Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt En jag känner ska flytta till England. Har katter 2 st som relativt nyligen skaffades ( han har haft dom max ett år ). Men nu visar det...
Svar
9
· Visningar
2 416
Senast: Zenith
·
Övr. Katt Vad gör/gillar era katter som man normalt inte tror att katter brukar göra/gilla? Båda mina katter kommer om jag ropar på dem (och de... 2
Svar
35
· Visningar
2 075
Senast: Baileys_07_
·
Övr. Katt Jag har fått tagit över en av stallets råttjägare för att han hade ett sår på höften som blödde o hade sig. När han kom hem till mig kom...
Svar
3
· Visningar
8 908
Senast: pimy
·
Övr. Katt Ja, när är det egentligen de tappar sina mjölktänder? Ronny luktar skunk i munnen men jag har en känsla av att han är för gammal för att...
Svar
6
· Visningar
2 787
Senast: MissFideli
·
G
Övr. Katt började redan i morse med att jag upptäckte att killen spytt. han har sedan i morse spytt 9-10 ggr. i början var det "fast" nu är...
Svar
7
· Visningar
1 268
Senast: Galore
·
Övr. Katt min katt ska kastreras idag och han har aldrig haft halsband (innekatt). Måste man ha halsband på kliniken? (har ring vet kliniken...
Svar
9
· Visningar
1 035
Senast: pimy
·
A
Övr. Katt Jag har blivit helt såld på rasen bengal, inte minst med tanke på att det ju finns flera medlemmar här inne som är uppfödare av denna...
Svar
5
· Visningar
1 449
Senast: Angely
·
Övr. Katt Nu är mina ideer slut. Jag har en katt som bde morrar och vräser när hon borstas och klipper klorna. Jag har testat att ha henne...
Svar
3
· Visningar
853
Senast: lil-sis
·
Övr. Katt Vad har Ni för leksaker? Klätterträd? Klösgrejjer? Vad sover katterna i? Bilder tack! :D Mina leker som galningar med allt...
Svar
6
· Visningar
728
Övr. Katt Nån som testat? Finns tydligen nått liknande i kapslar också. Både Yoga och Abbie är så ruskigt feta i pälsen (skivar sig) och det...
Svar
4
· Visningar
1 024
·
Övr. Katt Var och bokade en katt på hemmet idag, skulle ha hämtat henne också men eftersom hemmet precis idag råkade ut för en luftburen...
Svar
5
· Visningar
1 041
·
Övr. Katt Han har spytt två gånger om dagen i ca 3 veckor. Det är mest bara löst gul gejja som kommer ut. Han är långhårig perser som är 15 år...
Svar
8
· Visningar
9 272
Senast: Pepon
·
J
Övr. Katt Är inne på att köpa katt då jag verkligen saknar djur runt mig. Jag bor i en tvåa på 50 kvm med balkong och söker efter en kattras som...
Svar
10
· Visningar
1 218
Senast: Reykur
·
T
Övr. Katt till katt blev jag tipsad om av veterinären att ge min katt då hans bakklor inte är så vackra. MEN jag kommer inte ihåg vad tillskottet... 2
Svar
24
· Visningar
2 107
H
Övr. Katt Lägg in bilder på era tuffa och underbara maine coon katter. :love:
Svar
1
· Visningar
795
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Jag har aldrig sett på maken vilken konstig katt jag hade, trodde jag lyckats se det mesta..men inte det här: Seriöst, vilken...
Svar
4
· Visningar
917
Senast: astronaut
·
Övr. Katt Dimma har bott här i nästan 1,5 år nu och demonstrerar här lektion 1 i hur man ockuperar fyra kuddar samtidigt. "Vadå morsan, vill DU...
Svar
9
· Visningar
964
Senast: Sirisiri
·
Övr. Katt Min lilla katt (Carmen) har blivit totalt galen, hon far runt i klösträdet som om det brinner i svansen på henne - flera gånger per dag...
Svar
7
· Visningar
939
Senast: Marvin
·
Övr. Katt Behöver lite hjälp med att luska ut vilken färg den här katten har.. Nån som vet? :)
Svar
3
· Visningar
726
Senast: Reykur
·
I
Övr. Katt Jag med familj har bestämt oss att köpa katt. Vi har bestämt oss för rasen rex. Både för att de inte är några "hårbollar":p och för att... 2
Svar
34
· Visningar
4 613
Senast: Isis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka