Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Om en vecka så fyller vår fina blåa brittkille ett helt år och i födelsedagspresent ska han få en kastrering. Väl behövligt då han...
Svar
10
· Visningar
1 101
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Jag har två huskatter, honor. Tess är 6 år och Catzy är 10 år. De har varit kanonkompisar ända sedan Tess var liten kattunge och det har...
Svar
9
· Visningar
1 222
Senast: amalia
·
Övr. Katt finns det någon ras som är lite mer allergi-vänlig än andra raser? 2
Svar
30
· Visningar
11 667
Senast: Emtherlia
·
M
Övr. Katt Kattungemat säger ju alla eller royalcanins queen, men den e ju många emot pga l-lysin som kan ge grava fosterskador... men såg att även...
Svar
4
· Visningar
1 551
Senast: MissFideli
·
M
Övr. Katt Min Ella-pärla är antagligen i andra veckan. Någon som vill hålla mig sällskap tills busarna kommer..? :d
Svar
4
· Visningar
771
Senast: Zizzy
·
F
Övr. Katt Jag har hört från en som bor här i närheten att de har lagt ut kattgift på sin gräsmatta eftersom den används som kattoalett. Jag är... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
19 562
Senast: RedForDanger
·
Övr. Katt Jag tycker att Orijen är ett bra foder, tyvärr tycker inte mina katter samma;) Jag har provat nu i två omgångar att få katterna att äta...
Svar
11
· Visningar
1 597
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Hur lämnar man bort en katt på bästa sättet när man ska åka bort? För att lämna bort måste väl vara bättre än att lämna hemma ensam med...
Svar
6
· Visningar
869
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Jag har lagt mærke till att Såfin dricker mer æn vanligt i vinter. Hon sover vældigt mycket också, men annars ær hon som vanligt...
Svar
10
· Visningar
13 511
Senast: TantEster
·
Övr. Katt Är det inte så att jag har fått våra kära moderator på bild? Jo men visst är det väl så. Eller är jag helt fel ute? :o Min dam...
Svar
13
· Visningar
1 321
Senast: Arya
·
Övr. Katt Ändrar sig en katts beteende på något speciellt sätt när dom är dräktiga? Hm, det kanske är olika... Min väns katt t ex som hatade...
Svar
1
· Visningar
783
Senast: hegg
·
Övr. Katt Vad är skillnaden mellan att vara registrerad i sverak eller Tica?
Svar
3
· Visningar
1 850
Senast: Sol
·
M
Övr. Katt Hej, jag har kattungar hemma som är ca en vecka, nu till min fråga. Måste man vakta ungarna mot grannens katt/er var av den ena är...
Svar
4
· Visningar
860
Senast: Gold
·
A
Övr. Katt Hej jag behöver hjälp med att komma på ett stamnamn :) Jag har cornish rex katter och förhoppningsvis är det inte så länge tills jag får...
Svar
6
· Visningar
1 472
Senast: Anemona
·
Övr. Katt Nu vet jag varken ut eller in....jag väntar på löp på en av mina katter, en Birma som ska paras då....nu verkar dock någon annan av mina...
Svar
5
· Visningar
1 708
Senast: MissFideli
·
M
Övr. Katt Kan katterungar vars föräldrar har stamtavla, bli registrerade i sverak ( reg som raskatt men utan stamtala)?
Svar
14
· Visningar
1 386
Senast: Zizzy
·
Övr. Katt Brukar se detta på andra ställen, så varför kunde vi på buke inte ha en sådan tråd? Har ni några smarta lösningar på en hel del inom... 2
Svar
21
· Visningar
1 911
Senast: Sirisiri
·
Övr. Katt Jag ville bara visa upp mina små gryn!:love: Fyra veckor gamla på onsdag och är redan ute och busar för fulla muggar. 2
Svar
21
· Visningar
2 276
Senast: Breakdown
·
M
Övr. Katt Om jag ger p - piller i ett år nu men slutar med detta för att ta en kull om ett år. Är det då stor chans att hon inte kan få kattungar...
Svar
2
· Visningar
934
Senast: fettso
·
Övr. Katt Hej på er! Nu behöver jag massor med idéer och förslag från er kattmänniskor :). Om en månad ungefär så kommer vår familj att utökas med...
Svar
12
· Visningar
3 085
Senast: Destiny_D
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V