Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Vi ska hem nu över jul och nyår, en vecka, och det var planerat att katterna givetvis får följa med hem också. Nu har mamma helt...
Svar
4
· Visningar
1 322
Senast: Puttis
·
Övr. Katt Har sökt bland trådarna men inte riktigt hittat något som passar. Jag har en katthona som är 2,5 år,van vid andra katter. Hon har varit...
Svar
2
· Visningar
1 003
Senast: Bella
·
Övr. Katt Har en vuxen sköldpaddsfärgad hittekatt hemma här nu, söker kors och tvärs över internet efter nån som efterlyser henne. Har hittat en...
Svar
4
· Visningar
1 120
Senast: Shark
·
Katthälsa Vi har tagit hand om en hittekatt (tror vi iaf) sen en tid tillbaka. Efter att hon stått utanför vår dörr i flera dagar och verkade...
Svar
3
· Visningar
1 114
Senast: Draumsyn
·
Katthälsa Ger mina katter RCdietfoder nu, men nu när de börjar nå sin målvikt funderar jag på ifall det finns något billigare alternativ. Är det...
Svar
16
· Visningar
1 882
Övr. Katt Enkelt, hva utfodrar du din(e) katt(er) med og hvilke katter er det ? Mine spiser :) Zarah; 2,5 årig Birma, kastrert tjei: RC...
Svar
11
· Visningar
1 180
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Har ni hört om tragedin i Töreboda? I Djurskyddet Skaraborgs djurhem brann 80-90 katter inne igår kväll. Så vitt jag vet så har man...
Svar
7
· Visningar
1 706
Senast: copernica
·
Katthälsa Jag har de åren vi bott på denna gård blivit av med ett STORT (!) antal katter. Mina katter är som barn för mig och helst hade jag hållt...
Svar
16
· Visningar
5 191
Övr. Katt Jag ska sälja mina två kattbröder (ej renrasiga) Någon som vet om de finns någon sida på nätet där man kan skriva ut kattkontrakt?
Svar
6
· Visningar
1 194
Senast: MsLuna
·
Katthälsa Vi har fyra katter. Sambons 17åringa persergubbe (innekatt), mina två 10åriga huskatthuliganer (går ut) och min nyligen avlidna mormors...
Svar
7
· Visningar
1 689
Övr. Katt min sibiriska kattunge sover sittandes i mitt knä :)
Svar
0
· Visningar
201
Senast: Zalkina
·
Övr. Katt min fina sibiriska katt :)
Svar
0
· Visningar
114
Senast: Zalkina
·
C
Katthälsa Hejsan! Min kompis har tagit in en kattunge som jag gissar är runt 4-6 veckor gammal. Den har en massa ohyra som såklart måste behandlas...
Svar
18
· Visningar
3 507
Senast: Huffsa
·
Övr. Katt Vår feta kastrerade hankatt Hugo som vi försöker hålla kort med mat.. han är huuuungrig! Igår moffade han i sig det där pappret som är i...
Svar
6
· Visningar
3 414
Senast: Yayis
·
Övr. Katt Åh, det här är sååå jobbigt... vi köpte en hankatt på 15 veckor (trodde dom) från ett katthem för 1,5 månad sedan. Förra veckan hade...
Svar
3
· Visningar
1 364
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Finns det? Det vill säga ett hus/låda eller nåt liknande i ordentlig storlek med ett hål i så katten kan krypa in. Att det finns på...
Svar
2
· Visningar
1 874
Senast: Tussilago
·
Övr. Katt Jag fick i fenruari två katttungar, då ca 13 veckor gamla. Till hälften norska skogskatter. Kunde aldrig tro att de skulle ställa till...
Svar
17
· Visningar
2 580
Senast: Tussilago
·
Katthälsa Jag sökte lite, men hittade inte riktigt det jag sökte, så startar en ny tråd. Idag åkte jag in för att kastrera vår katt och när...
Svar
12
· Visningar
2 347
Senast: MissFideli
·
Katthälsa När jag vakna i morse så märkte jag att min ena katt haltar. Har ett svagt minne av att jag vakna till av en dunst i natt. Gissar på att...
Svar
3
· Visningar
1 446
Senast: Celija
·
Katthälsa Tidigare idag när Aslan låg och vilade hörde jag hur han knaprade på något hårt! Jag reste mig för att kolla vad han fått tag i men han...
Svar
8
· Visningar
4 664
Senast: Shark
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka