak som gnagt mig lite. Har en goldenhane som är fruktansvärt lättstressad, ett riktigt nervvrak i vissa...
Svar
2
· Visningar
1 118
Senast: AnnaJL
·
B
Hundhälsa Har en långhårig colliehane som jag funderar på att kastrera av lite olika anledningar men har en liten fundering angående pälsen. Har...
Svar
1
· Visningar
1 107
Senast: simba_112
·
E
Hundhälsa det här går bara inte!! är det någon som är väääldigt hunderfaren som kan hjälpa mig?!! det är så att vi har en tik på 7 år, en... 5 6 7
Svar
127
· Visningar
12 702
Senast: Linnea F
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka