Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Katja blev helt paralyzerad när jag satt och tittade på trav tidigare idag. Hon satt som klistrad i lite mer än 10 minuter och var...
Svar
4
· Visningar
1 012
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt http://existenz.se/out.php?id=16194 :rofl: Coooool Cat!!!
Svar
4
· Visningar
1 249
Senast: Kratus
·
Övr. Katt Tänkte dela med mig av lite bilder på mina två charmtroll till kattungar. Efter att ha flyttat till egen lägenhet var jag själv i kanske...
Svar
2
· Visningar
1 103
Senast: Popcorn
·
Övr. Katt Min hankatt har fått ett sår ovanför högra framben. Det har blivit två bulor som han har ett sår på. Märkte detta för några dagar sedan... 2
Svar
21
· Visningar
48 905
Senast: gugge
·
Övr. Katt Har skaffat min första katt, fick ta henne lite tidigare från mamman vid ca 10 veckors ålder, tyvärr! (orkar inte gå in på varför) nu är...
Svar
5
· Visningar
4 109
Övr. Katt Min lilla katt tyckte att det kunde vara roligt att skrämma livet ur mig idag. Jag stod och lagade mat i köket. Det blev lite osigt...
Svar
4
· Visningar
917
Senast: Heulwen
·
E
Övr. Katt Hej! av ren nyfikenhet undrar jag: om man är allärgisk mot katt brukar man ofta vara mot kattens saliv, eller nåt. Men rex katter sägs...
Svar
7
· Visningar
1 160
Senast: Comfort
·
Övr. Katt Japp. Nu har min kisse klättrat upp i ett träd o klättrar högre o högre. VAd är er erfarenhet? Kommer de ner av sig själv eller ska jag...
Svar
6
· Visningar
1 425
Senast: Estivuz
·
Övr. Katt Har tänkt skaffa en till katt som sällskap till min och tänkte då ta en från katthemmet:) Men är katterna vaccinerade och avmaskade när...
Svar
3
· Visningar
881
Senast: gugge
·
Övr. Katt sig för att bli innekatt efter flytt. :confused: Stora katten är ute precis som vanligt, bortsett från att han inte längre kan komma in...
Svar
3
· Visningar
990
Senast: Kratus
·
Övr. Katt Jag har funderat, läst en massa här och fått råd och tips angående foder till katt. Fick massor med bra tips när jag frågade om katten... 2
Svar
34
· Visningar
2 347
Senast: lundborg
·
Övr. Katt Jag har en hankatt på ca 6 år och en honkatt som blir 1 år nu i september. De är oftast vänner och brukar busa, tvätta och sova med...
Svar
15
· Visningar
20 303
Senast: Houdinie
·
Övr. Katt gör en ny tråd så ni kunniga kan komma hit och hjälpa till:banana: vad är egentligen bäst nu då? torrfoder eller blötfoder? skall man... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
11 103
Senast: Sol
·
Övr. Katt Min syster har precis tagit hem två små kissemiss-tjejer på 13-14 veckor, och guud vilka små ljuvliga varelser :love: Idag var de här...
Svar
4
· Visningar
974
Senast: Graman
·
Övr. Katt Nu har hon bott här i en månad och visar inga tecken på att bättra sitt beteende, så nu ber jag er om råd. Jag har en 16-17 veckor...
Svar
17
· Visningar
7 293
Senast: Zarro
·
Övr. Katt Min nu 6 månader gamla kattunge har gått från att vara halvt anorektisk (som liten o då var vi väldigt oroliga för han ointresse av mat)...
Svar
10
· Visningar
1 273
Senast: Boj
·
D
Övr. Katt Nu har jag en liten undran. Har tagit hem en katt från ett katthem, katten har varit där i ca 1år sen hon hittades i en kylbox som...
Svar
4
· Visningar
1 042
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Har en övertäckt kattoa med filter. Hur ofta ska de bytas? Lådan är "ny" och har bara 2 månader på nacken. Fick inga extra filter...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Undrar bara om era katter låter konstigt när de jagar flugor..(eller nåt annat) Min kattunge roar sig med att jaga husflugor just nu...
Svar
7
· Visningar
5 404
Senast: purity_666
·
M
Övr. Katt Yes nu är det dags, jag ska bli kattägare för första gången :D Vill dock har lite tips och så vad jag ska tänka på osv när jag...
Svar
17
· Visningar
1 369
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka