Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Så här ser det ut när en britt leker :angel: Närå, men Abbie gillar att fara fram och tillbaka i soffan. Det är förövrigt bara då jag...
Svar
8
· Visningar
719
K
Övr. Katt Jag tycker det var väldigt sött: http://www.bestofblocket.se/bilder/blocket_266.jpg
Svar
14
· Visningar
1 336
Senast: JustME83
·
E
Övr. Katt Lite nya bilder! Leker med husses skor!:angel: Bruce visar upp sig!:) Min vackra Oasis!:love: Bruce har kommit på...
Svar
8
· Visningar
896
Senast: Vilsa
·
E
Övr. Katt Min 15 veckors har kräkts tre gånger idag. Kräkset ser vitt ut med "bubblor" i. Han leker precis som vanligt... Vad kan det vara??
Svar
1
· Visningar
1 065
Senast: emjo
·
Svar
3
· Visningar
2 569
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag har ingen aning om vad jag ska göra, vi har katter och så, men de är vuxna och inte jag som sköter dem... Jag kan inte så mkt om...
Svar
14
· Visningar
938
Senast: Sastra
·
S
Övr. Katt Två röda blivande råttfångare huserar nu i vårt kök. Snart är de redo att flytta till stallet. Det är två röda huskatter som inte har...
Svar
11
· Visningar
1 009
·
Övr. Katt När jag tog hem min lilla svart/vita Smilla alias "kossan" tog min syster hem kullsystern Sally alias "älgen". Eftersom det inte...
Svar
7
· Visningar
782
D
Övr. Katt igår när jag var på jobbet så ringde mobilen och min sambo sa att kira(hunden) hade bitit min ena kattunge.nej tänkte jag.så jag åkte...
Svar
3
· Visningar
769
Senast: Liten_Ung
·
E
Övr. Katt Den verkar ju ha strukit med när Buke låg i koma så vi får starta en ny! Jag har: 2 Huskatter 2 3
Svar
44
· Visningar
2 509
C
Övr. Katt Vilken färg skulle ni säga att hon är?
Svar
8
· Visningar
916
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Ja, fram nu ägare till dessa sagolika katter. Hur är de mentalt? Fäller de mycket..alla fakta mottages tacksamt! är himla sugen på en...
Svar
11
· Visningar
14 406
Senast: mackan
·
Övr. Katt av det billigare fodret som whiskas, mjau och allt va det heter? jag menar näringsmässigt. har gett royal canin helt och hållet innan...
Svar
3
· Visningar
591
·
E
Övr. Katt Om man misstänker kattsnuva, med nysning/hostningar och snor/slem men katten är feberfri (ev. bara har lite feber i ett par dagar), har...
Svar
2
· Visningar
1 400
Senast: Stoppard
·
E
Övr. Katt Är väldigt osäker på om våran Tofflan verkligen är en honkatt längre.. det ser ut som om hon har fått 2 kulor därbak men jag vet inte...
Svar
5
· Visningar
853
Övr. Katt Ja, igår åkte jag och hämtade lille Måns. :love: Han är givetvis världens sötaste kattunge, om än också den jobbigaste (inbillar jag mig...
Svar
3
· Visningar
805
E
Övr. Katt Skulle förut ge min ena innekatt räkor, vilket jag direkt började skala till honom.. Men så slog det mig, varför ska jag behöva skala...
Svar
9
· Visningar
7 563
Senast: AKB
·
B
Övr. Katt Hej på er Fick en chock i dag när jag skulle gå in i vedboden (är inte där ofta :crazy: ) En liten svart vit katt (inte min) låg...
Svar
3
· Visningar
831
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Tror ni katter kan drömma mardrömmar? Isola kan ligga i godan ro och sova, sen rycker hon till lite, skriker rakt ut och vaknar och ser...
Svar
4
· Visningar
1 017
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Sitter och läser lite om detta fenomen, men det står olika saker på olika ställen.. På ett ställe står det att dövheten endast är...
Svar
5
· Visningar
1 173
Senast: Salama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka