sofia77

Trådstartare
Lite hastigt flyttade i onsdags en liten persertjej in hos oss (hund och 2 katter innan)

photo.php

Lite skygg fortfarande men jätte gosig när hon kommer fram.

Senast ändrad:
Sv: Ny kisse

Bilden syns inte. Den ligger på min facebook har gjort bilden offentlig och tror jag gjort rätt här med :confused: Vad är felet?

Sv: Ny kisse

jag har också fått en liten :banana: hämtade hem henne idag och gammel katterna har hälsat och fräst lite(nykomlingen fräste mest:p) och nu ligger hon och tant grå och sover ^_^(tant grås fluff/fett syns i vä hörn, helt cool med att ha en liten rädd unge bredvid sig :D).

IMAG0559.jpg
[/IMG]

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
578
Senast: MJLee
·
Katthälsa Världens underbaraste katt deppade ihop helt när vi kom hem med en bebis. Vi har två barn sedan tidigare, den minsta var 2 när katten...
Svar
8
· Visningar
917
Senast: Tualma
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 130
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
612
Senast: KeeNine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka