Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Min långhåriga kisse är väldigt känslig, hon saknar underhudsfett (ändå fri tillgång till mat, hon äter nästan bara 'för syns skull')...
Svar
1
· Visningar
740
Senast: plymen
·
C
Övr. Katt Jag undrar litegrann om "slutstorleken", alltså storleken på en färdigvuxen katt, kan variera med vad den äter för mat? För Elsa är...
Svar
3
· Visningar
756
Senast: Calenfiriel
·
Övr. Katt Måste bara visa upp syrrans lilla nyinköpta kattunge, Mr Tuvok. :D Erkänn att han är bedårande? :love: :love: :love: 2
Svar
37
· Visningar
2 387
Senast: Nitronom
·
Övr. Katt Min ena lilla kisse har spytt säkert 10ggr idag. Bara nån gul sörja. hon är pigg i övrigt. Va tror ni de kan va? Är de nå farligt? Va... 2
Svar
20
· Visningar
3 762
Senast: verrdogan
·
Övr. Katt Jag har en katt-tös på snart 7 år. Hon kasterades (steriliserades?) för flera år sedan. Då plockade dom bort hela livmodern och...
Svar
2
· Visningar
940
Senast: Destiny_D
·
Övr. Katt Jag dryter snart ihop, ärligt talat. :cry: För några veckor sedan var Oscar dålig, som ni kanske vet. Båda katterna har efter det...
Svar
1
· Visningar
737
Övr. Katt Har en liten brittisk korthår på ett gäng månader, jag börjar fundera öer om hon kanske har lärt sig Nej. Om hon sitter med vid...
Svar
16
· Visningar
1 898
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Ska i vår (maj) resa utomlands i ca 10 dagar. Tyvärr är mina vanliga kattpassare just då också bortresta så nu funderar jag på hur man...
Svar
3
· Visningar
788
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt *suck* Som ni kanske vet har min lille kille en lite krånglig mage. För någon vecka sedan blev han snabbt dålig med kräkningar och...
Svar
2
· Visningar
785
Senast: palle
·
Övr. Katt Nån som vet om de finns nån kattras som inte är lika allergiframkallande som andra. är bengaler de, eller är det bara nått som jag har...
Svar
15
· Visningar
8 595
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Vilekn sort/märke använder ni? vilka sorter tycker ni är bra? Jag kör catchoise nu, den med lukt =) 2
Svar
21
· Visningar
1 644
Senast: Nanzzoni
·
Övr. Katt Har en skogisblandis på snart 2 år. Vill pröva att ställa ut henne och sen min nya katt bengalen. Men va ser dom på hos en katt? Vrt ju...
Svar
10
· Visningar
1 147
Senast: MissFideli
·
J
Övr. Katt med risk för att verka helt puckad.. men har kattkillar "tuttar"? har aldrig funderat på den saken innan, förrens nu när vi fått hem...
Svar
9
· Visningar
13 677
Senast: Ledin
·
Övr. Katt Jag har en väldigt, väldigt långhårig katthane som fäller extremt mycket. Vi får dammsuga en till flera gånger om dagen. :crazy: Det...
Svar
1
· Visningar
806
Senast: Ledin
·
C
Övr. Katt Är det okej att para en SVERAK registrerad honkatt med en IDP hane och ändå få avkommorna registrerbara i SVERAK? :confused:
Svar
6
· Visningar
1 058
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Nu kommer det nya bilder på Molle igen! Hoppas ingen misstycker. Klicka på bilden för att få se resten! Han är snart ett...
Svar
17
· Visningar
1 013
Senast: aneka
·
Övr. Katt Ficj ju hem en snygging för nån dag sen. MIn nya fina Benhal grabb! Men ja tycker att han är lite smal å nätt. Va tycker ni att ja ska...
Svar
1
· Visningar
821
Senast: verrdogan
·
Övr. Katt Finns någon spray man kan spraya på tex soffor som gör att katten inte klöser sönder den:confused: Nisse håller på att förstöra en fin...
Svar
1
· Visningar
702
E
Övr. Katt Tider går fort som s***n Oasis har hunnit fylla nio månader och Bruce är 8,5 månad. Så här söta var vi när vi var små: Oasis...
Svar
3
· Visningar
749
Övr. Katt Är det någon på denna jord (sajt) som vet var man kan får tag på en chokladbrun katt helfärgad, gärna persier, men vilken ras som helst.PLZ
Svar
4
· Visningar
1 661
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka