Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Vår katt slickar sig inte så mycket som andra katter. Han tvättar sig lite här och var då och då, slickar en smutsig tass och så, men...
Svar
4
· Visningar
5 403
Senast: Skjøldur
·
E
Katthälsa Vi har två innekatter, 5- och 4år gamla. De var på besök hos mina svärföräldrar ett par veckor (även där enbart inne) och kom hem för ca...
Svar
2
· Visningar
6 370
Senast: fluffig
·
Katthälsa kan nån hjälpa mig. Lång historia kort: hade stopp i avloppet på wc. De har har vari här och fixa upp det medans jag varit på jobb...
Svar
4
· Visningar
1 034
Senast: fluffig
·
Övr. Katt Dom 4 små kattungarna växer o frodas. Dom är otroligt goa o keliga. Vi har 3 snälla kastrerade hankatter som leker, bär o tvättar dem...
Svar
5
· Visningar
949
Senast: Rosett
·
Katthälsa Min katt är ca 1,5 år gammal. Har blivit avmaskad 1 gång innan hon kom hit. Hon är innekatt med tillgång till balkong så risken för mask...
Svar
1
· Visningar
769
Senast: MonteRose
·
E
Övr. Katt När jag gick hem igår kväll var det en katt på vägen som sprang fram till mig och jag klappade den lite. Den var väldigt kelig och...
Svar
5
· Visningar
953
Senast: emmen
·
Övr. Katt Våran kattunge ~20v älskar att vara ute. Han är nyfiken och smiter gärna in till grannarna för att upptäcka inne i deras hus. Närmaste...
Svar
9
· Visningar
8 655
Senast: Bison
·
Övr. Katt Jag kommer inom kort få hem två kattungar från ett katthem, det är två syskon - en hane och en hona. De har inga namn, så nu behöver jag...
Svar
9
· Visningar
5 627
Senast: Tigris
·
Katthälsa TNRM= Trap Neuter Return Management Katterna fångas in, kastreras,vaccineras, behandlas för ev skabb,löss m.m släpps ut till sitt gamla... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
9 012
Senast: MissFideli
·
G
Katthälsa Jag har en liten knasig fråga, Jag har haft tre katter innan som fått kattungar så jag har absolut kunskapen av det, Dock har dessa... 2
Svar
35
· Visningar
5 043
Senast: Guppysmamma
·
T
Övr. Katt Hej! Jag har en fråga till er som har pee wee kattlåda hemma. Gäller "regeln" en låda till varje katt och en extra även till pee...
Svar
7
· Visningar
5 416
Senast: Totally
·
Katthälsa Hej! Jag har ett problem med min 6månaders honkatt som kissar inne! Det är gärna på mattor och hemskt gärna på mina kläder och i min... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 651
Senast: sows
·
Övr. Katt Efter att ha varit kattlösa ett tag har dom övriga i familjen bestämt att vi ska ha katt igen. Men jag vill inte. Inte därför att jag...
Svar
13
· Visningar
1 428
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Min katt har en kärlek till vissa plastpåsar, han kan ligga och slicka på dom i evigheter. Han stryker sig som en galning som när han...
Svar
6
· Visningar
1 009
Senast: SandraM
·
Katthälsa Min älskade katt har börjat kissa på golven och jag vet inte varför eller vad jag ska göra! Snälla hjälp! Min honkatt, kan kalla...
Svar
6
· Visningar
1 250
Senast: oxer
·
Katthälsa Min katt är opererad för juvertumörer två gånger, första gången skickades tumören på analys och den var godartad. Andra gången ( i...
Svar
2
· Visningar
1 186
Senast: Altaria
·
Katthälsa För tre dagar sedan var jag in till veterinären med min äldsta katt (15 år) för att hans vänstra öga hade runnit ett par dagar och pang... 2
Svar
22
· Visningar
20 702
Senast: Altaria
·
G
Katthälsa NU vill jag bara ha svar på min fråga!!! Jag fick för ett dygn sedan tre små kattbebisar...Vi insåg ganska omgående att det inte stod...
Svar
2
· Visningar
2 754
Senast: bengeten
·
Katthälsa Jag har ett stort katthjärta och har fått förfrågan om att ta mig an en kattunge som inte riktigt är som alla andra barn. Fick först...
Svar
11
· Visningar
3 488
Senast: Sol
·
Övr. Katt Hur länge kan blötmaten stå framme i rumstemp. utan att bli förstörd?
Svar
3
· Visningar
6 978
Senast: Romanov
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Vad har ni för klösträd?
  • Leverera valp vid 12 veckor?