Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Lite hastigt flyttade i onsdags en liten persertjej in hos oss (hund och 2 katter innan) Lite skygg fortfarande men jätte gosig när...
Svar
3
· Visningar
881
Senast: Buck
·
Katthälsa Menar nu inte bara mocka ur den utan ta ut all sand och verkligen skrubba rent den. Vad använder ni för medel? Har ni ute eller inne... 2
Svar
35
· Visningar
10 094
Senast: Bison
·
Övr. Katt Jag läste en tråd om någon som hittat en katt (som vissa ansågs spårar ut). Men blir nyfiken på hur ni skulle agera om ni hittar en...
Svar
9
· Visningar
1 266
Senast: Ruben
·
Övr. Katt Vi har tagit hand om en hemlös katt. Efter att ha sökt efter ägare en tid har hon nu blivit "vår". Vad jag undrar om, då jag alltid bara...
Svar
7
· Visningar
4 487
Senast: Inflikaren
·
Katthälsa Min nuvarande burma får dem på helt andra ställen än min gamle halvsiames gjorde. Han fick på klassiska ställen som i nacken där man såg...
Svar
7
· Visningar
2 041
Senast: ullo
·
Katthälsa Nu är det såhär att min systers jobbarkompis hittade en liten kattunge (ca 5 veckor) på en grusväg och tog hem denna, nu är det så att...
Svar
9
· Visningar
1 877
Senast: Ankpower
·
Katthälsa Hej! Jag har en ungkatt (6 månader) som kom in igår kväll och hoppade på tre ben. Han kan nu inte stödja på vänster framben. Jag...
Svar
7
· Visningar
5 027
Senast: minor
·
Övr. Katt Jag vet inte vad jag ska göra och tänkte om jag kanske kunde få lite råd eller tips ifrån er vad jag ska göra.. Det gäller min...
Svar
1
· Visningar
988
Senast: bengeten
·
B
Övr. Katt Jag har vanligtvis 4st katter, två hanar och två honor. Men nu i somras så fick båda honorna ungar och nu springer det katter överallt... 2
Svar
29
· Visningar
3 791
Senast: mison
·
S
Övr. Katt Jag och min sambo har hittat en underbar liten pälsboll (korsning mellan norsk skogskatt och maine coon) och vi har kollat upp vad vi...
Svar
3
· Visningar
1 278
Senast: Sasse
·
Övr. Katt Jag funderar på att ta hem en ny kattunge snart. Men frågan är, hur kommer våra vuxna katter att reagera på den? GÅR det? Tips och idéer... 2 3
Svar
57
· Visningar
12 886
Senast: gugge
·
Övr. Katt Transportväska (och sele) Till hösten kommer jag behöva transportera min stackars katt en hel del, både på cykel, på buss och i bil...
Svar
5
· Visningar
1 881
C
Övr. Katt Hjälp! Vi kommer att bli med katt någon av de närmaste dagarna. Vår bostadssituation är dock lite annorlunda och vi skulle gärna vilja...
Svar
1
· Visningar
900
Övr. Katt Sambon ringde för någon timme sedan och hade hittat fyra små kattungar. Han hade varit påväg hem och såg dom springa fram och...
Svar
7
· Visningar
1 454
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag sitter här och tittar runt lite. Enda sedan min sambo för första gången såg en video av en Munchkin har han varit förälskad, om vi...
Svar
10
· Visningar
3 527
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt hur gör ni med kattlådan när ni åker och hälsar på nån och stannar i några dagar och tar med er katten? är ju rätt svårt att släpa med...
Svar
7
· Visningar
2 086
Senast: tipsy
·
Övr. Katt Hur har ni era kattlådor? Har ni dem inne i badrummet eller någon annanstans? Har ni med tak eller utan? Varför med eller varför utan... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 582
Senast: MonteRose
·
Katthälsa Vad är det för fel på en katt vars ögon är nästan bländande blå-turkos-gröna? Det verkligen blänker om dem och det är omöjligt att säga... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
14 116
Senast: EmmaW
·
Katthälsa Kommer hem idag från jobbet och ingen Aslan hälsar mig välkommen hem som han alltid, alltid gör. Blir lite fundersam men tänker att han...
Svar
9
· Visningar
1 723
Senast: Halcyon
·
Övr. Katt Hur länge bör man ha två foder och avveckla det gamla fodret för att få fram det nya? Förstår att man minskar/ökar successivt men gör...
Svar
2
· Visningar
923
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka