Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag funderar på att omplacera min ena katt... men det är SVÅRT, hur klarar man det? :cry: Jag har två och så har min pojkvän en och ena...
Svar
14
· Visningar
5 214
Katthälsa Jag har försökt googla men det enda jag hittar är hur ofta man ska/kan ge blötmat. Men låt oss säga att jag ger fri tillgång på... 2
Svar
29
· Visningar
42 761
Senast: missmini
·
P
Övr. Katt Min katt är dräktig, men jag vet inte hur långt gången hon är. Jag började känna väldigt svaga rörelser för första gången för 21...
Svar
12
· Visningar
8 663
Senast: pluvdo
·
Katthälsa Min katt (innekatt, som inte åker på utställningar eller liknande) vaccinerades för ganska exakt snart ett år sedan. Men nu blir jag...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: Sassy
·
Övr. Katt En vän ska överta en gammal katt (ca 10 - 12 år), som antagligen aldrig har varit vaccinerad. Finns det någon risk med att börja...
Svar
2
· Visningar
1 145
Övr. Katt Hörde jamande från loftet idag - det finns vilda kattungar under golvet där. Skulle ju gärna vilja fånga in dem (om det går, boet är...
Svar
13
· Visningar
1 772
Övr. Katt Hur gör man när katten inte vill använda lådan längre? Katten är alltså både ute och inne men efter mycket utevistelse nu i sommar så...
Svar
5
· Visningar
1 185
Senast: MonteRose
·
S
Katthälsa Hejsan! Nu börjar detta bli ett riktigt problem för oss och vi vet inte vad vi ska göra.:cry: Vi hämtade en katt i Mars i år och...
Svar
4
· Visningar
1 374
Senast: Skjøldur
·
F
Övr. Katt På vägen när mamma körde mig till ett kalas idag körde vi på en storväg. Så plötsligt small det till rejält i bilen. VAD I ******** VAR...
Svar
5
· Visningar
1 283
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Jag har fått massor av hills mini puppy torrfoder på jobbet som går ut nu i augusti och tycker att det är slöseri att slänga det. Hunden... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 368
Senast: Reykur
·
Katthälsa Igårkväll hämtade vi en urgosig och busig kattunge på 15 veckor. Allt har gått jättebra, det enda jag undrar över är att han ibland...
Svar
2
· Visningar
1 081
Senast: Celija
·
L
Katthälsa Har tagit hand om en lösspringande katt i ett fritidsområde. Kvarlämnad och dumpad. Hon är ung, verkar inte ens fullvuxen. Vi trodde att...
Svar
4
· Visningar
1 104
Senast: Lisabet
·
Katthälsa http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article13569896.ab Även om ägaren ifråga inte verkar (vilja) fatta helt vad...
Svar
4
· Visningar
1 064
Senast: Tahari
·
Katthälsa Ska försöka göra en lång historia kort Har en perserhona på 4 år som vid ett års ålder blev allvarlig sjuk och det visade sig att hon...
Svar
7
· Visningar
899
Övr. Katt Jag är ofta ut och promenerar och träffar ofta på en hel del katter. Har tagit för vana att kolla efter efterlysta katter på katthemmets...
Svar
5
· Visningar
1 233
Senast: Cilla
·
F
Övr. Katt jag har en kull kattungar hemma, de är svart/vita...Trodde jag iaf ända tills jag upptäckte för ett par dagar sen att den som varit...
Svar
3
· Visningar
1 282
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Nu har jag ÄNTLIGEN fått hem min lilla katt! Jag visste att hon var lite blyg, så jag var förberedd på att hon skulle gömma sig...
Svar
7
· Visningar
944
Senast: Elina8
·
L
Katthälsa Hej! Fick 3 kattungar för exakt en vecka sen och nu idag har dom blivit snoriga och verkar ha svårt att andas genom nosen, detta har...
Svar
5
· Visningar
820
Senast: LinnLaakso
·
Katthälsa Vet att det finns många trådar om detta... Men nu har vi försökt allt, och jag vill bara höra vad ni säger. Jag och min sambo...
Svar
1
· Visningar
920
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Idag när vi skulle åka och hämta en släpkärra för att hämta möbler så såg vi en katt ligga och sprattla vid vägkanten. Vi hann inte se...
Svar
8
· Visningar
1 912
Senast: Altaria
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Vad har ni för klösträd?
  • Leverera valp vid 12 veckor?