Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

J
Övr. Katt Har tänkt att kattungen ska få en kattlucka så att han kan gå ut och in när han vill om dagarna. Än så länge är han bara 14 veckor men...
Svar
12
· Visningar
17 726
Senast: Megs
·
Övr. Katt Precis som rubriken låter, Vi har en liten flickkisse på snart 10 månader, vi bodde på ett ställe när vi köpte henne där bodde vi typ i...
Svar
9
· Visningar
2 003
Senast: KELLLY
·
Övr. Katt Jag undrar vad katter kan visa för tecken på vantrivsel ? Funderar på om en av mina katter inte trivs här. Hittar bajs utanför kattlådan...
Svar
2
· Visningar
1 187
Senast: KisseNova
·
Övr. Katt Det är vist en internationell utställning som Uppsala kattklubb anordnar. Jag och min sambo ska gå på den och vi har varit på lite andra...
Svar
5
· Visningar
1 314
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Föll för frestelsen vid utställningsbesöket i söndags och köpte en Furminator. Trött på all päls, hittade en försäljare som visade sig... 2
Svar
31
· Visningar
7 129
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Ska ta över en liten kattfröken då hennes ägare har blivit sjuk. Hon är 10 veckor och ser ut såhär: Men hon behöver ett namn! Dom...
Svar
11
· Visningar
905
·
Övr. Katt Vi har flyttat våra hästar och det nya stallet behöver rått jägare!;) Sambons föräldrar har två fjolårs kattungar, jätte söta, suuuuper...
Svar
11
· Visningar
948
Senast: Zarro
·
F
Övr. Katt Jag och min mamma funderar på att köpa oss en katt i höst och därför behöver jag tips på allt man kan komma på när det gäller katter...
Svar
4
· Visningar
875
Senast: Winni
·
Övr. Katt Han har haft den här katten i snart 9 år nu, och han det enda "hyss" han gjort tidigare har varit att ta in någon sork och kräkts på...
Svar
5
· Visningar
1 067
Senast: Annie_92
·
Övr. Katt Varenda sekund av filmen är kanske inte hysteriskt jätterolig, men visst äääääär hon bedårande? :love...
Svar
6
· Visningar
799
Senast: Kivina
·
L
Övr. Katt Hej allihopa! Undrar om det är någon som har erfaranhet av att ta sin katt till en homeopat. Har en hankatt (4 år, kastrerad) som är...
Svar
8
· Visningar
2 361
Senast: Sol
·
Övr. Katt Vi bor på landet sen förra sommaren, har en honkatt som är 10 månader och nyligen kastrerad. Hon är hittekatt, vi hittade henne när hon...
Svar
5
· Visningar
1 604
Senast: skuggi
·
Övr. Katt Nej jag hade inte tänkt flytta ut katten på balkongen såhär mitt i smällkalla vintern :p Hur gör ni med innekatter på sommaren? Får...
Svar
10
· Visningar
7 861
Senast: Houdinie
·
I
Övr. Katt Fler än jag med perser? Detta är mina! :love: Eviva Yessie
Svar
11
· Visningar
2 013
Senast: fettso
·
Övr. Katt Min kära katt har de senaste dagarna gått från att vara en katt som sover halva dygnet till en katt som sover hela. Hon har i övrigt...
Svar
9
· Visningar
6 521
·
Övr. Katt Har haft katter hela mitt liv...dock kastrerade och steriliserade...jag är en stor förespråkare för kastrering/sterilisering på sina...
Svar
5
· Visningar
961
Senast: Wild Rein
·
Övr. Katt Jag har en kattunge som fiser så ont så hon kan inte vistas i möblerade rum. Vad göra? Hon får ingen mjölk/mjölkprodukter, äter fn bara... 2
Svar
20
· Visningar
21 084
Senast: Malin L
·
Övr. Katt Min stallkatt är knäpp! han brukar sova på en fårskinnsfäll som ligger på en stol, den har han nu bajsat på! Sen rullar han sej i...
Svar
1
· Visningar
736
Senast: Sanna8
·
V
Övr. Katt Vår ena kisse, som är en kastrerad hankatt, är en extremt kelig typ. Ibland känns han lika krävande som en hund=) Han älskar att bli...
Svar
2
· Visningar
2 096
Senast: Vajja
·
Övr. Katt Jag har en katt här hemma på foder och jag anser att katten är uppfödarens tills antal kullar är tagna. Men många säger att katten är...
Svar
2
· Visningar
824
Senast: MaRomer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka