Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt finns det någon gräns på hur långt gången katten kan vara för att man ska kunna se via ul om honan är dräktig?
Svar
3
· Visningar
1 023
Senast: copernica
·
Övr. Katt ...halvvuxna katter har slutat använda sina lådor utan sätter sig lite där det passar. :devil: De var jätteduktiga när de var mindre...
Svar
8
· Visningar
870
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Sia! Det bästa som finns i livet är att bli klappad på heeela kroppen... ...leka med VÄRLDENS ROLIGASTE boll! ... döda...
Svar
8
· Visningar
1 071
Senast: Jenka
·
Övr. Katt Andra gången nu på kort tid som min lilla 6månaders kattpojke är på drift. Förra gången hittade vi med hjälp av polisen och vänliga...
Svar
6
· Visningar
1 018
Senast: ridtravare
·
Övr. Katt Jag är förtvivlad. Vi har varje sommar en situation där våra stallkatter är mer eller mindre borta eftersom stugägarna några kilometer... 2
Svar
27
· Visningar
3 901
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Jag och min sambo funderar på att skaffa två stycken katter om cirka ett år då vi planerar att flytta ihop. Har fastnat för rasen helig...
Svar
5
· Visningar
13 817
Senast: Centaur
·
Övr. Katt Funderar lite på en sån här matta man kan lägga utanför kattlådan som på nått sätt ska hindra att sanden sprids över hela lägenheten...
Svar
7
· Visningar
1 501
Senast: Oregano
·
Övr. Katt Det står så luddigt på SJ:s hemsida... När jag sökte "åka med katt" så hittade jag nånting om att man ska välja under tillval att djur...
Svar
3
· Visningar
1 224
Senast: tralala
·
Övr. Katt Jag har alltid haft katt och alltid har det varit hittekatter jag tagit hand om. Men nu efter många års 'katt-räddande' så funderar vi... 2
Svar
31
· Visningar
6 505
Senast: Ewa-Lena
·
Övr. Katt Jag kommer att synas här under katt då och då framöver då vi äntligen bestämt oss för att skaffa katt! Någon som vet den rätta...
Svar
8
· Visningar
1 207
Senast: eyz
·
Övr. Katt Har precis börjat introducera peewee till mina katter. Funderar nu på hur jag ska göra när det är dags att köpa strö. Köpte peewees egna...
Svar
2
· Visningar
1 052
Senast: Boj
·
Övr. Katt Jag bara undrar om det är min lilla katt som är helt unik eller har ni också varit med om att katterna "hälsar" på leksaken genom att...
Svar
7
· Visningar
2 451
Övr. Katt Vår ena katt har knappt några morrhår kvar.. Han har 2-3 stycken långa/hela på varje sida och resten är stumpar på ca 1 cm. Vet...
Svar
11
· Visningar
6 453
·
I
Övr. Katt Är detta vanligt? Nu dem senaste åren har vi haft 4 stycken hankatter. Vi har kastrerat alla. Och alla är försvunna :( Jag har...
Svar
18
· Visningar
13 792
·
Övr. Katt Hej kattmänniskor, nu behöver jag verkligen er hjälp! Jag har en kattunge här hemma som är fyra månader gammal. I början gick allt...
Svar
15
· Visningar
1 845
·
Övr. Katt Jag antar att många här låter sina katter vara ute och titta på världen. Ni som har katter som får komma ut, hur bor ni? Är ni inte... 2
Svar
28
· Visningar
4 210
Senast: Skjøldur
·
C
Övr. Katt Vad tycker ni om dessa underbara varelser? Har ni några egna? Posta bilder! :love:
Svar
3
· Visningar
946
Senast: Smulis
·
M
Övr. Katt Nån som har ett bra mönster om man vill sticka en tröja till sin katt? Min katt fryser nu på vintern när vi ska åka nånstans. Min...
Svar
3
· Visningar
6 861
Senast: Ann-Charlott
·
Övr. Katt Jag funderar på at skaffa katt och har tänkt på det nu ett tag. Har just fölyttat så att det går att ha utekatt och det hade varit...
Svar
4
· Visningar
1 502
Senast: Glimfeather
·
I
Övr. Katt Går det att göra en vildkatt så tam att man kan transportera den i bil till veterinär för vaccinering och ev. kastrering? Och hur går...
Svar
16
· Visningar
4 602
Senast: Hobnob
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka