Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hur ofta ska man avmaska kattungar??Mina är 12veckor resp 5månader...Och med vilken sorts avmaskningsmedel??
Svar
9
· Visningar
928
Senast: squirlett
·
Övr. Katt Den mycket fina och sociala hittekatten har två veckor senare ätit upp sig litegrann och trots otäck (enligt honom) skabb-behandling så...
Svar
10
· Visningar
975
Senast: palle
·
Övr. Katt är det farligt för katter att äta mat-rester? är det något de inte får äta tex. potatis, nått kött? tacksam för svar ;)
Svar
4
· Visningar
5 767
Senast: IvoryTower
·
G
Övr. Katt Jag har en kisse.. Liam.. jätte go o underbar och jag älskar honom massa mycket... men han ränner på nätterna så jag tror jag blir...
Svar
3
· Visningar
1 278
Senast: bsmx
·
B
Övr. Katt Jag har en lite kisse på 14 veckor så som ni förstår har inte varit hos mig så länge. Världens mysigaste katt är det älskar att gosa i...
Svar
1
· Visningar
687
Senast: Alexandras
·
Övr. Katt Vi har fått kattbebisar!:banana: :banana: :banana: :bump: :bump: 3 söta små råttor kom det! Så nu behöver vi hjälp med namn...
Svar
5
· Visningar
3 562
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Jag fick ett tips av en kompis att köpa frontline på apoteket till mina katter som har öronskabb. Det medlet är ju mot fästingar...
Svar
7
· Visningar
967
Senast: kem
·
Övr. Katt hittade en annons på blocket på "DEEEN" katten som jag föll för direkt... men.. jag ska ju inte ha katt... vill ha, men... nja... bor... 2
Svar
28
· Visningar
2 468
Senast: Messy
·
Övr. Katt Den lilla kisungen vi har är ej vaccinerad(köpte henne för 1vecka sedan)Vad är det man vaccinerar mot?Hur ofta??
Svar
3
· Visningar
877
Senast: Sol
·
Övr. Katt Vilket p-piller ska man välja??
Svar
4
· Visningar
610
·
Övr. Katt Om ni skulle tvingas välja mellan att ha katt och att ha häst, vad skulle ni välja? 2
Svar
25
· Visningar
1 484
Senast: Tess_P
·
Övr. Katt Stackarn han har gått runt nu i en vecka och låtit som om han försöker hosta/spy upp ngnting men inget kommer. han är bara drygt ett...
Svar
16
· Visningar
6 190
Senast: Heulwen
·
K
Övr. Katt Den här underbart roliga filmen tog jag med kameran igår när katten Måns och hunden (labbe) Hassan busade i köket. :D Notera hur bra...
Svar
7
· Visningar
896
Senast: kajshaa
·
S
Övr. Katt finns det någon där ute som hade en kisse som sällskap då ni gick gymnasiet? :)
Svar
8
· Visningar
764
Senast: skogsbo
·
Övr. Katt När blir katter könsmogna??
Svar
1
· Visningar
647
·
Övr. Katt Min katthona har helt plötsligt fått förändringar i pälsen. Det är tjocka, tjocka långa tovor. Katten är så öm över ryggen. Jag har...
Svar
4
· Visningar
1 315
Senast: Annika_L
·
Övr. Katt Hur gör man om man vill ställa ut sin katt??:) (Perser) Är helt ny på området men det hade vart jätteskoj!!!:) :) Vet att man måste...
Svar
6
· Visningar
837
Senast: fettso
·
Övr. Katt Hur mkt är era katter försäkrade i?? Marly våran 5 månaders perser är försäkrad i Agria 60.000 kr veterinärvård,men inget för liv. Vi...
Svar
5
· Visningar
711
T
Övr. Katt Har en hane på 7 månader. bor i lägenhet o han är bara inne. han är kastrerad. han går i perioder och jamar o jamar ... förösker o... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 259
Senast: TissTuss
·
Övr. Katt kom på att jag inte visat bilder på dem sen de var kattungar, så här ser de iaf ut nu :) Jättemysiga båda två men verkligen...
Svar
7
· Visningar
864
Senast: gadriel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka