Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Min honkatt ska steriliseras. Men jag kan inte bestämma mig om jag ska göra det nu eller vänta lite. Det kanske kan vara roligt att... 2
Svar
31
· Visningar
2 107
Senast: Kat
·
S
Övr. Katt är det någon som ska ställa ut sin katt 7-8 oktober på Birkas uställning, Solvalla? 2
Svar
22
· Visningar
1 593
Senast: Cheeserica
·
S
Övr. Katt Åhh jag har äntligen hittat en kompis till min Siameskille. En helsvart orientalkille född 6 april och ska hämta honom på söndag Nu... 2
Svar
23
· Visningar
2 036
Senast: palle
·
L
Övr. Katt Vet ni något om rasen? Finns det någon sådan uppfödare i Sverige?
Svar
2
· Visningar
3 337
Senast: Lucia
·
Övr. Katt Brukar katter rata den ? Saken är denna, vi var och köpte kattmat. Då var det nåt erbjudande att: köpte man 5 kg Hills torrfoder ( vi...
Svar
3
· Visningar
1 041
Senast: canon_eos
·
Övr. Katt Japp, nog märks det alltid! Imorse när pappa och jag skulle ut och lägga nät så startade inte båtmotorn, som annars fungerar hur bra...
Svar
3
· Visningar
659
Senast: Heulwen
·
G
Övr. Katt Vi har sex-fem katter här hemma, och de är alla korsningar av olika slag. Med undantag från en, så fäller de andra katterna hår... 2
Svar
20
· Visningar
17 656
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Just nu har vi en honkat på besök... och hon löper nått så kopiöst att det bara rinner om henne, dessutom skriker hon så man behöver... 2
Svar
27
· Visningar
2 325
Senast: Piavik
·
S
Övr. Katt :confused: :confused: :confused: :confused: Jag har en kastrerad hankatt (12 år) som heter Hassan. Han var i princip vildkatt när vi...
Svar
3
· Visningar
640
Senast: Stephan
·
S
Övr. Katt Är det någon som har erfarenhet av att ha två äldre, 15 och 13 åriga, hankatter ihop. Finns det någon möjlighet att det kan funka eller...
Svar
1
· Visningar
585
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Inspirerad av annan tråd, funderar jag på om denna bild skulle vara lämplig att förstora ?
Svar
19
· Visningar
1 095
Senast: palle
·
Övr. Katt Min lilla kattbebis (snart 9 veckor) bits som in i fan :crazy: Eller han biter inte riktigt men sätter tänderna i en iaf. Fick hem...
Svar
2
· Visningar
780
Senast: Widerberg
·
A
Övr. Katt Hallo, jag är ny här på forumet och har en fråga ang. en katt som brukar komma in till oss. Det är inte våran katt och förut kom hon...
Svar
10
· Visningar
999
Senast: kem
·
Övr. Katt DK*Gacias Duchess :love: En maine coon hona som jag tingat i Danmark..får hem henne först jan-07 :crazy: :( Men den som väntar på...
Svar
11
· Visningar
755
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Jag o sambon har en liten hund på snart 2 år, och vi ska ha barn i januari. Vi vill hemskt gärna ha en katt, men eftersom jag är lite... 2
Svar
31
· Visningar
4 039
Senast: Sastra
·
Övr. Katt Senaste utställningen passade jag på att få dem fotade profesionellt. Jag är supernöjd, framförallt med tanke på at båda är av typen som...
Svar
7
· Visningar
744
Senast: Cheeserica
·
K
Övr. Katt Jaha. Nu kliar de sig igen. Körde loppmedel på alla fyra i höstas. Det var INTE roligt. Nu kliar de sig vilt igen. Vad finns det mer...
Svar
18
· Visningar
1 297
Senast: Kat
·
C
Övr. Katt I går kväll när jag kom hem från stallet hittade jag min älskade hon katta död i vardagsrummet.:cry: :cry: :cry: Det skyldiga stod... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 104
Senast: Miss
·
Övr. Katt Någon som har ett bra namn till en liten honkatt som är grå och vit. Våran granne hittade två små kattungar under en välta och...
Svar
7
· Visningar
1 378
Övr. Katt http://i32.photobucket.com/albums/d3/Muffins92/Muffins/PA093534.jpg http://i32.photobucket.com/albums/d3/Muffins92/Muffins/PA093504.jpg...
Svar
7
· Visningar
920
Senast: Sastra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka