Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har hittat mask på ena "kattungen" här hemma igår. 1-1.5 cm lång vit slingrande sak. Levande. För ca 4 månader sedan blev hon...
Svar
1
· Visningar
738
Senast: cikoria
·
F
Övr. Katt Jag tänkte skapa en ny tråd där vi kanske kan bara nämna ålder och ras på våra katter, och hur de är/mår? Eller hur gammar har eran... 2 3
Svar
54
· Visningar
4 106
Senast: jassica
·
Övr. Katt Ro*al Ca*in Light? Ron äter den just nu men jag tycker inte att den ger så himla mycket resultat.. Någon som har något annat tips på...
Svar
2
· Visningar
637
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Mammas katter har blivit så stora! Biggan, hittekatt som var övergiven, ca 5 vecka: Nu: Astrid, barnbarn till våran...
Svar
5
· Visningar
1 031
Senast: Zlatan
·
Övr. Katt Ena kissen har fått blodöra, och om man inte opererar det blir det ett blomkålsöra. hur ser ett sånt ut? nån som har bild? Är...
Svar
4
· Visningar
2 978
Senast: Comfort
·
Z
Övr. Katt Nu är jag reält förbannad Jag har skrivit här tidigare om min lilla kisse http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=916611 hon är...
Svar
10
· Visningar
1 165
Senast: Belethien
·
Övr. Katt Vad ska man göra då en katt vägrar ha sele eller koppel på sig? min katt har varit utekatt sen han var liten. men nu när han börjar...
Svar
19
· Visningar
3 915
Senast: MinIan
·
Övr. Katt Min kattunge har självklart satt sig i soffan o pissat:mad: Soffan är självklart i tyg, lr mockaliknande material som tål att tokas av...
Svar
7
· Visningar
4 804
Senast: Boj
·
Övr. Katt Vår grannes katt (han bor en halv kilometer bort) har börjat gå in genom kattluckan och in i vårat hus :crazy:Har misstänkt det ett tag... 2
Svar
24
· Visningar
14 424
Senast: trofé
·
L
Övr. Katt Katten blir avlivad om ingen kan ta honom. Snälla, någon som inte är rädd om skygga katter. Han kan bli kastrerade först. Läs...
Svar
5
· Visningar
924
Senast: Tjôta
·
E
Övr. Katt Hejsan :) Är det någon som vet om man kan ge råriven morot som utfyllnad i maten till en mkt hungrig katt ? Jag vet att det är ok att ge...
Svar
6
· Visningar
15 532
Senast: Ferrero
·
Övr. Katt Som jag skrev tidigare i en tråd så funderar jag och min sambo på att skaffa katt, problemet är att han känner av allergi. Vi har kollat...
Svar
1
· Visningar
1 468
Senast: Sol
·
Övr. Katt Hej! Tänkte be om lite råd och tankar. Mitt "problem" är följande: En kattmamma, dvs ej vår katt har fått en kattunge i vår lada... 2
Svar
21
· Visningar
1 929
Senast: Pinkilly
·
D
Övr. Katt Har alltid haft katt, men bara honor. Nu har jag flyttat ihop med pojkvännen och hans okastrerade han katt som är 8 år. Och hur mycke...
Svar
11
· Visningar
9 279
Övr. Katt Jag har haft Dimma sen i oktober och i början var hon ju väldigt skygg och visade sig bara för ett par utvalda personer. Numer är hon...
Svar
8
· Visningar
1 062
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt Lååång inlägg, hoppas nån orkar.. Jag har skrivit förut om min katts problem, han är foderallergiker men som jag nu insett även damm...
Svar
13
· Visningar
1 209
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Vi har en äldre herre på 14 år som alltid har varit en rätt så stor/halvfet katt, även under senare år när han har varit utekatt på...
Svar
3
· Visningar
1 098
Senast: Killaloe
·
Övr. Katt Hej Hopp.. nu är det så att vi ( familjen ) har skaffat oss en liten kattunge som då heter tilde... Hon är en riktig plåga :O Men endån...
Svar
1
· Visningar
687
Senast: OhNoez
·
T
Övr. Katt I lördags fick vi tillökning i familjen. Det kom en Tarzan och en Liza. Huskatter är dom och de är tolv veckor. Enligt uppfödaren så...
Svar
14
· Visningar
1 312
Senast: Totti
·
L
Övr. Katt Hej. Jag har haft katter hela mitt liv både inne och ute katter och inte haft några större problem med att ha dom rumsrena. Men...
Svar
4
· Visningar
1 309
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka