Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Nu har jag testat igenom i princip alla märken som finns att få tag på i affärerna gällande kattmat och det enda som verkar duga är... 2
Svar
21
· Visningar
2 765
Senast: Blueeyes
·
Övr. Katt Min ena katt darrar ofta i bakbenen när han ligger och vilar. Det ser ut som när man fryser, alltså darrar lite spastiskt, ibland lite...
Svar
2
· Visningar
9 125
Senast: Elina8
·
Övr. Katt Jag har en 12årig bondkatt som är pigg och fräsch och lite rund. Inget fel på henne, men hon har tappat lite spänst - antar att det blir...
Svar
3
· Visningar
6 178
Senast: Ekblomma
·
Y
Övr. Katt Vår katt fick fyra bebisar, 2 dog och 2 behöll vi. Hon var den perfekta mamman, lämnade inte sina bebisar och när vi ville hålla dem så...
Svar
1
· Visningar
623
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Har idag märkt av något lustigt med min 1,5 år gamla katt. han kom in o var rätt blöt, det regnade. Han lade sig och vila på en filt...
Svar
3
· Visningar
942
Senast: tinafinis
·
S
Övr. Katt Jag har blivit tillfrågad om jag vill ha en liten kattpojken på endast 6 veckor. De är 3 kattpojkar och de är föräldralösa, vad som... 2
Svar
28
· Visningar
4 090
Senast: Heulwen
·
V
Övr. Katt I morse när jag rastade hundarna så hittade de en skadad kattunge just utanför gården, den är kanske 3-4 månader, mager och har ett... 2
Svar
22
· Visningar
2 106
·
Övr. Katt En av mina katter har drabbats av akut cystit, som veterinären skrev, och har fått Metacam tills urinprovet är analyserat. I...
Svar
10
· Visningar
2 968
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Nu har jag i lite mer än en vecka gått med min katt i koppel. Hon är en vuxen innerkatt från storstaden, men det har gått jättebra att...
Svar
5
· Visningar
1 594
Senast: Winni
·
Övr. Katt Jo, jag är medveten om att katter kräks lite då och då. Men våra katter brukar kräkas kanske 3 gånger per år, nu senaste två veckorna...
Svar
1
· Visningar
911
Senast: independent
·
Övr. Katt Har inte så många, men några iaf. Hon är helt som vanligt nu, knappt man kan tro att hon var i det närmaste dödsdömd för 2 v sen. Och...
Svar
4
· Visningar
1 526
Senast: lingonben
·
Övr. Katt Har ett veterinärbesök inbokat med vår ena katt om 3½ timme, men är såååå orolig för vad de kommer säga, så därför tänkte jag höra med...
Svar
10
· Visningar
1 290
Senast: OhNoez
·
Övr. Katt Ja, kan man använda en sådan som används till ben i vanliga fall eller behövs det en special för katter? Klippte bort några tovor från...
Svar
6
· Visningar
4 581
Senast: Annie_92
·
G
Övr. Katt Vi fick hem kattungarna i går och till en början gick de på låda och har även kissat och bajsat i natt och på morgonen. Men nu under...
Svar
2
· Visningar
807
Senast: gamlarutan
·
M
Övr. Katt Min ena katt är dålig i magen och har varit det sedan iförrgår Han har spytt en gång, och haft diarre. Han har ätit torrfoder, men...
Svar
9
· Visningar
1 436
Senast: Mandh
·
Övr. Katt Mina kattungar är två veckor idag. Föddes relativt små, är tjocka kattkorvar nu. Två honor och två hanar, och Maja är definitivt...
Svar
11
· Visningar
985
Senast: fettso
·
A
Övr. Katt Hittade för tre dagar sen en supermager honkatt uppe på skullen. Hon är jättesocial och inte rädd för hundar. Alltså har hon bott med...
Svar
1
· Visningar
769
Senast: Sol
·
S
Övr. Katt Har en fråga om jag hoppas få hjälp med... Bakgrund: Jag och min sambo bor i bostadsrätt på en större "gård" med massor av grannar...
Svar
17
· Visningar
4 448
Senast: Bison
·
V
Övr. Katt Hej, min katt Tusse har någonting i baken vid anus hålet. Den är som en 1/2 cm rund vit boll som jag tror är fast växt som en slags...
Svar
1
· Visningar
879
Senast: Ferrero
·
Övr. Katt Mina föräldrar som tyvärr blev av med sin sista katt nyligen har vips fått fyra kattungar och en kattmamma. En jättego katt har bestämt...
Svar
6
· Visningar
1 285
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka