Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Våran katt äter vanligtvis torrfoder, men ibland vill vi lyxa till det lite för honom och ger blötmat. Men han äter bara såsen eller...
Svar
19
· Visningar
16 140
Senast: Sasse
·
M
Övr. Katt Jag och min sambo har ett prekärt problem. En av våra katter har börjat hämta min sambos handskar i hallen, släpa dem dit han är och...
Svar
17
· Visningar
1 794
Senast: Tussilago
·
Övr. Katt Jag inser att olika människor vill ha olika saker, som raser på katt och liknande. Men varför ska en raskatt vara så dyr? Kostar det... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
10 534
Senast: lady_mike
·
Övr. Katt Min gamla (14 år) kisse fäller SJUKT mycket päls. Spelar ingen roll om jag borstar och borstar och borstar och borstar, det blir knappt...
Svar
2
· Visningar
908
Senast: Petre108
·
Övr. Katt Vi har fem äldre katter sedan tidigare, men har under flera år längtat så otroligt mycket efter att ha kattungar i huset igen. Alla våra...
Svar
8
· Visningar
1 720
Senast: Shark
·
Katthälsa Vet att blötmat är bättre. :) Men katterna är hungriga på natten, och jag kan inte ha blötmat stående framme då eftersom den blir dålig...
Svar
16
· Visningar
2 004
Senast: cili
·
Övr. Katt Lillen ligger i blomlådan
Svar
0
· Visningar
130
Senast: Pali
·
Övr. Katt Jag har en han katt som är straxs över halv året. han har tillgång till ren kattlåda och han vistas ute dagligen, men ändå skiter han på...
Svar
13
· Visningar
2 214
Senast: Megs
·
Katthälsa Stackars min "lille" Voldemort. Han har brutit av klo, med kloben och allt :( Så idag var vi till veterinären och opererade bort den...
Svar
15
· Visningar
1 687
Senast: sthu
·
Övr. Katt Har tänkt näta in min balkong och har fått många bra tips om det genom sökning i trådarna här. Det blir någon träramskonstruktion med...
Svar
11
· Visningar
4 193
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Ena kissen kom in idag och hade en hel del olja på svansen, i nacken och på ryggen just innan svansen tar vid. Antagligen har han väl...
Svar
5
· Visningar
1 196
Senast: Glimfeather
·
Övr. Katt Hej på er, vad skulle ni säga att det är för kön på dessa kattungar (2,5 vecka gamla)? http://dayviews.com/snurpe/2011/12/3/...
Svar
8
· Visningar
5 256
Senast: Ganescha
·
Katthälsa Och vad kan hon tänkas vilja ha? Vi har provat med a/d critical care och med royal canin recovery. Vi har även försökt få i henne aptus... 2
Svar
26
· Visningar
23 176
Senast: Sassy
·
Katthälsa Var med min 8 månaders hankatt idag till veterinären för kastrering och tänkte samtidigt att de kunde kolla hans högra öga som har...
Svar
4
· Visningar
1 888
·
Övr. Katt http://youtu.be/vwgBxtOCV54 Inte ett dugg :love:
Svar
4
· Visningar
1 133
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Hur tycker ni att hullet på en katt ska kännas? På en mer korthårig katt är det ju enkelt att se så att katten har midja så den är inte...
Svar
1
· Visningar
2 358
·
H
Katthälsa Hjälp! våran underbara 12åriga hankatt dreglar mycket när han är stilla, han äter inte mycket, och är väldigt slö. detta sker mellanåt...
Svar
1
· Visningar
1 394
Senast: Heulwen
·
A
Övr. Katt Jag har två katter hemma, en honkatt och en hane. Honan är könsmogen och har löpt innan, ska kastreras innan året är slut. Hankatten är...
Svar
5
· Visningar
2 896
Senast: bengeten
·
Katthälsa Jag har lagt märke till att det luktar mycket mera kiss från vår katts låda den senaste veckan. Bör jag oroa mig/kontakta veterinär...
Svar
2
· Visningar
952
Senast: Sandra78
·
Övr. Katt Jag ska bli dagmatte åt två småhundar som ska vara hos mig på dagarna, de är kattvana. Men, mina katter är inte hundvana för fem öre...
Svar
3
· Visningar
1 391
Senast: Celija
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Linda ben
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur