Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Svar
37
· Visningar
1 876
Senast: Sol
·
Q
Övr. Katt Han är återfunnen och i tryggt förvar hos svärföräldrarna :bump: En kvinna ringde ikväll och berättade att de hade haft en svart katt...
Svar
5
· Visningar
765
Senast: Sastra
·
Övr. Katt Vi har nyligen köpt en perser hane på 4,5månader,han har färgen blue smoke!:love: Han är jättefin men vi köpte ju en sk...
Svar
6
· Visningar
952
Senast: Sol
·
Övr. Katt När jag frågade om kattfoder här så var tydligen Eukanuba det enda rätta. Det blev en del andra foder först men köpte nu en påse för att...
Svar
4
· Visningar
2 190
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Vet att det finns många trådar om foder, men jag hittar inget svar på detta. Mina katter, ca 5 mån båda två är så lösa i magen. De har...
Svar
3
· Visningar
896
Senast: Piavik
·
Övr. Katt Vår gamla hankatt på 13 år har blivit förändrad på bara några veckor, och vi vet inte om det är ålderskrämpor eller något annat.. För...
Svar
4
· Visningar
1 584
Senast: Thera
·
Övr. Katt En av våra katter är jätte sjuk och ligger i en kartong i hallen och spinner. :cry: Han är en ute katt så det kan iprinsip vara vad som... 2
Svar
29
· Visningar
2 980
Senast: soffiz
·
Övr. Katt Jag försöker skriva en uppsats om kattens beteende, men jag hittar ingen information på internet :crazy:. Jag ska skriva en...
Svar
2
· Visningar
727
Senast: Mumin_79
·
Övr. Katt sötast i denna värld, mina små lurvbollar. :love: http://i54.photobucket.com/albums/g87/westernsaved/others/Imag0143.jpg...
Svar
8
· Visningar
800
Senast: Calenfiriel
·
Övr. Katt Jag har en hona på 16 veckor som i 2 veckor har kissat lite överallt i lägenheten. Nyss så satte hon sig mitt i min påse med nytvättad...
Svar
7
· Visningar
954
Senast: Mumin_79
·
Övr. Katt Min älskling :love: :love:
Svar
7
· Visningar
896
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Vi "hittade" igår en kattunge. Runt 12 veckor gammal. Familjen som äger/ägde dom har dumpat av dom ute i skogen. De är eller har iafl...
Svar
15
· Visningar
1 194
Senast: Sinsiew
·
Övr. Katt ..skicka lite positiv energi till min älskade lilla katt som ligger här och är jättesjuk.... :cry: 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 488
Senast: gabbis12
·
U
Övr. Katt Är de lämpliga ur allergisynpunkt har hört både och?
Svar
11
· Visningar
1 330
Senast: Modig_Korn
·
C
Övr. Katt Jag har aldrig varit på en utställning tidigare så jag har inte sett hur katterna på utställningarna ser ut. Min fråga är, tror ni... 2
Svar
22
· Visningar
1 683
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt tar det från början: Pappas katt fick fem ungar, efter några veckor svalt den ene ihjäl. Nu är en till VÄLDIGT smal, de andra i...
Svar
11
· Visningar
1 266
C
Övr. Katt Jag har en fråga ang. avelshanar. Om man är avleshane ägare och ska låta den para sig med någon annas hona, vad brukar man tjäna då...
Svar
6
· Visningar
1 088
Senast: canon_eos
·
Q
Övr. Katt Vi blev av vissa anledningar tvungna att flytta till lägenhet efter att ha bott i hus i 2 år. Min hankatt trivdes inte alls med det nya... 2
Svar
27
· Visningar
2 983
Senast: Heulwen
·
P
Övr. Katt tjolahopp! jag har en "lite" äldre katt, i våras fyllde han 20 år. Är det någon annan som har en riktigt gammal katt? Herren heter...
Svar
4
· Visningar
1 830
Senast: poison_girl91
·
Övr. Katt Hej! Jag skulle behöva några tips kring hur jag tillverkar en utebur till mina 2 innekatter inför sommaren. Hur tillverkar man en...
Svar
11
· Visningar
1 295
Senast: M-Meduza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka