Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

E
Övr. Katt Skapar nu en ny tråd med tanke på min sjukling jag har här hemma.. veterinären har ju som sagt inte fastställt varför hon är sjuk..om...
Svar
1
· Visningar
1 277
Övr. Katt Min ena grabb är kladdig i ögat. Vitt kladd i lite slemkonsistens. Ögat ser inte irriterat ut i övrigt, inte rött och han "använder" det...
Svar
3
· Visningar
9 082
Senast: canon_eos
·
Övr. Katt Jag har tänkt hela dagen att jag skulle vilja skriva här. Men sorgen är så stor så tung så otroligt jobbig att bära. Nu kände jag mig...
Svar
8
· Visningar
979
Senast: aramis
·
Övr. Katt ...blir ju skitorolig, när katterna inte är inne efter tio :crazy: De är inte vana att vara ute när det är mörkt och de är inte ute mer...
Svar
9
· Visningar
907
Senast: Only_Me
·
Övr. Katt Vill ge antingen RC, Iams eller Hills...Har en hona som äter allt, en hane som har haft urinsten 2 ggr på 3 1/2 år... Dom får nu Hills...
Svar
12
· Visningar
2 034
Senast: Fnatte
·
N
Övr. Katt Är det normalt att kattungar har såhär stora öron?? Tycker att de är gigantiska! :o Ser liksom lite konstigt ut :p Klickbara...
Svar
16
· Visningar
1 196
E
Övr. Katt Nån av mina två kattungar hade kräkts på badrumsmattan och där låg det två små maskar... Vilket medel ska man använda? Kan man...
Svar
7
· Visningar
5 545
Senast: emjo
·
K
Övr. Katt Min sambo vill upplysa alla kattvänner som tänkt prova, att Frontline inte smakar särskilt bra. Bara så ni vet ;)
Svar
5
· Visningar
727
E
Övr. Katt Är det bra mat? Ingredienser: (Oxkött i gelé) Kött och animaliska biprodukter (varav minst 4% oxkött), fisk och fiskprodukter... 2
Svar
29
· Visningar
3 005
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Grattis på födelsedagen!!
Svar
11
· Visningar
792
Senast: Svalan
·
E
Övr. Katt Vad är bäst att ge då? Jag ger blötmat som grund och torrfoder som extra tillskott.
Svar
4
· Visningar
814
Senast: cowgirl81
·
E
Svar
10
· Visningar
913
Senast: domino
·
Övr. Katt bondkatter med 25% norsk skogskatt (på mammans sida, så det är säkrat). den håriga är Paris, och den "nakne" är Nicky I knät...
Svar
8
· Visningar
724
Senast: cili
·
Övr. Katt http://www.kossan.se/pratande_katter.htm Är dom inte underbara? Min katt kan inte ens mjaua. :rofl: Vad har ni för favoriter?
Svar
4
· Visningar
658
Senast: AKB
·
S
Övr. Katt är det farligt för katter? min kisse blir helt tokig när han känner lukten, han har fått smaka och blev ännu mer galen...:confused: :angel:
Svar
2
· Visningar
5 636
Senast: Caltha
·
N
Övr. Katt Jag har ju en innekatt på 15 veckor ungefär.. Har funderat på att börja ta ut honom på kortare "promenader". Ni som har innekatter, är...
Svar
10
· Visningar
1 625
Senast: kem
·
N
Övr. Katt Lilla Eskil har växt! :love: Klickbara bilder! Nirak
Svar
18
· Visningar
1 197
Senast: Reykur
·
F
Övr. Katt Säkert en urbota dum fråga, men jag blev så förvånad över vår hankatt som har bröstvårtor. Tog för givet att de inte har det, eller är...
Svar
8
· Visningar
20 126
Senast: Mynta2
·
O
Övr. Katt Har sedan 1½ år en underbar birmahona - hon är helt klart världens snällaste katt. I början av sommaren skaffade jag ytterligare en...
Svar
2
· Visningar
768
Senast: oskis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Lekstuga
  • Tandfen utan kontanter
  • Pluggtråden

Hund, Katt, Andra Djur