Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

U
Övr. Katt Jag var inne på nätet och letar efter en perser hona då jag blivit helt kär i denna ras. Vi köpte en liten perserkille för några veckór...
Svar
13
· Visningar
1 237
Senast: Sol
·
Övr. Katt Vi får hem vår lilla ragdollkille på söndag så jag måste fixa en bra försäkring nu. Jag behöver inte ha något livvärde men vill... 2
Svar
24
· Visningar
2 268
Senast: ullstrumpa
·
Övr. Katt Mamma katt har förolyckats och vi har fått hem vår lilla kattjej Arwen betydligt tidigare än vad som var tänkt. Hon är bara 9,5 vecka...
Svar
8
· Visningar
1 147
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Katt Hejsan! Jag har 2 små gula stallkatter som är 3-4 år. Syskon och har alltid vart med varandra, födda på gården ur samma kull. De...
Svar
10
· Visningar
1 799
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Denna lilla bedårande dam ska flytta hem till oss när hon har åldern inne. Hon har en färg som jag aldrig har sett tidigare, liksom... 2
Svar
24
· Visningar
2 717
Senast: BrownieDeLight
·
Övr. Katt Och då inte av mig, så bilderna är jättefina! Ateljebilder ska tas, dessa är "bara" hemmabilder. Yoga 2
Svar
21
· Visningar
2 072
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag kommer (eventuellt) att få hem en katt om några veckor. Då det är min första katt, så vill jag gärna ha råd och tips hur jag ska gå...
Svar
8
· Visningar
2 248
Senast: Sasse
·
Övr. Katt Nu är det så att jag ska börja i en ny skola, och jag ska flytta ungefär 70 mil hemifrån. Katten stannar hemma. Nu är frågan; tror ni...
Svar
3
· Visningar
1 050
Senast: OhNoez
·
D
Övr. Katt jag har en 6 månader gammal devon rex-hona som jag gärna vill para så småningom. men jag vet ingenting alls om kattavel... finns det...
Svar
9
· Visningar
5 853
Senast: MsLuna
·
Övr. Katt Visste inte riktigt om den ska ligga på katt eller inte. Men jag lägger den här. Vad är rimlig hittelön för en katt? Vår kattunge...
Svar
13
· Visningar
4 441
Senast: Rumpnissen
·
Övr. Katt Jag hämtar hem en 12 veckor gammal kattunge i morgon och har ett par funderingar angående foder till honom. Min andre katt gav jag...
Svar
19
· Visningar
5 649
Senast: aiquen
·
M
Övr. Katt fick en smärre shock när ja läste veckotidingen!! :cry: http://www.lerumstidning.com/visa_mernyheter.asp?id=10130# hur f*n kan man... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 454
Senast: kopparberg
·
T
Övr. Katt Jag har länge funderat på att skaffa hund, men det är så att jag fick en ung hankatt för knappt ett år sedan. Katten är ca 1,5 år och...
Svar
2
· Visningar
683
Senast: Generalen
·
Övr. Katt I juni födde en halvvild kattmamma tre små sötingar i en stor vedsamling utanför vårt stall. När vi beräknade de till ca 10v fångade vi...
Svar
13
· Visningar
1 203
Övr. Katt Min lilla katt gillar verkligen att sova på elektriska prylar såsom modemet, laddaren till datorn och favoriten är att ha mobiltelefonen...
Svar
2
· Visningar
763
Senast: enjoyable
·
Övr. Katt Är lite orolig för mina kattungar... De är två veckor gamla och mamman lämnar dem ensamma väldigt långa stunder nu, igår gick hon ut... 2
Svar
29
· Visningar
4 509
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Som jag skrev i annan tråd har jag i många år gett Sportsmans Pride, som nu utgått ur sortimentet pga EU-regler. DIstributören erbjuder...
Svar
11
· Visningar
1 449
Övr. Katt Har ni någon smärtgräns när det gäller kattmaten eller får den kosta hur mycket som helst? Anledningen till min fråga är att jag har... 10 11 12
Svar
231
· Visningar
17 624
Senast: Boj
·
Övr. Katt Min svarta lilla Zlatan är borta! :cry: Min lilla kisse som får vara med om det mesta har nu sprungit bort.. Hon är innekatt och har...
Svar
12
· Visningar
1 166
Senast: aneeette
·
Övr. Katt Mitt i morgonritualen med kel och nosstångningar knallar min ena kastrat in i en transportbur som står brevid sängen och kissar i den...
Svar
2
· Visningar
876
Senast: Haukur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka